Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg har sku også lidt svært ved tanken…
    Helt enig, jeg mener/tror/gætter på, at den trup der er der nu, har rigtig godt af at få hierakiet på plads. Den fik et gok i nødden i Twente, men såfremt de spiller godt i dag, og vigtigst af alt får point, så tror/gætter jeg på, at der kommer noget rigtig godt ud af det. Men omvendt, taber man i dag efter en elendig indsats, så tror/gætter jeg på, at OB godt kan finde på at agere på spillere, og ikke mindst Rasmus Falk, såfremt det er muligt. Jeg er ret sikker på, at BW konstant reagerer på det han ser, hvilket er betryggende. Det skal nok blive godt, tror/gætter jeg på, kunne dog bare være fedt med en god start på sæsonen, modsat sidste år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det vil glæde mig vildt hvis Frø bliver en kæmpe succes derovre.
      "mad fucker-Jensen"
      "We've signed Michael Laudrup"
      "Potential to be a cult player, great vision, guided finishes and plays with his socks down his ancles"

      Det er herligt at læse det der.
      ​​​​​
      ​​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Metaltræthed efter endnu en "lortesæson", kvaliteten af medspillere, placering på banen m.m....... nu luftforandring i en af verdens største ligaer, bedre med- og modspillere, træning og omgivelser.

        Tror det motiverer og løfter ham, da han var gået død i Ådalen!


        Vi brokker os over billetpriser. I dag betalte PNE fans 10£ i entre eller 5£ for adgang til streaming af træningskampen !
        Det er vel forståligt at Frø kørte træt i OB, tror han har ambitioner om andet end blot at være næstbedst i taberslutspillet.
        Frø virker meget som en humørspiller, som lader sig gå på af modgang/middelmådighed. Han har desværre ikke helt den der vildskab, der gør at han brænder banen af, hvis det ikke lige svinger for holdet.

        Kender ikke PNE, men du har nok ret i at bedre medspillere, bedre forhold og en handlekraftig ledelse kan løfte og motivere Frø til en mere stabil spiller.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det vil også give ca 4 mill ekstra hvis alle klausuler bliver indløst. Så helt klart win win
          Ved du hvilke klausuler der er, og er en af dem videresalg?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ved du hvilke klausuler der er, og er en af dem videresalg?
            0,5 mill euro i bonusser som OBstruktion skrev
            videresalg ved jeg ikke. Men det er vel standart 10%

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Skal vi ikke bare se hvad der sker, folk er åbenbart dygtige til at digte og gætte. Det ser ud til at FCK arbejder på Delaney, som afløser for Falk........
              Lol, de har arbejdet på TD Gud ved hvor længe.

              Falk kommer selvfølgelig ikke til OB nu her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                "mad fucker-Jensen"
                "We've signed Michael Laudrup"
                "Potential to be a cult player, great vision, guided finishes and plays with his socks down his ancles"

                Det er herligt at læse det der.
                ​​​​​
                ​​​​​​
                Det er så fedt! Helt naturligt at nye omgivelser giver én noget ekstra; det kender vi alle. Men altså, en stor del af OBs fans havde også et sært forhold til Frø. Han var en profil for os og bliver - er mit gæt - savnet i høj grad. Også kulturelt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det er så fedt! Helt naturligt at nye omgivelser giver én noget ekstra; det kender vi alle. Men altså, en stor del af OBs fans havde også et sært forhold til Frø. Han var en profil for os og bliver - er mit gæt - savnet i høj grad. Også kulturelt.
                  Jeg blev virkelig glad over at læse deres beskrivelser af ham. Det er mega fedt at han ligger så godt fra land og jeg håber at han får succes.

                  Og du er inde omkring min egen kæphest som OB fan, som er at folk i alt for høj grad sætter lighedstegn mellem ild i øjnene, udtryk og dygtig fodboldspiller. Det er der mange dygtige fodboldspillere i OB der er blevet brændt, mangt en dygtig over på bålet på den bekostning.

                  Jeg tror Rami kommer til at løfte arven efter Frø fint, Mads er en fin spiller som også har været svingende for OB, jeg synes han fik mere stabilitet ind i sit spil i den sidste sæson. Jeg har ham ikke som kulturbærer, men det behøver han heller ikke at være, der er andre spillertyper i en trup.



                  Comment


                    Highligts fra Frøs kamp: https://youtu.be/lCg2kK5z40U

                    Det er altså nogle blærede mål han får sat ind der.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lad os nu se om Sabbi bare er syg og måske med i træningen i morgen. Skal nok opdatere
                      Lasse Vøges mavefornemmelse siger der er noget igang angående transfer.
                      Mavefornemmelser er selvfølgelig ikke alt afgørende, men journalisters plejer at have ret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Lol, de har arbejdet på TD Gud ved hvor længe.

                        Falk kommer selvfølgelig ikke til OB nu her.
                        Tænker at såfremt det lykkes for FCK, at få TD hjem, så betyder det en del for RFs rolle, som er så vigtig for ham.
                        Jeg digter/tror/gætter på, at det ikke er FCKs plan, at have dem begge, de de begge er 30+, og umiddelbart spiller
                        den samme position. Sandsynligheden for at RF kommer til OB er måske mindre end at han ikke kommer, da det
                        afhænger af andre transfers.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Lasse Vøges mavefornemmelse siger der er noget igang angående transfer.
                          Mavefornemmelser er selvfølgelig ikke alt afgørende, men journalisters plejer at have ret
                          Sabbi har virkelig oppet sig i sidste sæson, men jeg føler stadig at et godt salg af ham ville være at foretrække. Især hvis det så gør at vi f.eks. kunne hente ham den svenske kantspiller som der tidligere er blevet snakket om. Sabbi bliver desværre aldrig rigtig en holdspiller. Der har været mindre tydeligt når han har spillet angriber, og jeg synes nok også han er vores bedste på den position. MEN jeg magter heller ikke rigtig at skulle se ham en hel sæson på kanten igen.. det kommer bare aldrig til at fungere optimalt. Han hæmmer simpelthen spillet for meget med sit manglende overblik og konstante driblinger derude.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Helt enig, jeg mener/tror/gætter på, at den trup der er der nu, har rigtig godt af at få hierakiet på plads. Den fik et gok i nødden i Twente, men såfremt de spiller godt i dag, og vigtigst af alt får point, så tror/gætter jeg på, at der kommer noget rigtig godt ud af det. Men omvendt, taber man i dag efter en elendig indsats, så tror/gætter jeg på, at OB godt kan finde på at agere på spillere, og ikke mindst Rasmus Falk, såfremt det er muligt. Jeg er ret sikker på, at BW konstant reagerer på det han ser, hvilket er betryggende. Det skal nok blive godt, tror/gætter jeg på, kunne dog bare være fedt med en god start på sæsonen, modsat sidste år.
                            Men uanset hvad, så sker Falk først sidst i vinduet hvis altså det sker.
                            Tænker også det kommer an på hvordan Rami spiller i de næste kampe.

                            Men måske chancen er større for det sker, hvis Sabbi smutter, han hyrer jo også en høj løn. Så kan Falk være tiltænkt som 10’er og Markus Jensen, kan komme ud på en kant, hvor han vel er bedst, uden at vide meget om ham

                            Comment


                              Hører at sabbi var til stede på tribunen med andre OB-spillere i dag til træningskampen, så sygdom kan det vel ikke være. Med mindre han er blevet rask nu. Spændene om han er med til træningen på onsdag
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Hører at sabbi var til stede på tribunen med andre OB-spillere i dag til træningskampen, så sygdom kan det vel ikke være. Med mindre han er blevet rask nu. Spændene om han er med til træningen på onsdag
                                Jep han var på tribunen.

                                Comment

                                Working...
                                X