Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg tror det må være sådan vi starter
    MH
    Owusu TS BP(?) AA
    Manneh Sven
    Sabbi Frø Tongya(?)
    Turay

    Jeg tror Tongya starter, hvis han er i klubben, eller også er det Hornemann

    CB er jeg mere spændt på, vurdere den står mellem BP og Ivan pt, med BP lidt foran
    Jeg savnet DD..! Måske højre fløj og Sabbi i stedet for Turay. Mulighed..?

    Comment


      Velkommen til Köhler. Han virker spændende en defensiv midt med mange gule kort og samtidigt et produkt af Dortmunds talent afdeling, det lyder altså ikke helt skidt.
      ​​​​​
      Jeg bliver sgu nød til at tage ned og se træningen på mandag tror jeg. Det er lidt for spændende at få set de nye spillere an.

      Jeg melder mig på det hold der ikke er bekymret for at vi har hentet mange spillere ind. Det kommer helt sikkert til at tage noget tid at få dem spillet ind, men niveauet på papiret på de her spillere forventer jeg mig mere af, end det der startede sidste sæson. Vi er forstærket overall.
      ​​​​​​​​

      Comment


        https://www.youtube.com/watch?v=3Gln1Xh4Q-w

        Han har da et fornuftigt skud vores nye mand
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Jeg savnet DD..! Måske højre fløj og Sabbi i stedet for Turay. Mulighed..?
          Mon ikke planen er at skyde Sabbi af? BW har jo udtalt at man arbejder på at skyde en angriber af.

          Jeg tror i det tilfælde at man starter med DD på HK og så charly på VK. Turay på toppen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            https://www.youtube.com/watch?v=3Gln1Xh4Q-w

            Han har da et fornuftigt skud vores nye mand
            Det er lækkert det der, med den fart vi har på toppen har jeg savnet spillere der truer fra distancen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              https://www.youtube.com/watch?v=3Gln1Xh4Q-w

              Han har da et fornuftigt skud vores nye mand
              Paent mange fans i 3. BL

              https://www.youtube.com/watch?v=mCa3xabnU8U

              Ved godt det er pga. oprykningen, men stadigvaek...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                "For mig en det en fantastisk klub, jeg er kommet til, og det er samtidigt et lille eventyr, da det er første gang, jeg skal spille udenfor Tyskland."

                Du skal ikke være bange Sven. Jeg vil blive en god kammerat til dig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Som Bjørn har lovet er truppen på plads til start af sæsonen ish .. .. mand for mand er der hentet erstatninger ish .. ; so far so good .. så er spørgsmålet om holdet samlet set er styrket og kan opnå målet om top 6 og om der er plads til målsætningen med spilletid til egen avl .. .. der er ikke mange andre klubber der har handlet al verden og ingen siger at OB er færdig endnu .. alle de hentede spillere har været transferfrie og uagtet om man er på "alm. budget" eller salgene af Minteh og Breum giver yderligere råderum så burde der være mulighed for at styrke truppen frem mod transfervinduets afslutning når "større" spillere skal til at finde klubber eller holde noget krudt tørt til vinter hvis der skal lappes huller .. er ikke utilfreds indtil videre men kender ikke tilgangene overhovet så svært at være begejstret heller ..
                  Kunne være at der manglede en mere på den centrale mig for Aron .. kender ikke niveauet af Ejdum .. mangler nok også en VB hvis ikke man ser Nicholsen som nr. 2 men det presser nok ikke Aske alverden ..

                  Masser af muligheder for salg i Sabbi, Frøkjær, Tongya, Nicholsen/Grubbe, Slotsager .. men salgene burde kunne finansiere afløsere ..
                  ejdum er en hvor jeg tænker man kunne se ham an her i opstarten, og hvis så muligheden byder sig for en profil sidst i august kunne han evt lejes ud. Eller bedre endnu - han går ind og sætter sig på pladsen fra dag 1 af - og så må mustafic og sven kæmpe med manneh om spilletid ;)

                  - det med at lappe huller til vinter - det skal så være hvis det køre helt af H til - for vi skal helst lægge til den top 6 inden vinterpausen - bliver svært at reparere noget i de 5 kampe i foråret.

                  mht salg; kan ikke forestille mig andet end at sabbi skal afsted og sikkert også tongya. Frø - så bliver det måske for stor udskiftning - men skulle man så overveje en forlængelse? Mickelson syntes jeg også giver mening - og så hent istedet en rigtig vb til at presse aske lidt.
                  - og så håber jeg også på man får sendt mucolli videre og evt erstatter ham med en fra akademiet (ham hollænderne var ude efter)

                  jeg tror der kommer til at ske en hel del frem mod 1 sep. men forhåbentlig har vi et hold der kan få os godt fra land - der er ikke råd til en start som sidste år

                  edit: og hvad skal der ske med hcb? skal man holde ham som anden keeper og så bare lade kontrakten løbe ud næste sommer? Eller tror man stadig på ham - så måske en forlængelse - og et årsudleje
                  Last edited by mhbp; 24-06-2023, 17:54.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    ejdum er en hvor jeg tænker man kunne se ham an her i opstarten, og hvis så muligheden byder sig for en profil sidst i august kunne han evt lejes ud. Eller bedre endnu - han går ind og sætter sig på pladsen fra dag 1 af - og så må mustafic og sven kæmpe med manneh om spilletid ;)

                    - det med at lappe huller til vinter - det skal så være hvis det køre helt af H til - for vi skal helst lægge til den top 6 inden vinterpausen - bliver svært at reparere noget i de 5 kampe i foråret.

                    mht salg; kan ikke forestille mig andet end at sabbi skal afsted og sikkert også tongya. Frø - så bliver det måske for stor udskiftning - men skulle man så overveje en forlængelse? Mickelson syntes jeg også giver mening - og så hent istedet en rigtig vb til at presse aske lidt.
                    - og så håber jeg også på man får sendt mucolli videre og evt erstatter ham med en fra akademiet (ham hollænderne var ude efter)

                    jeg tror der kommer til at ske en hel del frem mod 1 sep. men forhåbentlig har vi et hold der kan få os godt fra land - der er ikke råd til en start som sidste år
                    Hvad med at holde Nico og lade ham være gardering for Leroy? Og så leje Grubbe ud til Næstved, ham Leroy virker som en klar starter og hvis GG skal udvikles så kunne det jo godt tænkes han kunne blive fast mand i Næstved?

                    Og så lade Leroy og Ejdum dække på venstrebacken. Så hedder vores backs Leroy, Aske, Nico og Ejdum, McCoy som 5 valg. Spørgsmålet er om det holder hjem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Hvad med at holde Nico og lade ham være gardering for Leroy? Og så leje Grubbe ud til Næstved, ham Leroy virker som en klar starter og hvis GG skal udvikles så kunne det jo godt tænkes han kunne blive fast mand i Næstved?

                      Og så lade Leroy og Ejdum dække på venstrebacken. Så hedder vores backs Leroy, Aske, Nico og Ejdum, McCoy som 5 valg. Spørgsmålet er om det holder hjem.
                      kunne da sagtens være grubbe skulle ud på leje - omvendt syntes jeg han gjorde det fint - en stor del af sæsonen og fik så et dyk så syntes ikke nødvendigvis han er så langt fra holdet. Men det er klart beholder man mickelson så er det et andet billede.

                      Jeg håber virkeligt man henter en vb - det der med at smide en central midt derned eller en højreback, bryder mig sgutte om det. Det samme som med jørgen der skulle ind i midterforsvaret sidste år - det er bare ikke optimalt.

                      og hvis vi har 2 til alle andre pladser hvorfor så ikke også vb - så der er noget konkurrence

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        kunne da sagtens være grubbe skulle ud på leje - omvendt syntes jeg han gjorde det fint - en stor del af sæsonen og fik så et dyk så syntes ikke nødvendigvis han er så langt fra holdet. Men det er klart beholder man mickelson så er det et andet billede.

                        Jeg håber virkeligt man henter en vb - det der med at smide en central midt derned eller en højreback, bryder mig sgutte om det. Det samme som med jørgen der skulle ind i midterforsvaret sidste år - det er bare ikke optimalt.

                        og hvis vi har 2 til alle andre pladser hvorfor så ikke også vb - så der er noget konkurrence
                        Jeg tror bare at Leroy reelt er langt foran de andre så hvis Grubbe skal have minutter så er det en mulighed.

                        Ja hvis der er en ledig dygtig VB derude, så kan det være du har ret. Skjelvik?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg tror bare at Leroy reelt er langt foran de andre så hvis Grubbe skal have minutter så er det en mulighed.

                          Ja hvis der er en ledig dygtig VB derude, så kan det være du har ret. Skjelvik?
                          noget andet der også skal tages hensyn til er jo minutter til spillere af egen avl. Slotsager og aske vil hjælpe en del - sikkert også nouck, frø tæller de sikkert med selv om det sgu føles lidt som at snyde på vægten.

                          - så det kan være grund til at holde på grubbe og eller ejdum

                          og nej tak til skjelvik

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            noget andet der også skal tages hensyn til er jo minutter til spillere af egen avl. Slotsager og aske vil hjælpe en del - sikkert også nouck, frø tæller de sikkert med selv om det sgu føles lidt som at snyde på vægten.

                            - så det kan være grund til at holde på grubbe og eller ejdum

                            og nej tak til skjelvik
                            Ja jeg har overvejet 25 procent reglen. Det er også en af årsagerne til at jeg tror det bliver svært for Al Hajj og slå Frø af.

                            Det burde være muligt med Frø, Aske, Slots, Charly, Luca og Ejdum i truppen at ramme det mål. Plus der nok også kommer op nedefra, som minimum Hansborg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Ja jeg har overvejet 25 procent reglen. Det er også en af årsagerne til at jeg tror det bliver svært for Al Hajj og slå Frø af.

                              Det burde være muligt med Frø, Aske, Slots, Charly, Luca og Ejdum i truppen at ramme det mål. Plus der nok også kommer op nedefra, som minimum Hansborg.
                              Nu er det jo ikke en regel, men en målsætning ;)
                              Jeg tror dog at hvis Al Hajj viser sig at være stjernegod, så ryger Frø på kanten. Han er en Alm-favorit, så han skal nok finde plads til ham. Som 6'er er der jo også en mulighed, hvis Sven nu ikke er så god som vi alle håber.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Nu er det jo ikke en regel, men en målsætning ;)
                                Jeg tror dog at hvis Al Hajj viser sig at være stjernegod, så ryger Frø på kanten. Han er en Alm-favorit, så han skal nok finde plads til ham. Som 6'er er der jo også en mulighed, hvis Sven nu ikke er så god som vi alle håber.
                                Det er rigtigt. Jeg tror dog at man tager den målsætning ret alvorligt, man har vel ikke misset den i de sæsoner man har kørt med den?

                                Måske Al-Hajj på kanten? Jeg har sådan set heller ikke noget imod at Frø spiller han havde en rigtig fin sæson sidste år og det er også vigtigt at der er noget genkendeligt der er alligevel en 4 nye startere i opstillingen i forhold til sidste år. Det er nok meget godt at holde ved det som stadig er og fungerede.

                                Comment

                                Working...
                                X