Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæghttps://twitter.com/817dk/status/129...892613639?s=21
28-årige Serge-Junior Martinsson Ngoua fra Hammarby pt mit bedste budpå en potentiel CM til OB. Hentet til Hammarby under JM, spillede fast under ham, gledet ud af startopstillingen nu, et halvt år tilbage af kontrakten.
5 landskampe for Gabon, defensiv midt, sympatisk person og så var JM meget glad for ham i Hammarby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæghttps://twitter.com/817dk/status/129...892613639?s=21
28-årige Serge-Junior Martinsson Ngoua fra Hammarby pt mit bedste budpå en potentiel CM til OB. Hentet til Hammarby under JM, spillede fast under ham, gledet ud af startopstillingen nu, et halvt år tilbage af kontrakten.
5 landskampe for Gabon, defensiv midt, sympatisk person og så var JM meget glad for ham i Hammarby.
- Likes 1
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
Hvis Hemme havde været en stor kommunikator kunne han sikkert godt været sluppet afsted på sin påstand om AGF:
"Jeg mener, at vi har en marginalt bedre trup end AGF. AGF ramte en heldig stime sidste år, som jeg er overbevist om, at de ikke kan gentage. Slet ikke med de afgange de har. Sæson to i træk med succes er den absolut sværeste. I skal ikke blive overraskede, hvis AGF præsterer på det jævne i efteråret. Fokus på Europæisk kvalifikation kan blive en stor bid at gabe over for et hold der ikke har været i Europa i X? år. Vi på den anden side har slet ikke vist, hvad vi kan præstere, når alle er skadesfri om ganske kort tid og vores klasse-signing Sabbi er spillet ind på holdet. Vi vil komme ud med et ekstremt offensivt udtryk. De mange unge spillere, der har været i spil i foråret, har fået uvurderlig rutine og de brænder for at lægge på. Vi vil stille med en start-11er med den perfekte balance mellem ungdommens vildskab og rutinens sikkerhed og ro. AGFs hold er toppet, vores trup kommer til at ramme toppen i denne sæson."
eller noget i den retning
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Alt alt for satset efter min smag. Manden har ingen erfaring ud over hammarby. Kæmpe nej tak. Lottokupon.siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ikke noget dårligt bud, men nærmest alene ud fra det princip, at vores sportschef og scoutingafdeling også må vise, at de kan grave spillere op som passer ind til den måde vi og Michelsen gerne vil spille fodbold på, så gad jeg godt se noget andet. Selvfølgelig kan vi godt hente nogle af trænerens gamle spillere, og hvis ham der er klasse, så hent ham da, men det holder simpelthen ikke i længden, at vi kun kan hente spillere som træneren kender.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Han blev i 2018 kåret til årets Hammarby spiller af deres fans. De havde et godt hold, der blev nr.4. Han kom også med på årets hold i Allsvenskan den sæson.
Til hans forsvar har han været hårdt ramte af skader i den forgangene sæson - selvom det i sig selv giver nervøse trækninger i vores situation
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Alt alt for satset efter min smag. Manden har ingen erfaring ud over hammarby. Kæmpe nej tak. Lottokupon.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Uden at jeg kender noget til manden, eller har en holdning til om han ville være et godt køb eller ej, så er det godt nok et spøjst argument imod, at han "kun" har erfaring fra en af Skandinaviens største klubber.
Comment
Comment