Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Så gerne:

    UD:
    Mickelson - Gerne til lidt mønt, han er jo populær over i østen.
    Tongya: Gerne til lidt mønt - Italien?
    Fenger: Måske bliver han i Sverige? Eventuelt en forlængelse af leje.
    Mucolli - Han er langt væk fra banen. Det er næppe tilfredstillende for nogen af parterne.
    Kadrii - Skal have lov til at komme på græs. En kulturbærer, men er spillemæssigt langt fra niveau og starten

    IND:
    Ny VB - Gerne Owusu niveau!
    Markus Jensen "Jenner" - Bør i min optik ikke sælges, men udfordre Rami på 10.
    Ny 9'er - Gerne ungt og spændende, som på sigt kan udfordre Touray. Må også gerne kunne moonlighte som kant, hvis der er for langt til banen foran Touray og Luca.

    Truppen vil derved være på 23 mand, så det passer vel meget godt.

    Jeg håber vi beholder Slots som minimum til vinter - jeg tænker ikke hans værdi er toppet.

    Med overstående vil jeg erklære mig yderst tilfreds med vinduet!
    Lyder ikke som en dårlig idé. Vi må se med Jenner. Han fylder 18 på lørdag og vi har opstartsarrangement på tirsdag. Hvis han ikke bliver præsenteret som SL spiller senest tirsdag er det fordi et salg må være på vej. Han er et kæmpe talent og jeg ved at træner teamet er helt tosset med ham.
    Så jeg bliver skuffet hvis han sælges for under 1 mill euro plus store bonusser og videre salgs klausuler. Håber dog mest at han bliver

    Tror dog vi ender med 24-25 i truppen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      En lille analyse

      "Hvis man et øjeblik dvæler ved aldersfordelingen på OB's hold, er det interessant, at kun syv procent af spilletiden gik til folk mellem 26 og 29 år – det er jo faktisk der, man typisk skal toppe som fodboldspiller. Så måske er det i den kategori, OB har det største arbejde forude."

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iddelmaadighed
      …Og det er jo lidt sjovt, at Tipsbladet forsøger at lave lidt originalt indhold for en gangs skyld og så producerer en artikel, der - med de nye indkøb - allerede er forældet. Dén fordeling vil nok ændre sig en del i den nye sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Lyder ikke som en dårlig idé. Vi må se med Jenner. Han fylder 18 på lørdag og vi har opstartsarrangement på tirsdag. Hvis han ikke bliver præsenteret som SL spiller senest tirsdag er det fordi et salg må være på vej. Han er et kæmpe talent og jeg ved at træner teamet er helt tosset med ham.
        Så jeg bliver skuffet hvis han sælges for under 1 mill euro plus store bonusser og videre salgs klausuler. Håber dog mest at han bliver

        Tror dog vi ender med 24-25 i truppen
        Vi skal da have laaaangt mere end 1 mill euro for ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Vi skal da have laaaangt mere end 1 mill euro for ham
          Ja det burde vi. Jeg tog bare udgangspunkt i at deres første bud skulle have været 3 mill og at AGF har fået et bud på 4,5 mill for ham Daghim. Vi fik et bud på Hansborg inden hans skade der også lå omkring 3 mill..
          Priserne er nok ikke så høje som vi håber i superligaen mm de kommer fra FCN/FCK/FCM

          Og så burde vi nok ikke sælge. Men Bjørn har ændret tankegangen i Ådalen og spillere ryger ud til højre og venstre. Men det er også svært at stå med et fornuftigt bud og en ung mand der måske bare brænder 100% for at komme ud. Svært at slukke deres drømme sådan uden videre. Der er også noget signalværdi der skal plejes.

          Man kan jo også skrue en aftale sammen hvor man fx får 6 mill upfront med en røvfuld bonusser der udløser sig hvis det bliver en karriere på deres 1.Hold samt 20% i videre salg. Så er man godt kompenseret hvis han slår igennem. Og de har samtidig også lavet en god handel uden den vilde risiko
          Hvis han der i mod ikke slår igennem står man kun med 6 mill i hånden.. Men hvis han ikke slår igennem i Utrecht havde han nok heller ikke gjort det i OB og så ville vi måske stå med en “Breum” om 2-3 år og kun få et par millioner..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
            Så gerne:

            UD:
            Mickelson - Gerne til lidt mønt, han er jo populær over i østen.
            Tongya: Gerne til lidt mønt - Italien?
            Fenger: Måske bliver han i Sverige? Eventuelt en forlængelse af leje.
            Mucolli - Han er langt væk fra banen. Det er næppe tilfredstillende for nogen af parterne.
            Kadrii - Skal have lov til at komme på græs. En kulturbærer, men er spillemæssigt langt fra niveau og starten
            Der synes at være meget snak om at Mickelson, Sabbi og Kadrii også godt kunne ryge i dette vindue. Hvis det skete, ville det kun være vores to reservemålmænd og Mihajlo som var på førsteholdet før juli sidste år.
            Var Mihajlo en Wesström-signing? BW gør i hvert fald sit for at slette alle spor af forgængerne hurtigt.
            OB – Ingen hader os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

              Der synes at være meget snak om at Mickelson, Sabbi og Kadrii også godt kunne ryge i dette vindue. Hvis det skete, ville det kun være vores to reservemålmænd og Mihajlo som var på førsteholdet før juli sidste år.
              Var Mihajlo en Wesström-signing? BW gør i hvert fald sit for at slette alle spor af forgængerne hurtigt.
              Han gør i hvertfald hvad han kan for at alle spillere der kun har været med til at tabe er byebye..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                Der synes at være meget snak om at Mickelson, Sabbi og Kadrii også godt kunne ryge i dette vindue. Hvis det skete, ville det kun være vores to reservemålmænd og Mihajlo som var på førsteholdet før juli sidste år.
                Var Mihajlo en Wesström-signing? BW gør i hvert fald sit for at slette alle spor af forgængerne hurtigt.
                Ivancevic blev scoutet af Ole Nielsen, jeg tror ikke Bjørn var indover den handel.

                Comment


                  Jacob Rasmussen til BIF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Jacob Rasmussen til BIF
                    22,5 mill…….

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      22,5 mill…….
                      Vi er stadig ikke i nærheden af budgetterne på top 4-5 holdene i suppen...

                      Ville det ikke være en overpræstation at komme i top 6?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        22,5 mill…….
                        Trist på så mange måder og især at det er til Brøndby.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                          Vi er stadig ikke i nærheden af budgetterne på top 4-5 holdene i suppen...

                          Ville det ikke være en overpræstation at komme i top 6?
                          Nope og det kommer desværre nok ikke til at ske foreløbigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                            Vi er stadig ikke i nærheden af budgetterne på top 4-5 holdene i suppen...

                            Ville det ikke være en overpræstation at komme i top 6?
                            I mit hoved er det ikke en overpræstation.
                            Jeg ser os som bedre end SIF, VFF og Randers.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              I mit hoved er det ikke en overpræstation.
                              Jeg ser os som bedre end SIF, VFF og Randers.
                              Det vil jeg også gerne give dig ret i, vi burde i hvert fald være bedre.

                              Men hvis man udelukkende kigger på økonomi (kan man selvfølgelig ikke altid gøre), er det vel KUN 6. pladsen der er realistisk?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Trist på så mange måder og især at det er til Brøndby.
                                Ja…. Men vi kunne aldrig være med alligevel. Men heldigvis er BIF jo med til at sende nogle hundrede tusinde afsted til Ådalen

                                Comment

                                Working...
                                X