Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yes. For 14 dage siden var alle oppe og ringe over den trup vi havde(når Lieder og Sabbi kom). Nu er det lidt mere afdæmpet. Men mon ikke der sker noget mere?
    Ville være absolut skuffet hvis der kommer ikke mere. Og det skal være Sabbi og en profil mere.
    Økonomisk skulle det ikke være et problem med de trabsferibdtægter vi fik og de sparede lønkroner for AK og Bashkim.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det var jeg heller ikke, hvis vi bare antager at Oli overtager VB. Det er klart her han gør det bedst. Problemet er bare at Oli traditionelt garderer for alle andre, når der er skader og karantæner i resten af defensiven. Så hedder det Madu lige pludselig. Det er jeg ikke tryg ved.
      Nej ham er jeg heller ikke tryg ved. Men Oli er vel 6. Valg på de 3 centrale forsvarspladser. Så det vil kun være på HB at han evt skulle vikariere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ville være absolut skuffet hvis der kommer ikke mere. Og det skal være Sabbi og en profil mere.
        Økonomisk skulle det ikke være et problem med de trabsferibdtægter vi fik og de sparede lønkroner for AK og Bashkim.
        Enig. Men af bitter erfaring er jeg altid lidt forbeholden overfor hvad OB betragter som at komme styrket ud af et vindue og hvordan jeg selv ser det. De matcher sjældent op. Men i dette crazy vindue syntes jeg vi skal vente de sidste dage inden vi evaluerer. For mon ikke der bliver 2-3 handler mere ind/ud?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Jeg tænker måske bare, man skal vente lidt med at gå i seng
          Det var sgu alligevel meget godt sat i gang det her

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Det tror jeg så ikke vi har.
            Ja, det er svært lige at vide. Vi må se om der kommer noget frem i medierne en af dagene.
            Det er jeg ret overbevist om at vi har.

            Jeg tror, at Mart Lieder er ankommet til spotpris, og som en del af hans pris, har OB gået med til ikke at kræve transfersum for AK, ved at lade ham ophæve.

            Hvor Lieder måske før kostede 500.000 at købe fri, er prisen måske det halve, mod at OB ophævede med AK, så SønderjyskE havde bedre råderum i budgettet til hans løn.

            Derudover kommer så Eskesen-handelen.

            Pengene lander højst sandsynligt i Ådalen i forbindelse med denne kabale.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nej ham er jeg heller ikke tryg ved. Men Oli er vel 6. Valg på de 3 centrale forsvarspladser. Så det vil kun være på HB at han evt skulle vikariere
              Altså det vi så i træningskampene fra Madus side var da ganske positivt. Det ligner lidt han har fundet sig mere til rette på holdet - om han kan holde niveauet når det gælder er jo så en helt anden sag. Husker i hvert fald han sejlede gevaldigt i defensiven de gange han fik chancen tidligere... men hvis han kan få rettet op på det, så kan jeg egentlig godt se ham som perma afløser for JBL.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Det er jeg ret overbevist om at vi har.

                Jeg tror, at Mart Lieder er ankommet til spotpris, og som en del af hans pris, har OB gået med til ikke at kræve transfersum for AK, ved at lade ham ophæve.

                Hvor Lieder måske før kostede 500.000 at købe fri, er prisen måske det halve, mod at OB ophævede med AK, så SønderjyskE havde bedre råderum i budgettet til hans løn.

                Derudover kommer så Eskesen-handelen.

                Pengene lander højst sandsynligt i Ådalen i forbindelse med denne kabale.
                Det tror jeg også, men jeg tror omvendt ikke, vi har fået voldsomt meget for Eskesen. Hvis meldingerne om en tilbagekøbsklausul er rigtige, og det synes jeg al "på gensyn"-retorikken fra både JH, Eskesen og kommunikationsafdelingen tyder på, de er, forestiller jeg mig, det er begrænset, hvor meget vi har kunnet få for et talent med mangel på spilletid.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Det er jeg ret overbevist om at vi har.

                  Jeg tror, at Mart Lieder er ankommet til spotpris, og som en del af hans pris, har OB gået med til ikke at kræve transfersum for AK, ved at lade ham ophæve.

                  Hvor Lieder måske før kostede 500.000 at købe fri, er prisen måske det halve, mod at OB ophævede med AK, så SønderjyskE havde bedre råderum i budgettet til hans løn.

                  Derudover kommer så Eskesen-handelen.

                  Pengene lander højst sandsynligt i Ådalen i forbindelse med denne kabale.
                  Også min vurdering. Selvom Haysen spinder det lidt i denne artikel

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...odbold-danmark

                  Vi må have overskuddet i denne handel. Selv om det nok ikke er det store. Gætter på nogle få hundrede tusinde

                  Comment


                    Det føles så stille i dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Det føles så stille i dag
                      Det er ja ofte sådan efter en hård nat...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Det føles så stille i dag
                        Er det ikke sådan ca, på dette tidpunkt at JH plejer at lukke transfer vinduet.

                        Comment


                          Er der nogle som ved, om dagens kamp bliver streamet??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                            Er der nogle som ved, om dagens kamp bliver streamet??
                            Fandt det her: https://youtu.be/6folnW9nY_s

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Det er jeg ret overbevist om at vi har.

                              Jeg tror, at Mart Lieder er ankommet til spotpris, og som en del af hans pris, har OB gået med til ikke at kræve transfersum for AK, ved at lade ham ophæve.

                              Hvor Lieder måske før kostede 500.000 at købe fri, er prisen måske det halve, mod at OB ophævede med AK, så SønderjyskE havde bedre råderum i budgettet til hans løn.

                              Derudover kommer så Eskesen-handelen.

                              Pengene lander højst sandsynligt i Ådalen i forbindelse med denne kabale.
                              Det vil jo så sige, at Sdr. sender deres topscore for de sidste to sæsoner, til OB for en spotpris, samtidig med at de så skal betale sign-on til AK + at de så også betaler mere, for en ung knægt med kun 41 min. i sæsonen, end de fik ind for deres topscore.

                              Det ved jeg ikke om jeg helt tror på.

                              Så skal det være fordi OB går ind og kompensere for ophævelsen med AK, som så gør at Sdr. betaler ham det mindre i sign-on/løn. Og så ved jeg ikke om det giver overskud i OB.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Det vil jo så sige, at Sdr. sender deres topscore for de sidste to sæsoner, til OB for en spotpris, samtidig med at de så skal betale sign-on til AK + at de så også betaler mere, for en ung knægt med kun 41 min. i sæsonen, end de fik ind for deres topscore.

                                Det ved jeg ikke om jeg helt tror på.

                                Så skal det være fordi OB går ind og kompensere for ophævelsen med AK, som så gør at Sdr. betaler ham det mindre i sign-on/løn. Og så ved jeg ikke om det giver overskud i OB.
                                Forstår ikke hvad du mener med, at OB kompenserer for ophævelsen? Alternativt skulle SønderjyskE jo have betalt transfersum for AK? I og med OB ophæver, sparer de denne udgift, og kan måske lidt nemmere få råd til hans løn.

                                Om Lieder var topscorer eller ej, ændrer jo ikke på, at han allerede havde skrevet under med OB, og at en spiller i Superliga-regi (der har skrevet med en ny klub) med under 6 måneder tilbage typisk ikke koster svimlende summer. Synes ikke det er så kompliceret.

                                Comment

                                Working...
                                X