Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://twitter.com/817dk/status/129...892613639?s=21

    28-årige Serge-Junior Martinsson Ngoua fra Hammarby pt mit bedste budpå en potentiel CM til OB. Hentet til Hammarby under JM, spillede fast under ham, gledet ud af startopstillingen nu, et halvt år tilbage af kontrakten.
    5 landskampe for Gabon, defensiv midt, sympatisk person og så var JM meget glad for ham i Hammarby.
    Det var også en spiller jeg selv havde tænkt på, og som ikke ville undre mig hvis vi hentede. Jeg kender ham ikke super godt, men ud fra hvad der er hentet i tidligere transfervinduer ville historien med en spiller, der tidligere har spillet under JM med succes give god mening.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      https://twitter.com/817dk/status/129...892613639?s=21

      28-årige Serge-Junior Martinsson Ngoua fra Hammarby pt mit bedste budpå en potentiel CM til OB. Hentet til Hammarby under JM, spillede fast under ham, gledet ud af startopstillingen nu, et halvt år tilbage af kontrakten.
      5 landskampe for Gabon, defensiv midt, sympatisk person og så var JM meget glad for ham i Hammarby.
      Ja det lyder langt mere interessant, end de andre CM der har været på rygteplan.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        https://twitter.com/817dk/status/129...892613639?s=21

        28-årige Serge-Junior Martinsson Ngoua fra Hammarby pt mit bedste budpå en potentiel CM til OB. Hentet til Hammarby under JM, spillede fast under ham, gledet ud af startopstillingen nu, et halvt år tilbage af kontrakten.
        5 landskampe for Gabon, defensiv midt, sympatisk person og så var JM meget glad for ham i Hammarby.
        Ikke noget dårligt bud, men nærmest alene ud fra det princip, at vores sportschef og scoutingafdeling også må vise, at de kan grave spillere op som passer ind til den måde vi og Michelsen gerne vil spille fodbold på, så gad jeg godt se noget andet. Selvfølgelig kan vi godt hente nogle af trænerens gamle spillere, og hvis ham der er klasse, så hent ham da, men det holder simpelthen ikke i længden, at vi kun kan hente spillere som træneren kender.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Ja det lyder langt mere interessant, end de andre CM der har været på rygteplan.
          Alt alt for satset efter min smag. Manden har ingen erfaring ud over hammarby. Kæmpe nej tak. Lottokupon.

          Comment


            Oliver Lund kunne vel også spille en 6er? Han kan jo alt nærmest. Det ville sikkert blive underholdende.

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...fire-anfoerere

              Mon ikke han bliver sydpå så

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                  Hvis Hemme havde været en stor kommunikator kunne han sikkert godt været sluppet afsted på sin påstand om AGF:

                  "Jeg mener, at vi har en marginalt bedre trup end AGF. AGF ramte en heldig stime sidste år, som jeg er overbevist om, at de ikke kan gentage. Slet ikke med de afgange de har. Sæson to i træk med succes er den absolut sværeste. I skal ikke blive overraskede, hvis AGF præsterer på det jævne i efteråret. Fokus på Europæisk kvalifikation kan blive en stor bid at gabe over for et hold der ikke har været i Europa i X? år. Vi på den anden side har slet ikke vist, hvad vi kan præstere, når alle er skadesfri om ganske kort tid og vores klasse-signing Sabbi er spillet ind på holdet. Vi vil komme ud med et ekstremt offensivt udtryk. De mange unge spillere, der har været i spil i foråret, har fået uvurderlig rutine og de brænder for at lægge på. Vi vil stille med en start-11er med den perfekte balance mellem ungdommens vildskab og rutinens sikkerhed og ro. AGFs hold er toppet, vores trup kommer til at ramme toppen i denne sæson."

                  eller noget i den retning
                  Jeg håber, at du får ret. :-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Alt alt for satset efter min smag. Manden har ingen erfaring ud over hammarby. Kæmpe nej tak. Lottokupon.
                    Han blev i 2018 kåret til årets Hammarby spiller af deres fans. De havde et godt hold, der blev nr.4. Han kom også med på årets hold i Allsvenskan den sæson.
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Ikke noget dårligt bud, men nærmest alene ud fra det princip, at vores sportschef og scoutingafdeling også må vise, at de kan grave spillere op som passer ind til den måde vi og Michelsen gerne vil spille fodbold på, så gad jeg godt se noget andet. Selvfølgelig kan vi godt hente nogle af trænerens gamle spillere, og hvis ham der er klasse, så hent ham da, men det holder simpelthen ikke i længden, at vi kun kan hente spillere som træneren kender.
                      Det gør vel ikke så meget, hvis nu trænerens netværk er bedre end sportschefens.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Han blev i 2018 kåret til årets Hammarby spiller af deres fans. De havde et godt hold, der blev nr.4. Han kom også med på årets hold i Allsvenskan den sæson.
                        Jojo, men vi skriver også 2020 nu - man lever jo ikke evigt på fordoms styrke

                        Til hans forsvar har han været hårdt ramte af skader i den forgangene sæson - selvom det i sig selv giver nervøse trækninger i vores situation

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Alt alt for satset efter min smag. Manden har ingen erfaring ud over hammarby. Kæmpe nej tak. Lottokupon.
                          Uden at jeg kender noget til manden, eller har en holdning til om han ville være et godt køb eller ej, så er det godt nok et spøjst argument imod, at han "kun" har erfaring fra en af Skandinaviens største klubber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Uden at jeg kender noget til manden, eller har en holdning til om han ville være et godt køb eller ej, så er det godt nok et spøjst argument imod, at han "kun" har erfaring fra en af Skandinaviens største klubber.
                            Nej da.... ikke når succesraten er højere fra klubber som SfB/Oure

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Nej da.... ikke når succesraten er højere fra klubber som SfB/Oure
                              Hehe ja, det kan selvfølgelig godt være, det er den manglende Danmarksserieerfaring Kielberg er nervøs over

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Hehe ja, det kan selvfølgelig godt være, det er den manglende Danmarksserieerfaring Kielberg er nervøs over
                                Du sidestiller 18 år med 28 år og skadesplaget. Kan du se det?

                                Comment

                                Working...
                                X