Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


    agf henter i spiller i en midterklub i 3Bundesliga alle virker vildt tilfredse.
    ob henter en spiller for en oprykker i samme lige og de fleste fans virker totalt skuffede.
    Jeg er ikke som sådan skuffet. Har bare svært ved at finde andet udtryk, end at det på overfladen virker skørt. Vi mangler virkelig en profil til 6eren - langt mere end vi mangler offensivt skyts.

    Der er noget det vilde vesten over vores transferaktivitet dette vindue. Enten bliver det godt (som Viborg) eller også bliver dårligt (som Vejle). Jeg har umuligt ved at danne mig et indtryk.

    Comment


      stadig med det forbehold at jeg intet kender til ham, MEN er det erstatningen for tverskov? Er mustafic?

      Manneh er jeg mere end tryg ved. Ejdum på midten - fint med et egen udviklet talent. De 2 andre?

      Jeg er positiv over man har formået at gøre så meget så det ligner man "er på plads" inden opstart - men er på ingen måde blæst bagover af det der er hentet ind. Syntes ikke det signalere at man SKAL i top 6 næste sæson...

      Comment


        Den eneste video jeg kan finde med vores nye ven.

        https://fb.watch/ll8AhaiTUN/

        Det eneste der er at sige ud fra det der er vrl at han kan finde ud af at kigge op og ser nogenlunde hurtig ud. Nå ja også ganske fornuftigt sparket.

        Comment


          Med Don D og Sven er truppen vel som udgangspunkt på plads. Der må man sige at BW har leveret som udmeldt, dog med forbehold for enormt mange ubekendte faktorer i forhold til niveau, trupsammensætning, kultur etc.
          Jeg tror ikke at vi er færdige endnu, hverken ind eller ud, men mon ikke der trædes lidt på bremsen her fra og afventes hvordan markedet udvikler sig og hvilke ekstraordinære muligheder der åbner sig hen mod slutningen af transfervinduet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            En spiller med en historie åbenbart. Blev regnet som stort talent i ungdomsårene, men kom i unåde i Schalke og opgav mere eller mindre en professionel karriere: https://www.youtube.com/watch?v=VYtRCxycti4 & https://de.wikipedia.org/wiki/Sven_K...lspieler,_1996)
            Det kan selvølgelig være, at det er noget af det talent, der er ved at blive forløst, og som Adrian og co har fået øje på.
            Det virker som en bevidst strategi at scoute spillere der i ungdomsårene har begået sig på nogen af de mest profilerede akademier, men ikke har fået indfriet potentialet. Vi har Manneh, Tongya og Owusu. I vinters var vi angiveligt tæt på ham sydkoreaneren, der var havde været i Barcelona.

            Det vi i hvert fald kan se med Tongya og Manneh er at de er godt skolede og generelt er sikre i deres pasningsspil. Forhåbentlig er Köhler en spiller som har noget af det samme, og som nu har fundet fodboldglæden efter at være gledet ned igennem rækkerne. Det virker ikke imponerende med en spiller fra 3. Bundesliga som afløser for Tverskov, men har man scoutet en spiller, der har værktøjerne, men måske har haft en mindre krise personligt, som noget tyder på, så har vi set med en spiller som Christian Sørensen at man kan komme gevaldigt igen, hvis man får samlet sig selv op.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det virker som en bevidst strategi at scoute spillere der i ungdomsårene har begået sig på nogen af de mest profilerede akademier, men ikke har fået indfriet potentialet. Vi har Manneh, Tongya og Owusu. I vinters var vi angiveligt tæt på ham sydkoreaneren, der var havde været i Barcelona.

              Det vi i hvert fald kan se med Tongya og Manneh er at de er godt skolede og generelt er sikre i deres pasningsspil. Forhåbentlig er Köhler en spiller som har noget af det samme, og som nu har fundet fodboldglæden efter at være gledet ned igennem rækkerne. Det virker ikke imponerende med en spiller fra 3. Bundesliga som afløser for Tverskov, men har man scoutet en spiller, der har værktøjerne, men måske har haft en mindre krise personligt, som noget tyder på, så har vi set med en spiller som Christian Sørensen at man kan komme gevaldigt igen, hvis man får samlet sig selv op.
              Jeg har selv tænkt tanken ift. akademierne. Og forhåbentlig er det en spiller, man er overbevist om har fundet sig selv og er inde i en udvikling der gør, at han kan blive en profil i Superligaen. På papiret virker han ikke voldsomt imponerende, men det er jo heldigvis ikke det der tæller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


                agf henter i spiller i en midterklub i 3Bundesliga alle virker vildt tilfredse.
                ob henter en spiller for en oprykker i samme lige og de fleste fans virker totalt skuffede.
                Der er den forskel, at han er tidligere Viborg-spiller. De må have et bedre kendskab til ham,end vi har til Sven.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Velkommen til Don.D
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Velkommen til Don D., make us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Der er den forskel, at han er tidligere Viborg-spiller. De må have et bedre kendskab til ham,end vi har til Sven.
                      Så er DD landet og får 4 år

                      Comment


                        Er det bare mig, eller gentager historien sig selv - ca. 3-5 no name spillere hyret i stedet for et STORT navn - Synes ikke OB tænker stort nok, men kaster penge efter 2.eller 3. rangs spillere ? Der åbentbart ikke findes gode nok til norsk, svensk, hollandsk fodbold på 2. hylde - Provokerende jow jow !

                        Comment


                          Don D fra scandinavian scout: https://youtu.be/6YywkBzF8Xg

                          God fart. God dribler. Fin venstreskøjte. Det kan sagtens blive rigtig godt det der.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                            Er det bare mig, eller gentager historien sig selv - ca. 3-5 no name spillere hyret i stedet for et STORT navn - Synes ikke OB tænker stort nok, men kaster penge efter 2.eller 3. rangs spillere ? Der åbentbart ikke findes gode nok til norsk, svensk, hollandsk fodbold på 2. hylde - Provokerende jow jow !
                            Ja, det er bare dig

                            Comment


                              Sven skal være lige så god som Tverskov og da gerne bedre, hvis vi skal tale top-6 næste sæson. Det må Bjørn vide, og da han har penge nok (relativt), skal jeg kunne forvente, at Sven opfylder holdets behov. Hvis ikke bliver jeg meget skuffet og lidt vred.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Sven skal være lige så god som Tverskov og da gerne bedre, hvis vi skal tale top-6 næste sæson. Det må Bjørn vide, og da han har penge nok (relativt), skal jeg kunne forvente, at Sven opfylder holdets behov. Hvis ikke bliver jeg meget skuffet og lidt vred.
                                Bjørn har selvfølgelig valgt at skrive kontrakt med en han mener er dårligere...

                                Comment

                                Working...
                                X