Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja. Det værste ved det hele er vi fans igen kommer til at bruge så meget krudt på noget jeg var LYKKELIG over at slippe af med da JH sagde op.. Jeg troede og håbede på en frisk start med en chef i øjenhøjde. Det håb er bare helt væk. Han har bekendt kulør.
    Syntes det er mega ærgerligt at vi ikke kan bruge tiden på noget mere konstruktivt, men han fodrer os konstant med ammunition og virker komplet ligeglad med OB fans. Og oven i det så fremstår han bare som en katastrofe rent PR mæssigt
    Hvorhenne ser du katastrofen.?

    Han siger nøjagtig det han mener, Men han er Bare ikke hjernedødt karismatisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Hvorhenne ser du katastrofen.?

      Han siger nøjagtig det han mener, Men han er Bare ikke hjernedødt karismatisk.
      Du tager udgangspunkt i AGF citaterne. Jeg har summeret hans første 3/4 år op

      Og hvis han mener det han siger så har han jo bare tabt 95% af alle hardcore fans fordi man ikke kan identificere sig med ham der skal tegne OB udad til..

      Comment


        Høegh har ikke været i kontakt med OB i dette vindue

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Han siger vist egentlig heller ikke vi er jævnbyrdige med AGF, han siger at trupmæssigt er vi på niveau, eller endda en smule bedre.

          Det kan jeg godt følge ham i, men det AGF har haft succes med er at få ALLE deres spillere til at ramme deres topniveau samtidigt. Det skal krediteres David Nielsen og trænerstaben og ikke trupstyrken. Jeg tør vove den påstand, at rammer alle vores spillere topniveau samtidigt, og kommer ind i den samme vinderspiral af stolpe ind, som AGF har været i. Så er trupperne nogenlunde jævnbyrdige.

          Det synes jeg ikke er galimatias at påstå.
          Det er voldsomt postulat at fremsætte, når man kigger på de rå data indbyrdes mellem OB og AGF den seneste sæson, at de skulle være jævnbyrdige eller OB sågar lidt bedre. Og jeg ved godt at du taler om styrken af truppen, men det virker spekulativt at du postulerer at OBs trup så skulle være lige så god som AGFs. Hvad måler du det på? Er det ikke mest reelt at måle styrken af en trup på deres resultater. Når alt kommer til alt, så handler det jo om at skovle point hjem til tabellen over en sæson. Det er ikke for at skyde dig ned, men jeg synes bare det er alt for spekulativt uden nogle konkrete argumenter til hvorfor truppen skulle være lige så stærk som deres. N

          Og hvorfor skal OB's sportschef i første omgang sammenligne sin klub med AGF eller andre, når han tydeligvis ikke har indsigten til det. Jeg synes det er for nemt at tilskrive det hele at AGF har ramt en heldig stime, med mange parallelle succeser i en middelmådig trup. Sådan noget stabil fremgang opstår fordi ledelsen har haft en vision og en strategi, som de har formået at implementere igennem hele deres organisation. Noget vi har til gode at se hos MH.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Til alle der orker at høre på mere pladder fra marionetduk.... undskyld.. Generalen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niveau-som-agf
            Han får også lige fortalt at "Jeg har et sparsomt indblik i AGF’s trup" :D.

            Han er altså morsom, det er som om at han sigter efter at sige noget dumt!
            Jeg får næsten ondt af jer fans!
            Last edited by Entusiastens; 20-08-2020, 14:13.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Han får også lige fortalt at "Jeg har et sparsomt indblik i AGF’s trup" :D.

              Han er altså morsom, det er som om at han sigter efter at sige noget dumt!
              Jeg får næsten ondt af jer fans!
              Når man er i skudlinien vil alt selvfølgelig blive nærstuderet for at finde ammunition. Og hvis han bare beviser over det næste års tid at han har styr på det han laver og får skabt en stærkt sammensat trup med en rød linje igennem det der sker, kan jeg leve med med hans manglende talegaver.
              Men når man endnu ikke kan måle hans evner må man evaluere på det man ser og hører fra ham. Og det er til dumpe karakter

              Comment


                Han gør det ikke nemt for sig selv
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Når man er i skudlinien vil alt selvfølgelig blive nærstuderet for at finde ammunition. Og hvis han bare beviser over det næste års tid at han har styr på det han laver og får skabt en stærkt sammensat trup med en rød linje igennem det der sker, kan jeg leve med med hans manglende talegaver.
                  Men når man endnu ikke kan måle hans evner må man evaluere på det man ser og hører fra ham. Og det er til dumpe karakter
                  "Jeg har et sparsomt indblik i AGF`s trup", efterfulgt af en vurdering af hvilken trup der er bedst :D.

                  2 ting.

                  1. Det er godt nok dumt at udtale sig om noget som han selv erkender han ikke har det store belæg for at gøre, i det at han har et sparsomt kendskab til den ene part :D!
                  2. Hvis jeg havde det job, så ville jeg som noget af det første sætte mig ind i hvad de andre klubbers trupper har at byde på, meget indgående ... jeg gør det allerede, fordi jeg finder det interessant, men ikke helt i dybden og forbi de spændende unge spillere ... det er åbenbart ikke noget Hemmingsen har fokus på.

                  Men ja, det kan selvfølgelig sagtens være at han beviser sig endnu, jeg har bare ingen tegn set på at det vil komme til at ske ... han virker som et kæmpe fejlskud.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Til alle der orker at høre på mere pladder fra marionetduk.... undskyld.. Generalen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...niveau-som-agf
                    Fåårk man får lange løg over Hemme - jeg bliver simpelthen så trist når jeg tager mig selv i at tænke “Hemme raus”, men det gør jeg.

                    OB er for mig ydmyghed og hårdt arbejde. Som sportschef formår Hemme, ihvertfald udadtil, at udvise store mangler på begge dele Hvordan kan man seriøst finde på at sige at man kun har et sparsomt kendskab til en superliga konkurrent, for så at sige at man iøvrigt er ligeså gode som dem - når alt sportsligt og resultatmæssigt siger noget andet. Det skriger til himlen, og Hemme har definitivt tabt mig med den latterligt arrogante attitude som han udviser som sportschef. Det bliver jo ikke mere utroværdigt ..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      "Jeg har et sparsomt indblik i AGF`s trup", efterfulgt af en vurdering af hvilken trup der er bedst :D.

                      2 ting.

                      1. Det er godt nok dumt at udtale sig om noget som han selv erkender han ikke har det store belæg for at gøre, i det at han har et sparsomt kendskab til den ene part :D!
                      2. Hvis jeg havde det job, så ville jeg som noget af det første sætte mig ind i hvad de andre klubbers trupper har at byde på, meget indgående ... jeg gør det allerede, fordi jeg finder det interessant, men ikke helt i dybden og forbi de spændende unge spillere ... det er åbenbart ikke noget Hemmingsen har fokus på.

                      Men ja, det kan selvfølgelig sagtens være at han beviser sig endnu, jeg har bare ingen tegn set på at det vil komme til at ske ... han virker som et kæmpe fejlskud.
                      Må bare erklære mig helt enig her, desværre. For det første kan jeg slet ikke forstå, hvordan man kan have et "sparsomt indblik" i AGFs trup. Det er jo langt henad vejen kendte navne, egne talenter og så nogle enkelte udlændinge, men selv ham den nye serber de har hentet, har jo spillet flere år oppe i Norge for nylig, bl.a. for Rosenborg. Er det ikke sådan en type spiller som en sportschef i OB bør kende, eller har jeg for høje forventninger?

                      Og ja, noget af det første der burde være på plads for en sportschef, burde da være at orientere sig om konkurrencesituationen. Det er jo mege afgørende når man skal sætte målsætninger, at man kender niveauet på klubberne omkring en. Det lyder ikke ligefrem til, at der har været et reelt møde, hvor Hemmingsen har sat sig ned med bestyrelse/ledelse og diskuteret målsætningerne ud fra egen formåen og konkurrence. Han har nok bare fået udstukket en målsætning fra Thorborg, uden at have nogen form for medindflydelse, og den skal han nu blindt gå rundt og forsvare. Og det går sgu ikke alt for godt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Så meget gerne Thorup i OB. International erfaring og med OB-DNA uden at være indspist Desuden kan han sætte to ord sammen. Jakob må videre i karrusellen.
                        Hvis du med den kommentar mener, at Jacob Michelsen ikke kan sætte to ord sammen, så synes jeg godt nok det er noget unuanceret kritik. Han er da netop fornuftig til at kommunikere, i modsætning til forgængeren Kent.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Hvis du med den kommentar mener, at Jacob Michelsen ikke kan sætte to ord sammen, så synes jeg godt nok det er noget unuanceret kritik. Han er da netop fornuftig til at kommunikere, i modsætning til forgængeren Kent.
                          Og har vel forøvrigt nogenlunde lige så meget international erfaring som Jess Thorup...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Høegh har ikke været i kontakt med OB i dette vindue

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/
                            Bliver fandme irriteret, hvis man har haft mulighed for at tilknytte Daniel Høegh, men forpasset chancen fordi man hellere vil holde på Marco eller Alexander Juul. Så må én (eller begge) skydes af, så der er plads til en ægte klubmand!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Hvis du med den kommentar mener, at Jacob Michelsen ikke kan sætte to ord sammen, så synes jeg godt nok det er noget unuanceret kritik. Han er da netop fornuftig til at kommunikere, i modsætning til forgængeren Kent.
                              Han er bedre end Kent, ja. Men jeg forbeholder mig retten til at have en unuanceret holdning til Jakob Michelsen, og den er at jeg ikke bryder mig om ham. Ang. international erfaring anser jeg Belgien som højere niveau end Sverige.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                Han siger vist egentlig heller ikke vi er jævnbyrdige med AGF, han siger at trupmæssigt er vi på niveau, eller endda en smule bedre.

                                Det kan jeg godt følge ham i, men det AGF har haft succes med er at få ALLE deres spillere til at ramme deres topniveau samtidigt. Det skal krediteres David Nielsen og trænerstaben og ikke trupstyrken. Jeg tør vove den påstand, at rammer alle vores spillere topniveau samtidigt, og kommer ind i den samme vinderspiral af stolpe ind, som AGF har været i. Så er trupperne nogenlunde jævnbyrdige.

                                Det synes jeg ikke er galimatias at påstå.
                                Lad os for en stund lade være med at diskutere, om hvor vidt trupperne er nogenlunde jævnbyrdige eller ej. Kommunikativt, er det så smart at komme med sådan en udmelding på bagkant af en sæson, hvor AGF blev nr. 3, vandt 8 kampe mere end os, inklusiv alle 3 indbyrdes opgør (4, hvis vi tæller en pokalkamp med), 14 points foran os i grundspillet?

                                Det kan godt være, at du ikke kan se noget galt i sådan en udmelding; fordi du er til dels enig i den; men jeg tror næppe, der er ret mange derude, der vil tage det for gode varer; nej de vil jo nærmest grine af det; og det vil så ramme ham som en boomerang, når/hvis det viser sig, at det ikke holder stik. Kommunikativt skal man være varsom med at komme med den slags udmeldinger, fordi hvis det ikke holder vand, så vil journalister, eksperter OG fans hive citatet frem og endnu engang spørge om hvor vidt nogen ansatte i OSE/OB overhovedet har et realistisk outlook på deres egne resultater/arbejde/niveau.

                                For mig er diskussionen om det rigtige eller forkerte i postulatet omsonst; man må bare ikke komme med sådan en udmelding, når man kun har én opfyldt målsætning ud af de 9 foregående forsøg; og tabte alle kampe til et bronzevinder i forrige sæson. Og den dér narresut "hvis og hvis" med at hvis vi bare var lidt skarpe, og hvis bare der var mere stolpe ind, så var vi, hvor AGF landede i sidste sæson. Den undskyldning kan man ikke blive ved med at hænge sig i. Der skal kalorius på bordet; ikke forestillingen om kalorius,

                                At det alene skulle skyldes David Nielsen, at de var bedre end os i sidste sæson; det er jo netop også sådan noget, der tændte op under Frederik Tingager; Du siger jo også, som Kasper Larsen "Ja så er de altså ikke bedre", hvorefter de går ud og viser, at de er det. Det er jo lige præcis det, der er problemet med OB i de år: En masse ord; en masse undskyldninger; for lidt outcome.

                                Og nu har sportschefen så lagt en presball på holdet og truppen. Oven i den nærmest banale floskel-agtige "Vi skal træne hårdt"-perle, der får denne skribent til at tænke "Yeah well... DUH!" Det troede jeg de gjorde i forvejen. Det er da mindste, man kan forlange. I stedet burde sportschefen forstærke den trup; fortæller ejeren at den tryp trænger til at blive forstærket; i stedet for at gå ud og blive til grin med bombastiske udtaleser.

                                Vi vil se SVESKEN PÅ DISKEN - ikke bare høre om at vi har den.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X