Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du sidestiller 18 år med 28 år og skadesplaget. Kan du se det?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Næh, det gør jeg sådan set ikke. Jeg joker lidt videre på Onlines joke, endda markeret med et "hehe". Min pointe i det oprindelige indlæg var, at den klub, som du er nervøs over, at han "kun" har erfaring fra, er en af Skandinaviens største, og betydeligt større end OB på stort set alle parametre. Det har ikke noget med Hylle at gøre, og det har ikke noget med alder at gøre, men måske du kan uddybe hvorfor det er et problem, at han kun har erfaring fra Hammarby?
De har et større stadion og en langt større fanbase, men derudover er der ikke nogle tydelige parametre, hvor de er klart større end OB, så at sige at de er større end OB på stort set alle parametre, det er faktisk skudt ved siden af. Vurderet på historik, både helt nylig historik og når vi går længere tilbage, er de klart nr. 3 i Stockholm efter AIK og Djurgården. Måler du OBs og Hammarbys trup op mod hinanden lige her og nu, er Hammarbys sikkert lidt bedre, men næppe markant bedre.Last edited by Sheed; 21-08-2020, 19:22.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ikke fordi, at det er det tråden skal handle om, men man skal også lige passe på med at overvurdere Hammarbys størrelse. De har en kæmpe og imponerende fanbase, men sportsligt og økonomisk er det ikke nogen kæmpe klub og ikke større end OB. De har vundet 1 svensk mesterskab nogensinde, deres europæiske historik er latterligt ringe, deres største bedrift er at have slået Utrecht ud i Toto-cuppen, og det er ikke en klub der er kendt for at have og hente store spillere og trænere.
De har et større stadion og en langt større fanbase, men derudover er der ikke nogle tydelige parametre, hvor de er klart større end OB, så at sige at de er større end OB på stort set alle parametre, det er faktisk skudt ved siden af. Vurderet på historik, både helt nylig historik og når vi går længere tilbage, er de klart nr. 3 i Stockholm efter AIK og Djurgården. Måler du OBs og Hammarbys trup op mod hinanden lige her og nu, er Hammarbys sikkert lidt bedre, men næppe markant bedre.
Comment
-
Fair nok, jeg er nok blevet forblindet af fanbasen og de sidste sæsoners resultater, der trods alt har været noget bedre end OBs. Min fejl. Ikke desto mindre synes jeg trods alt stadig det er mystisk at mene, at man ikke har erfaring nok til os, når man har spillet i en klub, hvor man spiller foran markant flere fans, og som har ligget betydeligt bedre til i Allsvenskan end vi har i superligaen over de sidste sæsoner.
Comment
-
Næh, det gør jeg sådan set ikke. Jeg joker lidt videre på Onlines joke, endda markeret med et "hehe". Min pointe i det oprindelige indlæg var, at den klub, som du er nervøs over, at han "kun" har erfaring fra, er en af Skandinaviens største, og betydeligt større end OB på stort set alle parametre. Det har ikke noget med Hylle at gøre, og det har ikke noget med alder at gøre, men måske du kan uddybe hvorfor det er et problem, at han kun har erfaring fra Hammarby?
Det er bare min mening.
- Likes 1
Comment
-
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lfenbenskysten
så må han da godt imponere på et niveau hvor andre vil syntes at han er værd at købe fri fra sin kontrakt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lfenbenskysten
så må han da godt imponere på et niveau hvor andre vil syntes at han er værd at købe fri fra sin kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægVi forsætter med "man finder de gode handler sidst i vinduet".Lad os nu få en ensrettet strategi i klubben og ikke det her luckbox transfer.
jo længere tid vi venter, jo bedre handelLast edited by MPL; 23-08-2020, 10:26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Manden er 2./3. valg for Elfenbenskysten, så man må håbe at scouts dukker op til opvarmningen hvis han skal sælges på baggrund af den udtagelse
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Nogle gange føler man at OB følger samme princip som: “jo længere tid en væg står, jonglere bærende er den.” Mht vores indkøb.
jo længere tid vi venter, jo bedre handelOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
Comment