Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Spiller Mustafic eller Ejdum.

    Jeg tror man er lidt klemt mellem a rock and a Hard place.

    Man kan godt hente noget ind nu, men man risikerer også at ende i noget Joel King, fordi man godt ved man inden for en overskuelig fremtid har centrale midtbanespillere på vej i Juul-Sandberg og Noah Lassen og hvis de skal have en jordisk chance for at få spilletid så skal der ikke stå 3 foran dem på positionen. My two cents.
    Du skriver ‘eller’. Jeg taler om em situation, hvor begge er ude. Det er ikke usandsynligt over en lang sæson.

    Vi bliver kørt over med Ejdum-Mustafic. Ejdum er et stort talent, som jeg forventer mig meget af, men der er også grund til, at han stort set ikke fået minutter her og nu. Han er næppe klar - men får i øvrigt ret meget ros til træning og gør det godt.

    De nævnte unge har jeg begge set til træning, og dér skal du altså have det lidt længere perspektiv i spil.

    Den centrale balance på holdet er - her og nu - helt skør.

    Comment


      Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

      Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

        Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.
        Det gode ved AHP, er at når han endelig involverer sig i noget, så går han 100% ind i det (ikke kun økonomisk, men også med Heartlands organisation, som er super dygtig).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Du skriver ‘eller’. Jeg taler om em situation, hvor begge er ude. Det er ikke usandsynligt over en lang sæson.

          Vi bliver kørt over med Ejdum-Mustafic. Ejdum er et stort talent, som jeg forventer mig meget af, men der er også grund til, at han stort set ikke fået minutter her og nu. Han er næppe klar - men får i øvrigt ret meget ros til træning og gør det godt.

          De nævnte unge har jeg begge set til træning, og dér skal du altså have det lidt længere perspektiv i spil.

          Den centrale balance på holdet er - her og nu - helt skør.
          Vi vil med det setup vi har nu altid være i problemer hvis vores to startende midtbanespillere render ind i skader og karantæner på samme tid.

          Spiller vi uden Manneh så kommer vi til. At mangle tempo i vores spil noget vi generelt mangler når vi kører ed de fire vi spiller med i firkanten nu. Spiller vi uden Köhler så kommer vi ikke til at vinde nok bolde inde centralt. Det er min forudsigelse.

          Jeg tror ikke på at Ejdum er klar til at løfte nogle af de opgaver der.

          I forhold til Lassen og Juul-Sandberg, så er de store talenter at de kommer til at spille, det er jeg ikke i tvivl om. Så er det spørgsmålet om hvornår, men når de sætter en trup sammen så tænker de jo også 6 - 12 måneder frem i tiden.

          Noget på en lejeaftale ville nok have været det optimale hvis alt tillid til Mustafic er væk.
          ​​​​​​

          Comment


            Jeg er med på de fleste herinde: der mangler i dén grad en 6'er (til når der kommer skader og karantæner, for de kommer). Og en 10'er. Det er en totalt skæv trupsammensætbing p.t. Hvor mange backs vil man have. Det er jo grotesk. Og pengene til investeringer burde være der med de gode salg. Æd tabet på Grubbe, Mustafic, Adelgaard og erstat dem med de 2 spillere vi mangler til 6'eten og 10'eren.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det gode ved AHP, er at når han endelig involverer sig i noget, så går han 100% ind i det (ikke kun økonomisk, men også med Heartlands organisation, som er super dygtig).
              Det er ihvertfald hidsigt det de presser ud af det her vindue her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

                Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.
                Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........
                  Han spiller vel europæisk, når han flytter til Danmark...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det er ihvertfald hidsigt det de presser ud af det her vindue her.
                    De går benhårdt efter mesterskabet, nu vi (DK) har sneget os ind i Top15 og FCK/FCN får nok at se til med deres gruppespil/SL/Pokalen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........
                      Jeg ved ikke hvad hans motivation er. Jeg synes bare det er nogle voldsomme beløber de smider om sig med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jeg ved ikke hvad hans motivation er. Jeg synes bare det er nogle voldsomme beløber de smider om sig med.
                        Vel ikke, hvis de skal være en fast del af den europæiske Top50 ? !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          De går benhårdt efter mesterskabet, nu vi (DK) har sneget os ind i Top15 og FCK/FCN får nok at se til med deres gruppespil/SL/Pokalen
                          Det giver heller ikke rigtig mening andet når de er der hvor de er, at det så ser svært ud, det er en anden snak.

                          Men man må give dem, de bider fra sig, de bruger jo det dobbelte af hvad vi har brugt siden 1887.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Vel ikke, hvis de skal være en fast del af den europæiske Top50 ? !
                            Mon ikke det også handler om markedet der bare er stukket helt af prismæssigt?

                            Hvis de gerne vil være top 50 klub, så burde de overveje en målmand der kan tage et straffespark.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Mon ikke det også handler om markedet der bare er stukket helt af prismæssigt?

                              Hvis de gerne vil være top 50 klub, så burde de overveje en målmand der kan tage et straffespark.
                              Hmmm... jeg har aldrig set ham tage et straffespark før, men dog et par gange han har reddet forsøgene

                              Jamen, sådan er det med mange målmænd... OC så også meget sløj ud til U21-EM (mener jeg det var...), hvor han lignende én, der havde spist for meget af mors brunner Men han er da smuttet til en pæn stor klub i det sydlige.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hmmm... jeg har aldrig set ham tage et straffespark før, men dog et par gange han har reddet forsøgene

                                Jamen, sådan er det med mange målmænd... OC så også meget sløj ud til U21-EM (mener jeg det var...), hvor han lignende én, der havde spist for meget af mors brunner Men han er da smuttet til en pæn stor klub i det sydlige.
                                Bahh :-D

                                Det show han kørte i går det er der lige præcis 0 procents chance for at Gribben fra Kerteminde laver i Italien, ellers så får han da tilnavnet "Anden" istedet for. Der var flere af de polakker der havde læst at man bare skal sparke lige på, han har jo allerede smidt sig.

                                Faktisk, hvis jeg ikke husker galt så begik OC til den slutrunde et straffespark som han så også selv pillede.

                                ​​​​​Gribben er Jonas Lössl langt overlegen.

                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X