Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
    Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...
    Og så er det tid til at gøre status over Hemmingsens første transfervindue. Hvad mon folk mener?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Og så er det tid til at gøre status over Hemmingsens første transfervindue. Hvad mon folk mener?
      Tja. Indtil videre...

      En fesen Fenger forlængelse
      Leje af en spændende ung islandsk tank angriber
      Han har ikke lukket en aftale med Skjelvik
      Ingen salg

      Acceptabelt uden at være prangende vel. Men der er 2 dage endnu. Sidste gang annoncerede man det på kampdagen. Kan også være der kommer en i morgen. Ind eller ud

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Jeg tror det har meget at gøre med den defensive balance, at Opondo og Frø er placeret som de er. Der er noget mere dynamik og nogle flere højintense løb i Opondo end Frø, og hvis Frø får de flere defensive pligter, han vil have i en 8'er, tror jeg også det vil gå ud over hans offensive output. Jeg tror egentlig JM er ret tilfreds med, hvad det har gjort for Frøs spil, at få det mere offensive udgangspunkt på kanten, hvor der i hvert fald i teorien er lidt mere plads for ham at sætte spillet fra.
        Jeg er heller ikke parat til at give op på Frø i angrebet endnu. Men ser vi en række indsatser, som den anonyme indsats vi så i Aarhus, så kunne jeg godt tænke mig at se, hvad det vil give at have en rigtig kreativspiller på 8'eren og to raketter i Sabbi og Opondo på kanterne. Givetvis har du ret i at han få flere defensive pligter, men vi ser også det ikke er nogen loppetjans at være angriber på kanten i vores system. Både Sabbi og frø har klare defensive forpligtelser og vi ser de begge stille og roligt dør ud, som kampene skrider frem. Det synes jeg ikke vi i samme grad så i Frøs kampe i foråret. Det tror jeg i øvrigt helt sikkert hænger sammen med Jebali helst ikke skal spille en afgørende rolle i vores spil uden bold. Han skal bruge sine kræfter når vi er på bolden og det har han så også givet os fuld valuta for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Er med på vi har forlænget med Fenger og lejet Sveinn, men er lidt spændt på om vi (Hemme), kan lukke nogen gode handler her de sidste døgn....frygter lidt for evnerne, men venter da i spænding.

          Tænker lidt meldingen på tirsdag. “Vi er tilfredse, alt er fint”.....
          Vb er da en udfordring, og jeg tror ikke der sker mere end højest det, hvad enten det er Jørgen der falder på plads eller det er en ny tilgang. Drachmann træner fint med igen melder FS i dag. Det må betyde at han er på vej mod min. på banen efter landskampspausen for vores skraldemand.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
            Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...
            Det ville være en kæmpe fejl.
            Truppen er ubalanceret: for mange angriber og meget tyndt på midtbanen. Vi har aktuelt med Drachmann én skadet midtbanespiller og Aron som eneste reserve. Hvis der kommer mere skader/karantæner så bliver det meget problematisk. Der sidder fire angribere på bænken med Sander, Fenger, Hylle og Gudjohnsen som alle vil have tid på banen. Det er selvfølgelig fint at have konkurrence i truppen men for meget konkurrence pga en overbefolkning kan skabe utilfredshed og problemer i truppen. Backpositioner er også tyndt, situationen med Skjelvik er ikke afklaret. Man må vel også se at Skjelviks position i forhandlinger med OB styrkes hvis det bliver ikke afklaret mens vinduet er åbent fordi vi kan ikke hente en erstatning og spille den ind hvis Skjelvik vil videre i vinteren.
            Kan kun håbe at de ikke kun kigger på vores pt. stærke starthold og glemmer at sæsonen er lang.
            Hvis der virkelig sker intet mere så kan kun bedømme Hemmes første vindue som dumpet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Det ville være en kæmpe fejl.
              Truppen er ubalanceret: for mange angriber og meget tyndt på midtbanen. Vi har aktuelt med Drachmann én skadet midtbanespiller og Aron som eneste reserve. Hvis der kommer mere skader/karantæner så bliver det meget problematisk. Der sidder fire angribere på bænken med Sander, Fenger, Hylle og Gudjohnsen som alle vil have tid på banen. Det er selvfølgelig fint at have konkurrence i truppen men for meget konkurrence pga en overbefolkning kan skabe utilfredshed og problemer i truppen. Backpositioner er også tyndt, situationen med Skjelvik er ikke afklaret. Man må vel også se at Skjelviks position i forhandlinger med OB styrkes hvis det bliver ikke afklaret mens vinduet er åbent fordi vi kan ikke hente en erstatning og spille den ind hvis Skjelvik vil videre i vinteren.
              Kan kun håbe at de ikke kun kigger på vores pt. stærke starthold og glemmer at sæsonen er lang.
              Hvis der virkelig sker intet mere så kan kun bedømme Hemmes første vindue som dumpet.
              Hvis Drachmann er klar efter landskampspausen ser det ikke så skidt ud igen på den centrale midtbane.
              JJ,Kløve og Opondo ser alle fit ud. Aron er reserve og Drachmann kan også deltage. Man kan desuden altid trække Frø tilbage hvis det kniber.

              Så antalsmæssigt har vi ikke de store problemer. Det er mere den generelle kvalitet jeg er ude efter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvis Drachmann er klar efter landskampspausen ser det ikke så skidt ud igen på den centrale midtbane.
                JJ,Kløve og Opondo ser alle fit ud. Aron er reserve og Drachmann kan også deltage. Man kan desuden altid trække Frø tilbage hvis det kniber.

                Så antalsmæssigt har vi ikke de store problemer. Det er mere den generelle kvalitet jeg er ude efter
                Nu er Drachmann næsten ét år skadet eller småskadet, han spillede ja allerede sidste efterår med problemer. Og også JJs skadehistorik giver nu ikke den store tiltro.
                Det kan let være grimt og vi ødelægger måske sæsonen dermed som ellers ser lovende ud.
                De kunne løse det med at hente en god midtbanespiller eller en midtforsvarer og rykke Tverskov frem. Det skulle være ikke svært.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Nu er Drachmann næsten ét år skadet eller småskadet, han spillede ja allerede sidste efterår med problemer. Og også JJs skadehistorik giver nu ikke den store tiltro.
                  Det kan let være grimt og vi ødelægger måske sæsonen dermed som ellers ser lovende ud.
                  De kunne løse det med at hente en god midtbanespiller eller en midtforsvarer og rykke Tverskov frem. Det skulle være ikke svært.
                  Man kunne også bare rykke Tverskov frem og sætte Marco Lund ind sammen med Kasper Larsen hvis det kniber. Jeg syntes der er rigeligt med alternativer og ser ingen grund til at hente noget der ikke er bedre end det vi allerede har. Altså en fin trup spiller der ikke rykker os det store. Skal vi have noget ind til midten skal han være ala Makrini kvalitet. En med en spidskompetence over superliga niveau.


                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man kunne også bare rykke Tverskov frem og sætte Marco Lund ind sammen med Kasper Larsen hvis det kniber. Jeg syntes der er rigeligt med alternativer og ser ingen grund til at hente noget der ikke er bedre end det vi allerede har. Altså en fin trup spiller der ikke rykker os det store. Skal vi have noget ind til midten skal han være ala Makrini kvalitet. En med en spidskompetence over superliga niveau.

                    Det er en løsning mod de dårligere hold, men ML bliver udfordret når vi møder de bedre hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Jeg er heller ikke parat til at give op på Frø i angrebet endnu. Men ser vi en række indsatser, som den anonyme indsats vi så i Aarhus, så kunne jeg godt tænke mig at se, hvad det vil give at have en rigtig kreativspiller på 8'eren og to raketter i Sabbi og Opondo på kanterne. Givetvis har du ret i at han få flere defensive pligter, men vi ser også det ikke er nogen loppetjans at være angriber på kanten i vores system. Både Sabbi og frø har klare defensive forpligtelser og vi ser de begge stille og roligt dør ud, som kampene skrider frem. Det synes jeg ikke vi i samme grad så i Frøs kampe i foråret. Det tror jeg i øvrigt helt sikkert hænger sammen med Jebali helst ikke skal spille en afgørende rolle i vores spil uden bold. Han skal bruge sine kræfter når vi er på bolden og det har han så også givet os fuld valuta for.
                      Er næsten enig, men Opondo ee ingen raket. Han har noget fysik, men er jo ikke lynhurtig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Nu er Drachmann næsten ét år skadet eller småskadet, han spillede ja allerede sidste efterår med problemer. Og også JJs skadehistorik giver nu ikke den store tiltro.
                        Det kan let være grimt og vi ødelægger måske sæsonen dermed som ellers ser lovende ud.
                        De kunne løse det med at hente en god midtbanespiller eller en midtforsvarer og rykke Tverskov frem. Det skulle være ikke svært.
                        Jeg er ikke meget i tvivl om at Drachmann spillede sidste år p.gr.a. situationen i klubben med dusinvis af skader der væltede ned over truppen. Jeg håber og tror han bliver helt fit igen om kort tid. JJT er jeg også mindre bekymret for i denne sæson hvor han er startet 100% fit uden at have et efterslæb fysisk, så jeg tror og håber at han endelig får en sæson hvor han ikke hele tiden skal arbejde på at komme tilbage. Han var på vej sidste sæson men blev jo højst uheldigt skulderskadet i "tjekkisk sandwich" i opstarten - ikke de evindelige skader i lysken eller lår og ankel som det forekommer mig har været et stort problem for ham. Jeg er ikke den store fortaler for at sætte Tverskov som 6'er og specielt ikke hvis Drachmann er på vej tilbage.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Man kunne også bare rykke Tverskov frem og sætte Marco Lund ind sammen med Kasper Larsen hvis det kniber. Jeg syntes der er rigeligt med alternativer og ser ingen grund til at hente noget der ikke er bedre end det vi allerede har. Altså en fin trup spiller der ikke rykker os det store. Skal vi have noget ind til midten skal han være ala Makrini kvalitet. En med en spidskompetence over superliga niveau.

                          Den med at man “bare” flytter Tverskov er jer uenig i. Han har som regel spillet bedst med en fast plads. Han er en spiller der vokser når automatikkerne er på plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

                            Den med at man “bare” flytter Tverskov er jer uenig i. Han har som regel spillet bedst med en fast plads. Han er en spiller der vokser når automatikkerne er på plads.
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

                            Selvfølgelig 2,5 år siden og han har spillet fast i forsvaret stort set siden da .... og så skulle det nok være spillet ind i sommerpausen men måske i landskamppausen ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

                              Selvfølgelig 2,5 år siden og han har spillet fast i forsvaret stort set siden da .... og så skulle det nok være spillet ind i sommerpausen men måske i landskamppausen ..
                              Jeg har ingen tvivl om Tverskovs evner som midtbanespiller. Det er tanken om at man bare rykker ham frem og tilbage jeg opponere mod.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

                                Selvfølgelig 2,5 år siden og han har spillet fast i forsvaret stort set siden da .... og så skulle det nok være spillet ind i sommerpausen men måske i landskamppausen ..
                                Det kommer med sikkerhed kun til at ske hvis Drachmann får slemt tilbagefald og er ude i laaaang tid igen.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X