Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

    ikke mere end der har været drøftet herinde

    Ago Mucolli og Alen Mustafic er topfavoritter til at blive solgt væk eller lånt ud, mens også Mihajlo Ivancevic med fysiske udfordringer kan være på vej væk. Så giver det mening, at OB i samme åndedrag taler om at tilføje en ekstra forsvarer.

    Der er jo også tilfældet Gustav Grubbe, der er nummer tre i hierarkiet som højre back. Er det befordrende for Grubbe, der slås for sin plads på U21-landsholdet? Næppe.

    Der kan også komme en ekstra midtbanemand ind, hvis både Mucolli og Mustafic smutter.

    Selv om Franco Tongya scorede i Hvidovre, så må det jo bemærkes knaldhårdt, at han åbenbart var nummer fem i kant-hierarkiet. Det var ikke ham, der blev skiftet ind i
    Mucolli er iflg diverse aviser på vej til Sverige på en længere lejeaftale.

    Comment


      Mucolli er angiveligt tæt på at blive lejet ud til Varberg BOIS i Sverige.

      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...il-svensk-klub

      Comment


        Så mangler vi bare et par stykker mere ud og 1-2 ind. Bliver hektiske 2-3 dage

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Mucolli er angiveligt tæt på at blive lejet ud til Varberg BOIS i Sverige.

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...il-svensk-klub
          Det giver mening. Han er god til træning, men passer dårligt ind i systemet. Skørt med så lang en kontrakt.

          Men han er for god til at spille en ikke-eksisterende rolle.
          Last edited by Jungledyret; 30-08-2023, 07:41.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Så mangler vi bare et par stykker mere ud og 1-2 ind. Bliver hektiske 2-3 dage
            Ja, sikkert ikke det voldsomme omkring idealopstillingen der kommer til at ske, men drømme om en "unik mulighed" fredag aften, det må vi jo godt. Selv om Bjørn ikke ligefrem indikerer noget i den retning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Ja, sikkert ikke det voldsomme omkring idealopstillingen der kommer til at ske, men drømme om en "unik mulighed" fredag aften, det må vi jo godt. Selv om Bjørn ikke ligefrem indikerer noget i den retning.
              Ved godt det nok ikke sker.
              Men hvis Mucolli og 1-2 mere ryger ud uden der kommer noget ind forbeholder jeg mig retten til at blive skuffet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ved godt det nok ikke sker.
                Men hvis Mucolli og 1-2 mere ryger ud uden der kommer noget ind forbeholder jeg mig retten til at blive skuffet
                Jeg tror helt sikkert der kommer noget ind. Jeg ligger især mærke til det som BW siger i interviews.

                “»Vi arbejder på at justere truppen for at optimere både resultater og spillerudvikling. Hvad det betyder i praksis, får vi at se, når vinduet lukker. Indtil da kommunikerer vi i egne kanaler kun ting, der er underskrevet,« lyder det fra OB's fodbolddirektør.”

                Optimere resultater? Det gør man vel ved at forstærke truppen?

                Og til Bold.dk sagde han efter HIF-kampen at han ikke vil lukke vinduet - ville gøre truppen så god som mulig - og måske gribe de bolde som blive mulige, som ikke var der i starten.

                Til SFÅ sagde han også at de kiggede efter forstærkninger (til forsvaret)

                Det kan godt være det bare er mig som er optimist, men jeg tror på BW kan se der mangler en smule kvalitet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jeg tror helt sikkert der kommer noget ind. Jeg ligger især mærke til det som BW siger i interviews.

                  “»Vi arbejder på at justere truppen for at optimere både resultater og spillerudvikling. Hvad det betyder i praksis, får vi at se, når vinduet lukker. Indtil da kommunikerer vi i egne kanaler kun ting, der er underskrevet,« lyder det fra OB's fodbolddirektør.”

                  Optimere resultater? Det gør man vel ved at forstærke truppen?

                  Og til Bold.dk sagde han efter HIF-kampen at han ikke vil lukke vinduet - ville gøre truppen så god som mulig - og måske gribe de bolde som blive mulige, som ikke var der i starten.

                  Til SFÅ sagde han også at de kiggede efter forstærkninger (til forsvaret)

                  Det kan godt være det bare er mig som er optimist, men jeg tror på BW kan se der mangler en smule kvalitet.
                  Jeg var selv på Storms Pakhus da han annoncerede at man arbejdede på en forsvarsspiller. Jeg kommer bare mere og mere i tvivl om det sker.
                  Jeg vil dog 100 gange hellere have en central midtbanespiller

                  Comment


                    Leif Rasmussen har det det også:
                    https://fyens.dk/ob/avis-ob-sender-f...esund-i-en-ruf
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Han har da intet andet end en henvisning til BT

                      Comment


                        Håber godt nok vi beholder Ivan.
                        ham har det der vilde Balkan blod i sig.
                        en spiller som hvis i topform ville starte inde hver gang.
                        Hvis der bliver tilført en god def. Midt.
                        så er jeg super tilfreds med det vindue vi lige har haft.
                        spillet på banen vil jo blive bedre og bedre, des flere kampe de får.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                          Håber godt nok vi beholder Ivan.
                          ham har det der vilde Balkan blod i sig.
                          en spiller som hvis i topform ville starte inde hver gang.
                          Hvis der bliver tilført en god def. Midt.
                          så er jeg super tilfreds med det vindue vi lige har haft.
                          spillet på banen vil jo blive bedre og bedre, des flere kampe de får.
                          Det hjælper jo ikke meget at have balkan blod hvis man samtidig har "glasben" - Ivancevic har jo været skadet konstant og har kun haft en ganske kort periode hvor han både var klar og i form.
                          En udlejning til 1.division/sverige/Norge hvor han kan spille sig i form - og måske holde sig skadesfri kunne være en god løsning HVIS han erstattes af en ny - hvis ikke ser jeg ham hellere blive og træne sig i form - måske med nogen reserveholdskampe og pokalen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg var selv på Storms Pakhus da han annoncerede at man arbejdede på en forsvarsspiller. Jeg kommer bare mere og mere i tvivl om det sker.
                            Jeg vil dog 100 gange hellere have en central midtbanespiller
                            Man kan også have svært ved at tro på det, når der ikke er nogle rygter i vande med 3 dage tilbage…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Man kan også have svært ved at tro på det, når der ikke er nogle rygter i vande med 3 dage tilbage…
                              Det synes jeg nu ikke der er nogen grund til at lægge for meget i. Omtrent halvdelen af Björns handler er vel kommet uden at der er sluppet noget ud inden (eller tidligst nogle timer inden, når spillerne er blevet spottet til photoshoots, ved ankomst i Ådalen eller lignende)

                              Comment


                                I forhold til forsvarsspiller ind, så er der vel kun Alaa Ghram, der har været nævnt, som en vi måske ville byde på.

                                Comment

                                Working...
                                X