Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Det KAN blive Hobros største salg. Pt. er det dyreste salg vidst Hvilsom og Julian Kristoffersen der røg for på 3-4 millioner hver. Men Hobro har været notorisk uheldige/ringe til at sælge og lige nu fattes de penge.
    Jeg har taget udgangspunkt i ca 4 mill for Hvilsom.
    Så de har nok givet 3-4 mill kroner plus bonusser. Det baserer jeg på at jeg hørte de blankt havde afvist et tilbud fra VB på godt 2,5 mill for nogle måneder siden.

    Nok lige i overkanten af hvad vi bruger på transfers pt

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja den nev lidt. Meen så billig kan den transfer vel heller ikke være når det er deres største nogensinde i Hobro?
    Det KAN blive Hobros største salg. Pt. er det dyreste salg vidst Hvilsom og Julian Kristoffersen der røg for på 3-4 millioner hver. Men Hobro har været notorisk uheldige/ringe til at sælge og lige nu fattes de penge.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Sådanne sager ligger nok på Hemmingsens skrivebord i bunken markeret som “ Afventer skal godkendes af ny træner “
    Sinus, du er godt nok optimist. Ligefrem bunken med "sager". Altså flertal, det kræver jo, der er mere end en sag. Så må det lette arbejdsbyrden for MH, at CV overtog Cappis sagen. (I/A)

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja den nev lidt. Meen så billig kan den transfer vel heller ikke være når det er deres største nogensinde i Hobro?
    Nu er CV en meget dygtig sportsdirektør, som holder transfersummer for sig selv. Så det kommer nok ikke frem, hvad der skal til, for at den 21 årige kan være den største transfer i Hobro. Mon ikke Sabbi kunne have hjulpet Cappis til OB, hvis vi havde været interesseret.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Dette var et svar til fmprOB i juli 2020. Desværre kendte OB og MH ikke deres besøgstid. Nu har BIF ganske givet gjort et billigt kup til en plads, hvor OB har manglet længe - surt show.
    Sådanne sager ligger nok på Hemmingsens skrivebord i bunken markeret som “ Afventer skal godkendes af ny træner “

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Dette var et svar til fmprOB i juli 2020. Desværre kendte OB og MH ikke deres besøgstid. Nu har BIF ganske givet gjort et billigt kup til en plads, hvor OB har manglet længe - surt show.
    Ja den nev lidt. Meen så billig kan den transfer vel heller ikke være når det er deres største nogensinde i Hobro?

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
    mvh pnl
    Dette var et svar til fmprOB i juli 2020. Desværre kendte OB og MH ikke deres besøgstid. Nu har BIF ganske givet gjort et billigt kup til en plads, hvor OB har manglet længe - surt show.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

    “Hemme er ren” ...
    Nok meget heldigt de ikke har lavet en for vintervinduet, så kunne vi næsten have top 3 for os selv. Synes også det er lige kækt nok at smide en spiller på en liste over flops, når han ikke har været i 2 måneder i sin klub endnu, og han ankom ude af form, eller det er måske bare mig.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

    “Hemme er ren” ...
    Man skal indkøbe om at komme på listen... så Hemme kunne minimere chancerne meget.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

    “Hemme er ren” ...

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Nu ligger det dig frit for at mene hvad du vil. Faktum er Oliver Lund spiller masser af kampe hver sæson bla. pga. han vel snart har spillet 10 forskellige positioner siden han vendte tilbage for et par sæsoner siden.
    Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.
    Min kritik går heller ikke på trænerens valg af spillere til de enkelte kampe; hans rolle er at stille det stærkeste hold til hver kamp. Og her har ledelsen ikke købt godt nok ind, hvilket vi har diskuteret stolpe op og stolpe ned i ti år efterhånden

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Onside gennemgår handler i vinduet. De andre klubbe opgradere noget mere end os. Hvis NT vil i top 6.så skal pungen værre større og eller en bedre sportschef.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
    Jeg er helt enig - OL er ikke det stærkeste kort. Han er koncentrationsmæssigt/fodboldintelligensmæssigt ikke stærk nok. Men han burde jo også være indskifter. Men Ryan er desværre skadet. Men vi hænger jo på en række spillere. Vi kan jo ikke bare forære dem væk / ophæve med dem og hente noget bedre. Det er økonomien vist kun til, hvis manden med pengene vil punge ekstraordinært ud.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
    Nu ligger det dig frit for at mene hvad du vil. Faktum er Oliver Lund spiller masser af kampe hver sæson bla. pga. han vel snart har spillet 10 forskellige positioner siden han vendte tilbage for et par sæsoner siden.
    Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg kan sagtens se kulturbærer-argumentet. Det sidste "argument" er sværere at tage seriøst
    Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.

    Leave a comment:

Working...
X