Oprindeligt indsendt af MPL
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Mere overraskende vil det være med okore. Forestiller mig også at vi må af med noget af en overpris, for at Aab lader ham gå til lige netop os, så hvis det passer, så må han virkelig være en drømmespiller for JM. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at okore kun er aktuel nu, hvis det betyder et farvel til Marco eller Obbekjær. Ellers virker det for langt ude at det er til forsvarskæden at vi supplere med en løntung og dyr makker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Meget forventeligt. Det vil være skuffende, hvis en sjat af kadriis penge bruges til en erstatning nu, når vi jo alligevel har den oplagte kandidat fra sommer af.
Mere overraskende vil det være med okore. Forestiller mig også at vi må af med noget af en overpris, for at Aab lader ham gå til lige netop os, så hvis det passer, så må han virkelig være en drømmespiller for JM. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at okore kun er aktuel nu, hvis det betyder et farvel til Marco eller Obbekjær. Ellers virker det for langt ude at det er til forsvarskæden at vi supplere med en løntung og dyr makker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Meget forventeligt. Det vil være skuffende, hvis en sjat af kadriis penge bruges til en erstatning nu, når vi jo alligevel har den oplagte kandidat fra sommer af.
Comment
-
Martin Riber
Barretts skifte til 2. Bundesligaens førerhold, Bielefeld, mangler kun at bekræftes, hvilket skulle ske senest fredag. #obdk #sldk #transferdk #ArminiaBielefeldTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Silkeborg skulle også være en af Hollands dejligste byer.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-soenderjyske/
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMartin Riber
Barretts skifte til 2. Bundesligaens førerhold, Bielefeld, mangler kun at bekræftes, hvilket skulle ske senest fredag. #obdk #sldk #transferdk #ArminiaBielefeldOprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægBarret skulle blive offenliggjort i løbet af i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Spørgsmålet er jo om det er med virkning allerede nu? Jeg tænker det ikke er, siden Barret startede inde igår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Virker også til vi spiller 3-5-2 i træningskampene, det indikerer også han bliver (i min verden), ellers skal der da komme en ny wingback.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Både Madu og Oli fungerer bedst som wingbacks. Så på antalssiden er vi dækket ok ind. Barret havde vidst også have lavet et par opspilsfejl igår der burde have kostet mål..
Selvfølglig bare min ydmyge mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Oli er en fin spiller og altid super indsats og attitude, men offensivt som wingback, der mangler han klasse. Madu, det er så lige omvendt, der er man meget utryg defensivt.
Selvfølglig bare min ydmyge mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Meget enig, det skal dog anerkendes at Oliver leverer offensiv klasse i glimt. Og han er god når han kommer i feltet.
Når det er sagt tror jeg ikke han smutter nu. Man offentliggøre bare kontrakten gældende fra sommer
Comment
Comment