Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Vi mangler i mine øjne kvalitet på den centrale midtbane - og en bedre offensiv 8/10 type - jeg forventer at Frøkjær skal videre - Falk retur er desværre nok utopi men sådan en type der løber mange meter i presspillet og selv kan drive bolden gennem kæderne ville godt nok løfte os. Dernæst mener jeg at vores centrale forsvar bør forstærkes - hverken BP eller Ivancevic har overbevist mig om at de kan lede et top 6 forsvar - Slotsager kommer til at spille fast - det er makkeren til ham vi bør kigge efter. Hvis både Sabbi og Minteh som forventet er væk - skal der også noget ind offensivt og gerne med fart i til at løbe dybt omkring boksangriberen - jeg har ikke fidus til Charly og Breum i top 6 kontekst - begge ville have godt af et lejemål med fast spilletid. Det bliver et travlt vindue - men vi må håbe at Minteh som forventet sælges hurtigt og at pengene får lov at blive i truppen til forstærkninger.
Det bekymrer mig i øvrigt at snakken om hybridbaner på træningsbanen og stadion tilsyneladende er døet helt ud igen - det tyder ikke godt.
Comment