Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis man skal leje HC ud så kunne Næstved måske være en mulighed, det kommer selvfølgelig an på hvad de har på kassen i Næstved.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Hvis man skal leje HC ud så kunne Næstved måske være en mulighed, det kommer selvfølgelig an på hvad de har på kassen i Næstved.
      Det kommer 100% ikke på tale. HC bliver købt fri eller bliver i OB. Man vil ikke slippe ham da man så selv står med en hovedpine.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Men jeg håber da heller ikke vi vil af med HC, jeg kan godt lide ham - og håber engang at se ham med et godt forsvar foran sig i en gældende kamp.

        Tror du ikke HC er mere værd end det som 2. målmand?
        Eller er det fordi han kun har dette år tilbage på kontrakt?

        Og så byttede jeg nok lige rundt på et par rygter/transfers.

        Har Aab fået 1 million € så kan de nok også lige købe HC ;)
        Så meget er vi ikke i nærheden af Derfor er OB heller ikke proaktiv i at få HC væk

        Tror det passer OB bedre næste år hvor Magnus forhåbentlig er moden nok til at være 2. Målmand og man kan hente den næste op fra akademiet

        Comment


          Sabbi har for 6 timer lagt en video op på Instagram hvor det ligner han er ude at flyve. Det ligner ihverfald at han filmer ud af vinduet på en flyvemaskine

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sabbi har for 6 timer lagt en video op på Instagram hvor det ligner han er ude at flyve. Det ligner ihverfald at han filmer ud af vinduet på en flyvemaskine
            Nahhh. Han har da delt et opslag?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sabbi har for 6 timer lagt en video op på Instagram hvor det ligner han er ude at flyve. Det ligner ihverfald at han filmer ud af vinduet på en flyvemaskine
              Det er vist blot en video med et religiøst budskab, som er blevet posted af en anden, som Sabbi så har tilføjet til hans story :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Nahhh. Han har da delt et opslag?
                Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

                Det er vist blot en video med et religiøst budskab, som er blevet posted af en anden, som Sabbi så har tilføjet til hans story :)
                Nåh okay Har heller ikke det store forstand på det Insta. Troede det var ham der havde postet det

                Comment


                  Som sagt det er fint nok at skyde Sabbi af.

                  Så kunne vi lige hente Sousa i Aab 6 mål og 8 assists i 24 kampe sidste sæson. Hurtig, teknisk dygtig, gode dødbolde og venstrebenet. Været i landet i flere år og bevist sig i ligaen.

                  Aab skal vel stadig sælge for 30 mill og skalere ned. Det kunne være en god signing.

                  https://m.youtube.com/watch?v=TvQGfs...YW4gc291c2E%3D

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...afskrive-noget

                    ”mit eneste fokus er at vinde så meget som muligt her, og så kan det være, der skal ske noget på et eller andet tidspunkt”

                    Nemt at vinkle men regner nok ikke med at vinde sp meget i OB
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Som sagt det er fint nok at skyde Sabbi af.

                      Så kunne vi lige hente Sousa i Aab 6 mål og 8 assists i 24 kampe sidste sæson. Hurtig, teknisk dygtig, gode dødbolde og venstrebenet. Været i landet i flere år og bevist sig i ligaen.

                      Aab skal vel stadig sælge for 30 mill og skalere ned. Det kunne være en god signing.

                      https://m.youtube.com/watch?v=TvQGfs...YW4gc291c2E%3D

                      AAB vil have en 10-15 mill for ham, tror jeg næppe vi betaler
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...afskrive-noget

                        ”mit eneste fokus er at vinde så meget som muligt her, og så kan det være, der skal ske noget på et eller andet tidspunkt”

                        Nemt at vinkle men regner nok ikke med at vinde sp meget i OB
                        Falk er tydeligvis hvor han helst vil være og når han en gang skifter gør han det ud fra hvad der passer ham bedst. Det er der ikke spor i vejen med, man skal bare være sig det bevidst og ikke fejlagtigt tillægge Falk de mindste følelser for OB. Ender han i OB vil det være som en hvilken som helst anden paycheck player.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg


                          AAB vil have en 10-15 mill for ham, tror jeg næppe vi betaler
                          Det er selvfølgelig et problem hvis det er prisen. Men altså Aab ville også have 20 mill for Sander og det fik de jo ikke og de er altså gearet til at skulle sælge for 30 mill om året og sidder med nogle store kontrakter, så det kan godt være de er til at forhandle med.

                          Det gode ved ham er at han er godt nok involveret i mange mål https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=3177 30 kasser og 20 assists i 112 kampe i DK. Det er jævnt hidsigt, især taget i betragtning at det er for Vejle og Aab som er ongo-bongo klubber hvor holdene ikke fungerer. Jeg tror virkelig han ville kunne komme med noget vi netop har manglet fra vores højrekant, mål og assists.

                          Jeg tror udfordringen ved ham kunne være som en anden bruger skriver i en anden tråd at han Ikke er skude god i presspillet og generelt ikke alt for defensivt indstillet, der kan det måske blive et problem at spille ham foran Leroy.

                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...eresse-for-ham
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det er selvfølgelig et problem hvis det er prisen. Men altså Aab ville også have 20 mill for Sander og det fik de jo ikke og de er altså gearet til at skulle sælge for 30 mill om året og sidder med nogle store kontrakter, så det kan godt være de er til at forhandle med.

                              Det gode ved ham er at han er godt nok involveret i mange mål https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=3177 30 kasser og 20 assists i 112 kampe i DK. Det er jævnt hidsigt, især taget i betragtning at det er for Vejle og Aab som er ongo-bongo klubber hvor holdene ikke fungerer. Jeg tror virkelig han ville kunne komme med noget vi netop har manglet fra vores højrekant, mål og assists.

                              Jeg tror udfordringen ved ham kunne være som en anden bruger skriver i en anden tråd at han Ikke er skude god i presspillet og generelt ikke alt for defensivt indstillet, der kan det måske blive et problem at spille ham foran Leroy.
                              Ja og han er rykket ned med de to seneste klubber han har spillet for.

                              Lyder som en god idé at hente ham ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Ja og han er rykket ned med de to seneste klubber han har spillet for.

                                Lyder som en god idé at hente ham ind.
                                Det er lidt hidsigt at give Sousa skylden for både Vejle og Aabs deroute, trods alt også nogle direktionsgange der ikke rigtigt har fungeret optimalt.

                                Manden er trods alt involveret i et mål i hver anden kamp, det kunne godt være fint at have sådan en højrekant i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X