Korrekt. Men et meget sigende eksempel på frustration fra en fan over klubbens kommunikation til hardcorefans som følger OB hvert minut,time og dag.
Deres handlinger de sidste år viser med flere eksempler at man ikke prioriterer den type fans i OB. De har ihverfald ingen begreb om hvordan de skal behandles og nurses for at opbygge en bred fankultur
Man har åbenbart heller ikke haft tid til at opdatere hjemmesiden med billeder af de unge spillere og Sabbi i førsteholdstruppen
Man har åbenbart heller ikke haft tid til at opdatere hjemmesiden med billeder af de unge spillere og Sabbi i førsteholdstruppen
Det har været sådan i månedsvis med de unge og nu er Sabbi også kommet på uden billede. I Aab kommer de på med billede fra Day1.
Er godt klar over det er småting og små sko. Men det siger stadig lidt. Små bække bliver stor Å på et tidspunkt.
Samme med trøjer når de unge fra U19 har spillet superliga. Man kan ikke engang få sat deres navne på
Og Bo Henriksen stopper i Horsens. Han skal være velkommen.
Nu er det jo ikke fordi vi står og mangler en ny træner. Som sportsdirektør kunne det måske give mening, men mon dog man er klar til at afskrive Hemme allerede inden han er færdig med sit første transfervindue..
Nu er det jo ikke fordi vi står og mangler en ny træner. Som sportsdirektør kunne det måske give mening, men mon dog man er klar til at afskrive Hemme allerede inden han er færdig med sit første transfervindue..
Folk synes at gøre transfervinduer til den hellige gral. Der er så meget andet en sportslig leder skal bedømmes på: Hvilken kultur skaber lederen? Er der en klar strategi? Visioner der strækker ud over de sædvanlige floskler? Kommunikeres der på en god måde? Hvordan bygges infrastrukturen op?
Folk synes at gøre transfervinduer til den hellige gral. Der er så meget andet en sportslig leder skal bedømmes på: Hvilken kultur skaber lederen? Er der en klar strategi? Visioner der strækker ud over de sædvanlige floskler? Kommunikeres der på en god måde? Hvordan bygges infrastrukturen op?
Alt ovenstående er et sort hul ved OB.
Nu kommenterede jeg ikke ud fra mine ønsker, men udfra, hvorvidt Henriksen er aktuel i OB pt. Jeg mener personligt ikke, at Hemme er den rigtige person i stillingen - og Bo kunne godt være et bedre, omend ikke ideelt, bud - men jeg tror ikke ledelsen er klar til at indrømme det allerede nu, og slet ikke inden hans første transfervindue i klubben er overstået.
Comment