Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    + Barrett. Så hører BW ikke brok fra mig ihvertfald.
    Jeg har heller ikke noget mod Ghoddos bytter med Falk. Så er det tre fynske stjerner der lige vender tilbage, smukt.
    Husker alt for godt kritikken af Barrett. Det er ligesom folk glemmer hvad det var for nogle spillere der forlod klubben. Det var spillere der ikke fik OB i top 6 fordi de ikke var gode nok. Tænker ikke det har ændret sig siden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      + Barrett. Så hører BW ikke brok fra mig ihvertfald.
      Jeg har heller ikke noget mod Ghoddos bytter med Falk. Så er det tre fynske stjerner der lige vender tilbage, smukt.
      Jeg tror barrett har rødder i det nordjyske, men vi kan da godt adoptere ham hvis det skal være ​​​​​​Jeg ved sgu ikke med den VB altså, det kommer fuldstændigt an på om Leroy kan spille den kan han det så er vi egentligt dækket fint ind med to på hver plads. Det sikrer også at der er minutter nok til vores akademister (Grubbe og Adelgaard) jeg tæller ikke en spiller som Greve i den statistik. Dessler har Iøvrigt udløb næste år også en spiller man lige kunne holde øje med når man skal have back kabalen til at gå op på lidt længere sigt.

      Jeg er meget forelsket i Saman Ghoddos han er godt nok en fin spiller der lige kan dække de fire forreste positioner. Klinisk afslutter, teknisk dygtig, hurtig og hårdkrops spiller, det vil jeg godt nok gerne have.

      Den unævnelige kommer du aldrig til at kunne sælge til mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Det så jeg også gerne! Perfekt spiller som både kan spille 6’er 8’er og 10’er
        Greve er en klassisk 8’er af den type vi ikke spiller med i vores system. Så det ville været ret meget out of strategy. Jeg har heller ikke set Greve løfte sig, når han er skiftet op i niveau, kun når han er skiftet ned i niveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
          Har i set nyheden med Thomas D til fck.
          mon en fugl er på vej hjem
          Daniel Høegh ?…..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Greve er en klassisk 8’er af den type vi ikke spiller med i vores system. Så det ville været ret meget out of strategy. Jeg har heller ikke set Greve løfte sig, når han er skiftet op i niveau, kun når han er skiftet ned i niveau.
            Greve kan spille en 6'er en 8'er en 10'er og begge kanter. Dog ikke på samme tid.

            I Brøndby Har han ligget og arbejdet fra en dybere position hvilket tog ham lidt tid at vænne sig til men efterhånden er han en af de eneste spillere på det hold der fungerer.

            I Randers var han "All the rage" også på det her forum der spillede han højrekant.

            Greve er en rigtig dygtig fodboldspiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Og igår skrev du at de ikke kunne blive enige om kontraktlængden.
              Det er svært at stole på folk herinde haha ;)
              Det som jeg har hørt er at ob kun vil give rf en 3 årig aftale men han vil gerne have en 5 årig.
              og at hvis fck kvaller ind til champions l.
              så henter de td tilbage.
              så stadig håb at fuglen vender tilbage.
              jeg er ikke ude på opmærksomhed eller andet.
              er en havlgamel mand
              men vil bare dele det med jer.
              og egentlig også fortælle at jeg tror gerne ob vil bruge penge hvis det rigtige opstår.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Han kan også spille på begge kanter og han er dygtig begge veje, rigtig fin spiller. Jeg er bare ikke helt sikker på at Brøndby vil slippe ham.

                Men altså hvis ham polakken de har hentet ind skal spille 6'er så må Tochi vel være istedet for Greve. Jeg skal gerne tage imod Greve.
                Du vil gerne have Greve hjem til OB men ikke Falk?.

                Comment


                  Må indrømme at Greve ikke er min kop the.
                  shit jeg var tosset på ham mange gange da han spillede for os.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Husker alt for godt kritikken af Barrett. Det er ligesom folk glemmer hvad det var for nogle spillere der forlod klubben. Det var spillere der ikke fik OB i top 6 fordi de ikke var gode nok. Tænker ikke det har ændret sig siden.
                    Nu blev Barrett flere gange kastet tilbage pga af skader dertid i OB men til sidst under Jakob Michelsen var han rigtig stærkt og en Top-6-back. Han kommer nu med erfaring fra Bundesligaen og ville være en markant opgradering. Greve manglede ofte "de sidste procenter" i sin tid i OB men udviklede sig stærkt og ville være meget velkommen.
                    Falk ville være sportsligt sikker interessant men med den penge vi har kan BW finde også en yngre spiller med de evner. Og accepterer helt og aldeles Falks valg at blive en plastikdreng så det må han gerne være resten af karrieren...
                    ​​​​​​
                    Last edited by andlox; 09-08-2023, 19:26.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

                      Det som jeg har hørt er at ob kun vil give rf en 3 årig aftale men han vil gerne have en 5 årig.
                      og at hvis fck kvaller ind til champions l.
                      så henter de td tilbage.
                      så stadig håb at fuglen vender tilbage.
                      jeg er ikke ude på opmærksomhed eller andet.
                      er en havlgamel mand
                      men vil bare dele det med jer.
                      og egentlig også fortælle at jeg tror gerne ob vil bruge penge hvis det rigtige opstår.
                      Undskyld det lød hårdt - det var ikke meningen, overhovedet!
                      Jeg vil heller ikke udelukke du har ret, men i mit hoved er det bare svært at tro på kontraktlængden kan komme i klemme for en evt transfer når Falk er så stor en stjerne i Dk som han er.

                      Og hey! Bliv ved med at fortælle hvad du hører, det er jo netop derfor vi har sådan en transfertråd, altså til at drøfte sådan nogle ting.

                      Det kan også være en mulighed at OB ikke henter noget ind pt, for at få et endegyldigt svar fra Falken om han kan/vil denne sommer.

                      Hvis Delaney kommer - så bliver det hele nok åbnet igen.

                      Men, hvad hører du ellers? Kun Falk ting og at vi er villige til at betale penge, eller andre præcise ting?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Du vil gerne have Greve hjem til OB men ikke Falk?.
                        Si.

                        Men det handler ikke om den unævneliges fodboldmæssige kvaliteter, men mest om at jeg ganske enkelt ikke kan lide ham.

                        Så er der noget i økonomi, alder og skadeshistorik som gør at jeg synes det helt objektivt fville være vanvittigt at gå ud og bruge 10-15 mill på ham.

                        Men mest fordi jeg ikke kan lide ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Undskyld det lød hårdt - det var ikke meningen, overhovedet!
                          Jeg vil heller ikke udelukke du har ret, men i mit hoved er det bare svært at tro på kontraktlængden kan komme i klemme for en evt transfer når Falk er så stor en stjerne i Dk som han er.

                          Og hey! Bliv ved med at fortælle hvad du hører, det er jo netop derfor vi har sådan en transfertråd, altså til at drøfte sådan nogle ting.

                          Det kan også være en mulighed at OB ikke henter noget ind pt, for at få et endegyldigt svar fra Falken om han kan/vil denne sommer.

                          Hvis Delaney kommer - så bliver det hele nok åbnet igen.

                          Men, hvad hører du ellers? Kun Falk ting og at vi er villige til at betale penge, eller andre præcise ting?
                          det vil jeg da håbe det gør - især hvis der er tale om en forskel på 3 eller 5 år. Falken fylder 32 til januar, selv om han vil skulle gå en del ned i løn så vil han stadig være en dyr herre at have rendende.

                          Selv en 3 årig kontrakt lyder til den lange side for mig at se.

                          Noget helt andet; hvad vil man når og hvis man kan hente sådan en kvalitetsspiller ind? Får han nogle flere lege kammerater fra en højere hylde eller skal han være med til vi lige kan snige os i top 6?

                          Er det et tegn på at man begynder at skrue op og bygger op mod noget? Så fint med mig, men hvis målet ikke ændre sig synderligt - hvorfor så gøre det? Så brug da hellere pengene på noget yngre kvalitet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Si.

                            Men det handler ikke om den unævneliges fodboldmæssige kvaliteter, men mest om at jeg ganske enkelt ikke kan lide ham.

                            Så er der noget i økonomi, alder og skadeshistorik som gør at jeg synes det helt objektivt fville være vanvittigt at gå ud og bruge 10-15 mill på ham.

                            Men mest fordi jeg ikke kan lide ham.
                            Fair nok.
                            Personligt vil jeg elske at se Falk i OB igen, men sådan er vi jo så forskellige.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Mon ikke at der primært har været fokus på at have holdet klar til sæsonstart, altså at erstatte de spillere der forsvandt efter sidste sæson.

                              Nu kan man så se på at forstærke holdet og det stemmer vel meget godt overens med at BW har sagt at yderligere salg skal erstattes, altså Frøkjær og Sabbi (indtil videre).
                              Så er spørgsmålet om BW kan forstærke holdet på de to pladser for DKK 25 mio. fratrukket omkostninger etc. (måske også salg af Tongya?)
                              Det lyder svært så man venter vel og se hvilken kvalitet der er mulig i slutningen af vinduet når 1. og 2. prioritet måske er glippet .. det er altså OB’s lod.. kan sagtens blive noget kort leje eller kontrakter ..

                              Derudover er der vel stadig nogle korrigeringer til holdet i form af en hb for meget og en vb for lidt … Mucolli og Mustafic skal måske også flippes til en der er bedre ..

                              BW er ikke gået på ferie ..

                              P.S. Tror ikke at NT blander sig synderligt meget i transfers med mindre der skal ske større investeringer a la +10-15 mio.
                              Resten må være under BW’ s beføjelser for de penge han har hentet ind .. tror ikke at NT var inde over Sven f.eks.
                              Det kan jeg garantere dig for at han var

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det kan jeg garantere dig for at han var
                                Det syntes jeg bare viser manglende tillid til sin medarbejder.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X