Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    5 midterstoppere synes jeg nu ikke er for mange, hvis vi skal spille med tre i bagkæden, så stigningen af AJA skal vel vurderes på om man mener han er bedre/mere brugbar end Marco.
    AJA startede inde i dag, i stedet for Marco
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Der sker mere i midterforsvaret siger de i BT’s Transfervindue
      Luicjkx er på vej væk fra SønderjyskE.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Luicjkx er på vej væk fra SønderjyskE.
        Korrekt - jeg læste et sted at han foretrækker at vende næsen hjemad. Der er vist børn der skal starte i skole snart.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg

          Barret er i hvert fald fraflyttet sit hus i Lumby, kan jeg bekræfte...
          Satme da også et skodsted at bo Tror han har købt penthouses i TBT Tower....

          Comment


            Det kan være et udslag af at barrett er på vej ud. Ved at hente en mere til midten, så har vi dobbeltgardering på begge backs. På den måde kan vi også slippe for at Oli skal flagre rundt på alle pladser i forsvaret hele tiden.
            Det kunne også være forfriskende, hvis vi kunne få sendt Marco afsted imod en større profil. Marco har udviklet sig i OB, så selvom han stadig er for svag til os, så kunne jeg godt se flere hold fra nederste halvdel af suppen være interesseret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Det kan være et udslag af at barrett er på vej ud. Ved at hente en mere til midten, så har vi dobbeltgardering på begge backs. På den måde kan vi også slippe for at Oli skal flagre rundt på alle pladser i forsvaret hele tiden.
              Det kunne også være forfriskende, hvis vi kunne få sendt Marco afsted imod en større profil. Marco har udviklet sig i OB, så selvom han stadig er for svag til os, så kunne jeg godt se flere hold fra nederste halvdel af suppen være interesseret.
              I teorien har vi dobbeltgardering på begge backs ja, men at Oliver Lund og Madu skal udgøre besætningen på venstre back er jo på ingen måde godt nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Makienok er før rygtet til OB - er han blevet tilknyttet LBK? Mest naturligt vil imø. være at hive Lieder ind nu.
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-2-bundesliga/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  I teorien har vi dobbeltgardering på begge backs ja, men at Oliver Lund og Madu skal udgøre besætningen på venstre back er jo på ingen måde godt nok.
                  Vi har haft for mange spillere under top 6 niveau i start 11 i JHs tid. Håber at niveauet fremover bliver at the Lund twins og den niveau kun er backup og sidder på de yderste mandater til bænken.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    I teorien har vi dobbeltgardering på begge backs ja, men at Oliver Lund og Madu skal udgøre besætningen på venstre back er jo på ingen måde godt nok.
                    Jamen det er stadig kun i teorien, for kun få skader kan gøre at oli igen skal vikariere rundt omkring. Han stod også foran marco i midterforsvaret til sidst, så selvom vi reelt set har dobbeltgardering, så er realiteten bare at oli og aja garderer ligeså meget i midten som på backen. Det ville endnu en centerforsvarer afhjælpe

                    Comment


                      Okore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
                      Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
                      Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.

                      Comment


                        Det blev SIF der nuppede Kees L

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-soenderjyske/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Okore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
                          Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
                          Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
                          Jeg har hørt nogenlunde det samme. Der arbejdes på højtryk for tiden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Okore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
                            Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
                            Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
                            Altså man kan altid bruge en bedre central forsvarsspiller. Men det er jo stort set den eneste plads på banen vi ikke er svækket eller der er på vej væk. Brug nu krudtet andre steder på banen.
                            Thomsen giver god mening rent profilmæssigt, men ender nok i Aab på fredag. Men vi skal bruge en angriber!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Okore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
                              Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
                              Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
                              Passer også med at BT potcast en nævner at der skulle komme en cf'er ind. Det er vist længe siden Thomsen afviste os og GF. Måske derfor Ståle kræver en god pris for Thomsen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Jeg har hørt nogenlunde det samme. Der arbejdes på højtryk for tiden.
                                Forza skrev:
                                29. jan 2020, 19:45
                                Tyskeren skrev:
                                29. jan 2020, 19:42
                                OB har budt på Okore har jeg lige hørt...
                                Held og lykke med det. Okore vil til udlandet. Hvis OB er alternativet kan han ligeså godt blive i AaB og enten forlænge eller se hvilke muligheder han har på en fri transfer til sommer.
                                Enig!!! Men OB er kendt for høje lønninger og han kommer tættere på KBH... Måske han finder det interessant.

                                Comment

                                Working...
                                X