Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Kicker har ham som delt 26. bedste spiller i 3. bundesliga i sidste sæson, så nogen kæmpe profil har han ikke været: https://www.kicker.de/3-liga/topspieler
    Er 3. bundesliga nogenlunde på 1. divisions niveau?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Men det er der vel heller ikke en eneste OB-fan, der argumenterer for. Derfor kan man jo godt være realistisk og erkende, at det de sidste ti år de facto har været et logisk karrierevalg at tage til FCK for en OB-profil med ambitioner på egne vegne. Ligesom det har været det for spillere i snart sagt alle andre superligaklubber, FCM til dels undtaget.
      Der er ikke nogen der argumenterer for at det skal være sådan. Men det er klart en strategi som FCK forfølger med Bayern München som forbillede, hvor det netop er sådan at de andre klubber, skal være glade for at kunne levere deres bedste spillere til Bayern München..

      Jeg ser det begyndende i den anden del af dit indlæg, hvor man skal acceptere at det bare er federe og spille for FCK end det er at spille for OB, sandheden er jo nok ofte at der nok også er mulighed for at tage til udlandet, hvis man af uransaglige årsager ikke kan få nok ud af at repræsentere sin by.

      Comment



        I forhold til Kohler, så virker han umiddelbart, jeg kender ham ikke, til at være den hardhitter som mange har efterspurgt. 14 gule kort i 34 kampe. Er 5 mere end Nicolai Poulsens 9 på 29 kampe. En 6'er med så mange gule kort kunne godt lugte af at det er en der tackler igennem.

        Når det er sagt så havde jeg også håbet på noget fra højere hylde.
        Last edited by Striwetforlivet!; 23-06-2023, 10:18.

        Comment


          En spiller med en historie åbenbart. Blev regnet som stort talent i ungdomsårene, men kom i unåde i Schalke og opgav mere eller mindre en professionel karriere: https://www.youtube.com/watch?v=VYtRCxycti4 & https://de.wikipedia.org/wiki/Sven_K...lspieler,_1996)
          Det kan selvølgelig være, at det er noget af det talent, der er ved at blive forløst, og som Adrian og co har fået øje på.

          Comment


            Slet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Er 3. bundesliga nogenlunde på 1. divisions niveau?
              Jeg vil umiddelbart gætte på, at 3. Bundesliga (i hvert fald fra midten og op) er noget stærkere end 1. division.

              Tobias Bech, som AGF er ved at hente var bl.a. en profil for Ingolstadt, der endte som nummer 11 i rækken. Det er trods alt hold som 1860 München, Dynamo Dresden, Duisburg & Ingolstadt der ligger og roder rundt dernede.

              EDIT: Bielefeld som spillede i BL for kort tid siden er også lige røget derned.

              Comment


                Det er lidt svært at finde noget på ham på engelsk.

                andlox Hvad siger man om ham i Tyskland?

                Comment


                  Hm, jeg tænker virkelig ikke, at han kan være købt som starter. For gammel til at være udviklingsspiller. Virker skørt, og vi er meget svagt besat på den centrale midtbane.

                  Comment


                    Thats a Don Deal

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Hm, jeg tænker virkelig ikke, at han kan være købt som starter. For gammel til at være udviklingsspiller. Virker skørt, og vi er meget svagt besat på den centrale midtbane.

                      agf henter i spiller i en midterklub i 3Bundesliga alle virker vildt tilfredse.
                      ob henter en spiller for en oprykker i samme lige og de fleste fans virker totalt skuffede.

                      Comment


                        Feeeed teaser på OBs facebook-side.

                        Don W hyrer Don D.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Fed teaser for Don D: https://fb.watch/ll7TCtKI_N/

                          Comment


                            Andlox, her er jeg godt nok spændt på dine tanker og betragtninger - feed us!

                            Umiddelbart en meget undervældende transfer hvor man bliver nød til at sætte sin lid til scouting afdelingen. Jeg vil langt hellere have spillere der er godt castet til den rolle som de er tiltænkt, end gode spillere som hentes fordi mulighederne pludselig opstår uden at de nødvendigvis passer ind i trup og spillestil.

                            Jeg mener personligt at det er en Makrini/N. Poulsen type som vi har mest brug for på den defensive midtbane - et dumt svin om man vil. Det kunne han godt lidt virke som, men niveauet skal bare også være der. Pt. Virker start11eren svækket imo.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


                              agf henter i spiller i en midterklub i 3Bundesliga alle virker vildt tilfredse.
                              ob henter en spiller for en oprykker i samme lige og de fleste fans virker totalt skuffede.
                              Jeg skal gerne indrømme, at det er muligt min forestilling om niveauet i 3Bundesliga ikke er i trit med virkeligheden, men den umiddelbare skuffelse skal nok også ses i lyset af, at de fleste fans vel har forventet at 6'eren er den position, hvor vi virkelig har brug for et profilindkøb. En 30+-årig Andreas Albers har været en profil i ligaen over de seneste fire sæsoner, så så højt kan niveauet altså heller ikke være.

                              Comment


                                Jeg tror, jeg ikke har set en eneste af de mange ny indkøb og hvis jeg har, er det kun meget lidt. Derfor venter jeg og ser, hvad de bidrager med og jeg er positiv indstillet indtil andet er bevidst....Jeg har stor tiltro til BW og det er først for alvor nu, at han kan skabe holdet.
                                Last edited by Mwape; 23-06-2023, 10:41.

                                Comment

                                Working...
                                X