Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Du sidestiller 18 år med 28 år og skadesplaget. Kan du se det?
    Hylle er 21. Tænker det er ham de hentyder til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Du sidestiller 18 år med 28 år og skadesplaget. Kan du se det?
      Næh, det gør jeg sådan set ikke. Jeg joker lidt videre på Onlines joke, endda markeret med et "hehe". Min pointe i det oprindelige indlæg var, at den klub, som du er nervøs over, at han "kun" har erfaring fra, er en af Skandinaviens største, og betydeligt større end OB på stort set alle parametre. Det har ikke noget med Hylle at gøre, og det har ikke noget med alder at gøre, men måske du kan uddybe hvorfor det er et problem, at han kun har erfaring fra Hammarby?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Næh, det gør jeg sådan set ikke. Jeg joker lidt videre på Onlines joke, endda markeret med et "hehe". Min pointe i det oprindelige indlæg var, at den klub, som du er nervøs over, at han "kun" har erfaring fra, er en af Skandinaviens største, og betydeligt større end OB på stort set alle parametre. Det har ikke noget med Hylle at gøre, og det har ikke noget med alder at gøre, men måske du kan uddybe hvorfor det er et problem, at han kun har erfaring fra Hammarby?
        Ikke fordi, at det er det tråden skal handle om, men man skal også lige passe på med at overvurdere Hammarbys størrelse. De har en kæmpe og imponerende fanbase, men sportsligt og økonomisk er det ikke nogen kæmpe klub og ikke større end OB. De har vundet 1 svensk mesterskab nogensinde, deres europæiske historik er latterligt ringe, deres største bedrift er at have slået Utrecht ud i Toto-cuppen, og det er ikke en klub der er kendt for at have og hente store spillere og trænere.

        De har et større stadion og en langt større fanbase, men derudover er der ikke nogle tydelige parametre, hvor de er klart større end OB, så at sige at de er større end OB på stort set alle parametre, det er faktisk skudt ved siden af. Vurderet på historik, både helt nylig historik og når vi går længere tilbage, er de klart nr. 3 i Stockholm efter AIK og Djurgården. Måler du OBs og Hammarbys trup op mod hinanden lige her og nu, er Hammarbys sikkert lidt bedre, men næppe markant bedre.
        Last edited by Sheed; 21-08-2020, 19:22.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Ikke fordi, at det er det tråden skal handle om, men man skal også lige passe på med at overvurdere Hammarbys størrelse. De har en kæmpe og imponerende fanbase, men sportsligt og økonomisk er det ikke nogen kæmpe klub og ikke større end OB. De har vundet 1 svensk mesterskab nogensinde, deres europæiske historik er latterligt ringe, deres største bedrift er at have slået Utrecht ud i Toto-cuppen, og det er ikke en klub der er kendt for at have og hente store spillere og trænere.

          De har et større stadion og en langt større fanbase, men derudover er der ikke nogle tydelige parametre, hvor de er klart større end OB, så at sige at de er større end OB på stort set alle parametre, det er faktisk skudt ved siden af. Vurderet på historik, både helt nylig historik og når vi går længere tilbage, er de klart nr. 3 i Stockholm efter AIK og Djurgården. Måler du OBs og Hammarbys trup op mod hinanden lige her og nu, er Hammarbys sikkert lidt bedre, men næppe markant bedre.
          Fair nok, jeg er nok blevet forblindet af fanbasen og de sidste sæsoners resultater, der trods alt har været noget bedre end OBs. Min fejl. Ikke desto mindre synes jeg trods alt stadig det er mystisk at mene, at man ikke har erfaring nok til os, når man har spillet i en klub, hvor man spiller foran markant flere fans, og som har ligget betydeligt bedre til i Allsvenskan end vi har i superligaen over de sidste sæsoner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Fair nok, jeg er nok blevet forblindet af fanbasen og de sidste sæsoners resultater, der trods alt har været noget bedre end OBs. Min fejl. Ikke desto mindre synes jeg trods alt stadig det er mystisk at mene, at man ikke har erfaring nok til os, når man har spillet i en klub, hvor man spiller foran markant flere fans, og som har ligget betydeligt bedre til i Allsvenskan end vi har i superligaen over de sidste sæsoner.
            Det kan vi ikke blive uenige om. At have været fast mand i Hammarby over et par sæsoner, er da et fornuftigt bud på en der også kunne være god for OB. Om hans niveau i dag så er til at forbedre os, har jeg så ingen anelse om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Næh, det gør jeg sådan set ikke. Jeg joker lidt videre på Onlines joke, endda markeret med et "hehe". Min pointe i det oprindelige indlæg var, at den klub, som du er nervøs over, at han "kun" har erfaring fra, er en af Skandinaviens største, og betydeligt større end OB på stort set alle parametre. Det har ikke noget med Hylle at gøre, og det har ikke noget med alder at gøre, men måske du kan uddybe hvorfor det er et problem, at han kun har erfaring fra Hammarby?
              Svensk fodbold er ikke godt. Manden er gammel og skadesplaget. Alt siger man skal holde sig væk da OB ikke har gode erfaringer med skadede spillere.
              Det er bare min mening.

              Comment


                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lfenbenskysten

                så må han da godt imponere på et niveau hvor andre vil syntes at han er værd at købe fri fra sin kontrakt.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lfenbenskysten

                  så må han da godt imponere på et niveau hvor andre vil syntes at han er værd at købe fri fra sin kontrakt.
                  Manden er 2./3. valg for Elfenbenskysten, så man må håbe at scouts dukker op til opvarmningen hvis han skal sælges på baggrund af den udtagelse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Manden er 2./3. valg for Elfenbenskysten, så man må håbe at scouts dukker op til opvarmningen hvis han skal sælges på baggrund af den udtagelse
                    Nogle gange skal der også bare en skade til....

                    Comment


                      Vi forsætter med "man finder de gode handler sidst i vinduet".Lad os nu få en ensrettet strategi i klubben og ikke det her luckbox transfer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                        Vi forsætter med "man finder de gode handler sidst i vinduet".Lad os nu få en ensrettet strategi i klubben og ikke det her luckbox transfer.
                        Nogle gange føler man at OB følger samme princip som: “jo længere tid en væg står, jo mere bærende er den.” Mht vores indkøb.
                        jo længere tid vi venter, jo bedre handel
                        Last edited by MPL; 23-08-2020, 10:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Manden er 2./3. valg for Elfenbenskysten, så man må håbe at scouts dukker op til opvarmningen hvis han skal sælges på baggrund af den udtagelse
                          Han skal kun sælges hvis der kommer et godt tilbud. Manden er perfekt som reserve for Oliver Christensen. Ingen grund til at skulle ud og hente en ny målmand.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                            Nogle gange føler man at OB følger samme princip som: “jo længere tid en væg står, jonglere bærende er den.” Mht vores indkøb.
                            jo længere tid vi venter, jo bedre handel
                            Det tager jo tid at opbygge et netværk, når man ikke har det i forvejen.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Jeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu
                                Vi har ikke brug for midtbanespillere. Vi skal jo bare træne hårdere.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X