Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    En bruger på Twitter skriver dette:
    “Overhørte til træning i dag at nogle der var bekendte med Falk mente at OB og Falk var enige om kontrakten og det kun er op til klubberne imellem nu. Om det er historien om en fjer blev til fem høns ved jeg ikke men spændende”
    Det er jo bare folk, der digter og gætter. Falk er selvfølgelig ikke aktuel for OB her og nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Jeg håber man holder på Franco. Men jo Mucolli ser ud til at være på vej væk Kadrii lige så.

      Sabbi håber jeg også ryger hvis vi kan få noget mønt for ham, det er satset at holde på ham når man også ved at man aldrig rigtigt ved hvad man får med ham.

      Markus håber jeg vi holder på og så en VB ind, hvis de er trætte af ham kahl i Aarhus, så kunne han godt blive forløst i Odense,kender også Wesström fra AIK.

      Vi skal også nok have fået fyret en 20 - 25 mill af i vinduet.
      Igen ikke enig omkring Tongya (igen). Synes han er prototypen på en spiller, der ikke kommer med noget vi ikke kan få fra en akademi-spiller. Kan ikke se potentialet. Skal vi have udenlandske spillere ind på lange kontrakter skal de ganske enkelt være bedre end ham.

      Mine øverste punkter/håb for resten af vinduet er nok: 1. (lang) superligakontrakt til Markus Jensen. 2. Salg af Tongya.

      Sabbi håber jeg ikke bliver solgt. Jeg har om nogen været frustreret over ham, men synes han hævede niveauet i sidste sæson. Og pt. er han jo ganske enkelt den eneste offensivspiller vi har der har vist han kan gøre en forskel i ligaen. De andre har vist potentiale og vi kan, med rette, have forhåbninger til dem, men det skal lige lykkes.

      Tror faktisk heller ikke Sabbi bliver solgt. Hans pris er nok ikke faldet efter salg af Minteh og Frøkjær. Både fordi vi har mindre behov for pengene, men især fordi de nok også kan stå til træning og se, at Sabbi er vores farligste mand - og det kan være lidt svært at se hvor målene skal komme fra i morgen hvis han er syg :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Igen ikke enig omkring Tongya (igen). Synes han er prototypen på en spiller, der ikke kommer med noget vi ikke kan få fra en akademi-spiller. Kan ikke se potentialet. Skal vi have udenlandske spillere ind på lange kontrakter skal de ganske enkelt være bedre end ham.

        Mine øverste punkter/håb for resten af vinduet er nok: 1. (lang) superligakontrakt til Markus Jensen. 2. Salg af Tongya.

        Sabbi håber jeg ikke bliver solgt. Jeg har om nogen været frustreret over ham, men synes han hævede niveauet i sidste sæson. Og pt. er han jo ganske enkelt den eneste offensivspiller vi har der har vist han kan gøre en forskel i ligaen. De andre har vist potentiale og vi kan, med rette, have forhåbninger til dem, men det skal lige lykkes.

        Tror faktisk heller ikke Sabbi bliver solgt. Hans pris er nok ikke faldet efter salg af Minteh og Frøkjær. Både fordi vi har mindre behov for pengene, men især fordi de nok også kan stå til træning og se, at Sabbi er vores farligste mand - og det kan være lidt svært at se hvor målene skal komme fra i morgen hvis han er syg :-)
        Man prøvede Tongya af i venstre side idag. Men skiftede lidt. Jeg tror simpelthen at det ligger i at man ikke er 100% tryg ved Askes defensive evner og derved giver ham lidt bedre betingelser med Franco da han er god til at hjælpe defensivt. Og så har DD ikke imponeret voldsomt endnu. Pt er han en man skifter ind når modstanderne er trætte

        Men meget enig med dig omkring det meste

        Comment


          Ok, fortid i klubben, og han delte vandede (de fleste kender mit ståsted), men det her er da en fornøjelse, selvom det kun er en træningskamp.

          For mig er han eksempler på, hvad jeg synes er fedt ved fodbold. Man finder en knægt på en efterskole, får ham på akademiet og herfra flere sæsoner på førsteholdet.

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...r-mod-aberdeen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Igen ikke enig omkring Tongya (igen). Synes han er prototypen på en spiller, der ikke kommer med noget vi ikke kan få fra en akademi-spiller. Kan ikke se potentialet. Skal vi have udenlandske spillere ind på lange kontrakter skal de ganske enkelt være bedre end ham.

            Mine øverste punkter/håb for resten af vinduet er nok: 1. (lang) superligakontrakt til Markus Jensen. 2. Salg af Tongya.

            Sabbi håber jeg ikke bliver solgt. Jeg har om nogen været frustreret over ham, men synes han hævede niveauet i sidste sæson. Og pt. er han jo ganske enkelt den eneste offensivspiller vi har der har vist han kan gøre en forskel i ligaen. De andre har vist potentiale og vi kan, med rette, have forhåbninger til dem, men det skal lige lykkes.

            Tror faktisk heller ikke Sabbi bliver solgt. Hans pris er nok ikke faldet efter salg af Minteh og Frøkjær. Både fordi vi har mindre behov for pengene, men især fordi de nok også kan stå til træning og se, at Sabbi er vores farligste mand - og det kan være lidt svært at se hvor målene skal komme fra i morgen hvis han er syg :-)
            Nu dør man jo ikke af at folk de er uenige med en jo ;-)

            I forhold til kritikken omkring nationalitet og at han er udenlandsk, det er jo fair nok gerne at ville have danske spillere. Rent økonomisk så er vi bare ikke et sted hvor vi kan hente danske spillere fra en særlig høj hylde. Vi kan jo eksempelvis gøre forsøget og køre vores egen trup igennem og spørge os selv hvilke spillere vi ville sælge til en anden superligaklub for 5 - 6 millioner? Når jeg lige selv løber den igennem inde i hovedet så er der ikke noget der, der lige sender mig i himmelen. Før Franco, der spillede vi med Troels Kløve eller Sander Svendsen på en kant til at ligge og lave det arbejde. Der er Franco sgu lidt mere interessant.
            ​​​​​
            ​​​​​Jeg er fuldstændig enig i at sætter man sådan de klassiske Kant dyder i spil så mangler Franco at være mere udfordrende i sit spil og han mangler også at ligge på i både mål og assists.
            ​​​​​​
            Når det er sagt så skal man altså også bare tage med i de overvejelser at han jo netop bliver brugt fordi man gerne vil have en spiller oppe blandt de 4 der Ikke svigter sine defensive pligter og det trækker altså fra at skulle ligge og lave de løb der og hele tiden skulle være bevist om Hvad der foregår bag en. Slipper man ham fra det fokus, så tror jeg der er mere i ham. Og så skal han jo altså ud fra at det er hans første år som seniorspiller, han er rent udviklingsmæssigt samme sted som Adelgaard, Grubbe, Charly og de gutter der, der kan man altså godt se at han kan nogle ting. En ting jeg godt kunne tænke mig at se ved Tongya det er at se ham spille inde på 10'eren, jeg ved det ikke men er det der han har spillet sin ungdomsfodbold?

            Jeg har i over et år argumenteret for at Sabbi skal rykkes ind og spille 9'er og det er helt klart der han fungerer bedst og den position kommer han, med OBs højrekanter og angribere in mente, ikke til at spille, han kommer til at ligge ude på den højrekant og med Sabbis niveau af kliniske afslutninger og så med den forkerte fod, der er vi i overhængende risiko for at vi igen står og kigger ind at Sabbi skal bruge 15 forsøg på at score en kasse.

            Han er varm nu, det er nu vi kan få penge for ham, ham skal vi sælge og så skal vi hente en proven venstrefodet højrekant ind som vi ved kan lave målene og som vi kan bruge Sabbi pengene på at få på en længere kontrakt. Fordi jeg synes også at vi mangler noget proven ildkraft i offensiven.

            Comment


              Sådan Frø

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...r-mod-aberdeen

              Fra alle artiklerne på deres hjemmeside (PNE) lyder han helt "genfødt" !
              Last edited by Online; 22-07-2023, 21:20.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Sådan Frø

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...r-mod-aberdeen

                Fra alle artiklerne på deres hjemmeside (PNE) lyder han helt "genfødt" !
                Hvorfor gad han så ikke i Odense.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Hvorfor gad han så ikke i Odense.
                  Metaltræthed efter endnu en "lortesæson", kvaliteten af medspillere, placering på banen m.m....... nu luftforandring i en af verdens største ligaer, bedre med- og modspillere, træning og omgivelser.

                  Tror det motiverer og løfter ham, da han var gået død i Ådalen!


                  Vi brokker os over billetpriser. I dag betalte PNE fans 10£ i entre eller 5£ for adgang til streaming af træningskampen !
                  Last edited by Online; 23-07-2023, 00:42.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Sådan Frø

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...r-mod-aberdeen

                    Fra alle artiklerne på deres hjemmeside (PNE) lyder han helt "genfødt" !
                    Godt køb af PNE, godt salg af OB, godt skifte for Frø....win, win, win.

                    Comment


                      At læse PNEs kamptråd fra i går det er altså en let måde at gøre sig selv glad i låget:

                      https://www.pne-online.net/forum/ind...endly.3438645/


                      Det er godt at han er kommet godt for land derovre.
                      ​​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er jo bare folk, der digter og gætter. Falk er selvfølgelig ikke aktuel for OB her og nu.
                        Skal vi ikke bare se hvad der sker, folk er åbenbart dygtige til at digte og gætte. Det ser ud til at FCK arbejder på Delaney, som afløser for Falk........

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Skal vi ikke bare se hvad der sker, folk er åbenbart dygtige til at digte og gætte. Det ser ud til at FCK arbejder på Delaney, som afløser for Falk........
                          Tror mere at de arbejder på mange. Men ikke som afløser for Falk. Mere for Zeca og Stamenic. Og Claesson der er skadet. Jeg kan ikke se hvordan en aftale skal komme i stand mellem OB og FCK

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            At læse PNEs kamptråd fra i går det er altså en let måde at gøre sig selv glad i låget:

                            https://www.pne-online.net/forum/ind...endly.3438645/


                            Det er godt at han er kommet godt for land derovre.
                            ​​​​​​
                            Det vil glæde mig vildt hvis Frø bliver en kæmpe succes derovre.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det vil glæde mig vildt hvis Frø bliver en kæmpe succes derovre.
                              Det vil også give ca 4 mill ekstra hvis alle klausuler bliver indløst. Så helt klart win win

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tror mere at de arbejder på mange. Men ikke som afløser for Falk. Mere for Zeca og Stamenic. Og Claesson der er skadet. Jeg kan ikke se hvordan en aftale skal komme i stand mellem OB og FCK
                                Jeg har sku også lidt svært ved tanken…

                                Comment

                                Working...
                                X