Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Naturligvis. Det er også det eneste, der luner lidt. Ånd kan ikke tilkøbes.

    Vi har de dejligste træningsomgivelser i Danmark. Men man kunne nu godt udsmykke de omgivelser med forhold, der ikke matchede de lavere divisioner..
    Tror nu spillerne fokuserer mere på ordentlige træningsfaciliteter end en å i baghaven... samt fans et moderne stadion med gode tilkørselsforhold / parkering end et nedslidt et med ringe indre og ydre logistik.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ja, men det vil de jo ikke. Målet er at snige sig med i top-6. Det melder de jo også ud.

    Toppen bliver vi ikke en del af, og det er skørt, at det er vores selvforståelse. Det er jo en hullucination.
    Jeg hader den uambitiøse top 6 målsætning. Den er jo latterlig. Og som årene går bliver selv den mere og mere urealistisk pga de andre klubber rykker sig.
    OB kan ikke engang bruge deres træningsbaner pga dårlig stand.
    Vi ligner en trabi fra det gamle Østtyskland til sammenligning med top 6 klubberne.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Der er kun 11 spillere på banen af gangen og man skal stadig trækkes med Coldplay, Ulvehyl, et motorvejsstadion og køre ud midt i et dannelsestomt landskab for at komme til det træningsanlæg.
    Naturligvis. Det er også det eneste, der luner lidt. Ånd kan ikke tilkøbes.

    Vi har de dejligste træningsomgivelser i Danmark. Men man kunne nu godt udsmykke de omgivelser med forhold, der ikke matchede de lavere divisioner..

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Der er kun 11 spillere på banen af gangen og man skal stadig trækkes med Coldplay, Ulvehyl, et motorvejsstadion og køre ud midt i et dannelsestomt landskab for at komme til det træningsanlæg.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Men det er jo kun Odense Boldklub af 1887 der selv kan ændre på det. Det kræver bare at man er villig til at gøre hvad der kræves. Alle ved hvad der skal til....
    Ja, men det vil de jo ikke. Målet er at snige sig med i top-6. Det melder de jo også ud.

    Toppen bliver vi ikke en del af, og det er skørt, at det er vores selvforståelse. Det er jo en hullucination.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det løb er jo kørt. FCK, FCN og FCM er lysår foran os.

    Sådan er det, og det er ikke fedt.

    Det er i øvrigt en sjov selvforståelse, vi har - det der med at orientere os mod toppen. Gør det selv. Men løbet er jo kørt og har været det længe.
    Men det er jo kun Odense Boldklub af 1887 der selv kan ændre på det. Det kræver bare at man er villig til at gøre hvad der kræves. Alle ved hvad der skal til....

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det løb er jo kørt. FCK, FCN og FCM er lysår foran os.

    Sådan er det, og det er ikke fedt.

    Det er i øvrigt en sjov selvforståelse, vi har - det der med at orientere os mod toppen. Gør det selv. Men løbet er jo kørt og har været det længe.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Ja, men det kan vi lige så godt indstille os på ikke sker.

    ​​​​​​
    Ja der er ikke meget at glæde sig over på en tirsdag aften, hvor OB blev bombet yderligere bagud i dansk fodbold.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Tillader mig at kopiere denne tekst fra Per Ps LinkedIn profil, hvor han har lagt en video op af FCMs nye træningsanlæg.

    Det er godt nok imponerende og lysår foran vores nye klubhus/anlæg i Ådalen !

    "Ups!! Det er mere end 49 år siden, jeg tog til fodboldtræning for første gang (fåååårk, jeg er gammel )
    I dag var jeg til indvielse af FCM Huset i Ikast, og hånden på hjertet - jeg er helt blæst omkuld. Jeg har aldrig nogensinde, i hverken ind-eller udland, set så fantastiske forhold - og jeg har set en del træningsanlæg rundt omkring. Det er simpelthen så fedt og gennemført, og der er ingen tvivl om, at det sted vil være med til at føre FCM yderligere mod den absolutte top af dansk fodbold.
    Kæmpe kæmpe respekt til FC Midtjylland, folkene i og omkring klubben, for at have ført den dertil, hvor den allerede er - som fodboldnørd bliver man glad i låget, når passionerede mennesker formår at føre drømme og visioner ud i livet på den måde.

    Jeg holder stadig med OB, men vi skal altså steppe gevaldigt op, hvis vi vil nærme os toppen​"
    Ja, men det kan vi lige så godt indstille os på ikke sker.

    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Tillader mig at kopiere denne tekst fra Per Ps LinkedIn profil, hvor han har lagt en video op af FCMs nye træningsanlæg.

    Det er godt nok imponerende og lysår foran vores nye klubhus/anlæg i Ådalen !

    "Ups!! Det er mere end 49 år siden, jeg tog til fodboldtræning for første gang (fåååårk, jeg er gammel )
    I dag var jeg til indvielse af FCM Huset i Ikast, og hånden på hjertet - jeg er helt blæst omkuld. Jeg har aldrig nogensinde, i hverken ind-eller udland, set så fantastiske forhold - og jeg har set en del træningsanlæg rundt omkring. Det er simpelthen så fedt og gennemført, og der er ingen tvivl om, at det sted vil være med til at føre FCM yderligere mod den absolutte top af dansk fodbold.
    Kæmpe kæmpe respekt til FC Midtjylland, folkene i og omkring klubben, for at have ført den dertil, hvor den allerede er - som fodboldnørd bliver man glad i låget, når passionerede mennesker formår at føre drømme og visioner ud i livet på den måde.

    Jeg holder stadig med OB, men vi skal altså steppe gevaldigt op, hvis vi vil nærme os toppen​"
    Last edited by Online; 15-08-2023, 19:39.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Men i kan konspirere alt det i vil.
    Alm vil ikke træne på det areal fordi kvaliteten ikke er SL standart, hovedsageligt pga manglende vanding.
    Der er nok også forskel på en super serie bane og en acceptabel superliga bane

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Som tidligere røde stjerne spiller kan jeg sige de græsbaner fejler absolut intet.
    Fair nok. Men i kan konspirere alt det i vil.
    Alm vil ikke træne på det areal fordi kvaliteten ikke er SL standart, hovedsageligt pga manglende vanding.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Som tidligere røde stjerne spiller kan jeg sige de græsbaner fejler absolut intet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Utroligt man vælger slidte kunstgræs baner over grønne græsbaner her hen over sommeren. Banerne er jo nyanlagte for et par år siden.
    Når man har trænet på dyrskuet tidligere var det under virkelig dårlige forhold. Banerne ved jernbanen ser nu fine ud, så tror der ligger noget andet bag.
    Jeg har det fra chef greenkeeperen i Ådalen. Flink flink mand. Så nej. Der ligger ikke andet bag

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Af hvad jeg har hørt så er det hovedsageligt fordi der ikke er et vandingsanlæg samt dræn og at man ikke er 100% tilfreds med kvaliteten pt.
    Men der bliver arbejdet på løsninger og det kunne godt ende op i 2 fulde baner med vand og dræn i den nærmeste fremtid
    Utroligt man vælger slidte kunstgræs baner over grønne græsbaner her hen over sommeren. Banerne er jo nyanlagte for et par år siden.
    Når man har trænet på dyrskuet tidligere var det under virkelig dårlige forhold. Banerne ved jernbanen ser nu fine ud, så tror der ligger noget andet bag.

    Leave a comment:

Working...
X