Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Er historien om Mustafa Zeidan til OB officielt erklæret død og begravet? Synes ikke lige jeg kan finde noget på det.
    Jeg torr de fleste går ud fra, at han ikke længere er aktuel efter Ramis ankomst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Yes. Det efterlader os vel med Charly, M Jensen, en halv Frø (hvis han bliver, og hvis Rami holder niveau på 10'eren) og måske Tongya/Mucolli på den to kanter. Det er ikke meget overbevisende.
      Sabbi på højrekanten når Turay tager 9`eren er jo næsten garanteret. Han skal jo spille. Men stadig tyndt på den lange bane. Tænker også der skal en hurtig kant mere ind på et tidspunkt

      Comment


        Lige nu kan vi jo mønstre de 4 forreste sådan her

        Sabbi Frø Charly
        Turay

        Med Rami, Tongya, Markus, Kadrii, Kjerrumgaard og Mucolli som reserver
        Last edited by fmprOB; 14-06-2023, 10:14.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          BP har haft en skade, som tydeligvis ikke har fået den tid til at hele, som den har krævet. Det får den nu, og så er jeg egentlig ikke videre bekymret for hans fysik. Han var vel heller ikke skadet i efteråret. Ivan er givetvis mere bekymrende, men jeg er ikke overbevist om at det er en given starter, vi har brug for der.
          ​​​​
          Ivan ligner en som der desværre har glasben og når han er klar, så trækker han en del kort og dermed karentæner. Så har vi reelt set kun BP som kan spille centralt. Jørgen S. og Tverskov er begge væk. BP bliver som nævnt ikke yngrer og da banerne fortsat vil være et problem næste sæson, så kan man da langt fra udelukke, at han kan blive skadet. Der er altså for få til, at dække de pladser. Læg dertil at Vestergaard nok ikke får chancen i næste sæson.
          Last edited by Mwape; 14-06-2023, 10:30.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Sabbi på højrekanten når Turay tager 9`eren er jo næsten garanteret. Han skal jo spille. Men stadig tyndt på den lange bane. Tænker også der skal en hurtig kant mere ind på et tidspunkt
            Jeg går stærkt ud fra at Sabbi bliver solgt. Og jeg håber det også, hvis alternativet er, at han skal spille på højrekanten, hvor han aldrig rigtig har leveret kontinuerligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Ivan ligner en som der desværre har glasben og når han er klar, så trækker han en del kort og dermed karentæner. Så har vi reelt set kun BP som kan spille centralt. Jørgen S. og Tverskov er begge væk. BP bliver som nævnt ikke yngrer og da banerne fortsat vil være et problem næste sæson, så kan man da langt fra udelukke, at han kan blive skadet. Der er altså for få til, at dække de pladser. Læg dertil at Vestergaard nok ikke får chancen inæste sæson.
              Jeg ved ikke, hvor Slotsager bliver af i din ligning. Men jeg er som skrevet ovenfor enig i, at der er brug for mere dækning i midterforsvaret. Jeg er bare ikke overbevist om, at det er her, man skal prioritere at få en profil ind med Slotsager + BP/Ivan til at dække de to pladser. I mine øjne vil en spiller, der kan konkurrere med Aske på VB (eller med Grubbe på HB, hvis Mickelson skal videre) og agere backup i midterforsvaret på et pænt niveau være ideelt. Jeg ser hellere at det tunge skyts bliver brugt på 6'eren og en kantspiller med slutprodukt.

              Comment


                Kan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Jeg går stærkt ud fra at Sabbi bliver solgt. Og jeg håber det også, hvis alternativet er, at han skal spille på højrekanten, hvor han aldrig rigtig har leveret kontinuerligt.
                  Det gør jeg også. Og nok til USA. Men de lukker vel først vinduet i sep/okt. Så min vurdering er at Sabbi får mange flere kampe i den stribede trøje

                  Men vi er enige. Der skal mere ind til kanten. Tror bare ikke det haster vildt meget ift andre positioner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?
                    Det nok til den friske side, desværre. Mon ikke han gerne vil være i udlandet lidt endnu, inden han vender hjem. Tror der er flere, som gerne vil have fat i ham.
                    Last edited by Mwape; 14-06-2023, 10:45.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Kan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?
                      Det er det måske nok, men synes klart man skal gøre forsøget. Ville være en fed spiller at få hjem. Hvis man ikke forsøger at gribe efter de lidt højere hylder kommer man nok ikke derop.

                      Og jeg synes klart defensiven bør være vores største fokus resten af transfervinduet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Kan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?
                        Drømme signing. Men nok pænt urealistisk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det gør jeg også. Og nok til USA. Men de lukker vel først vinduet i sep/okt. Så min vurdering er at Sabbi får mange flere kampe i den stribede trøje

                          Men vi er enige. Der skal mere ind til kanten. Tror bare ikke det haster vildt meget ift andre positioner
                          Fair nok - det kan sagtens ske det er proceduren. Jeg ser bare gerne en reel profil blive hentet ind og være nogenlunde klar til opstart, men det er selvfølgelig drømmescenariet. Min førsteprioritet er da også, at få en profileret 6er ind hurtigst muligt.
                          Edit: Min hovedpointe var egentlig også bare, at jeg ikke kan se, at offensiven skulle være afklaret nu. Vi er styrket på 9'eren, men svækket markant på kanterne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Franco, Sabbi og Muccoli skal med overvejende sandsynlighed også fjernes fra det regnestykke og så begynder det at se ret skrabet ud. Der er også behov for noget konkurrence til AA på VB og en trupspiller til CB (eller en der kan dække begge dele), men der er også meget, der skal dækkes ud længere fremme. Men mon ikke BW har ting igang over hele linjen?
                            Ser egentlig Turay som Sabbis afløser på toppen så den er der taget højde for men det er Minteh’s afløser der mangler - det burde der nok være råd til ..
                            Franco og Muscoli burde være til at erstatte med deres spilletid i mente ..måske endda af egne dygtige talenter ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-danmark-igen
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Jeg ved ikke, hvor meget man kan tro på det her. Men nu smider jeg den her alligevel.

                                https://twitter.com/lorenzooleporee/...YkZhV-ZzmywlqA

                                Comment

                                Working...
                                X