Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det skal jo være et mix. Rutine,Profiler og udviklingsspillere. Vi har lige set at man godt kan hente en 26-27 årig og sælge ham for et stort beløb.
    Men ellers er jeg meget enig. Men er det realistisk for en klub som OB at hente sådanne spillere idag? Jeg tvivler. Men vi så det selvfølgelig med Sander. Ham kan man godt sælge en god sum på om 1,5-2 år
    Nu har jeg ikke lige tjekket de spillere ...
    Men spillere som er profiler i Sverige eller Norge skifter ikke umiddelbart til OB, Sander havde ikke scoret i mere end et år og kan vel ikke kaldes en profil?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Nu har jeg ikke lige tjekket de spillere ...
      Men spillere som er profiler i Sverige eller Norge skifter ikke umiddelbart til OB, Sander havde ikke scoret i mere end et år og kan vel ikke kaldes en profil?
      Sander var vel stadig en af de bærende spillere i Odd og fik fast spilletid, selvom han selvfølgelig ikke fik scoret så mange mål. En angriber fra OBOS-ligaen, som Aalesund jo har spillet i, kan OB vel måske godt hente? Kan heller ikke se, hvorfor Adrian Pereira skulle være urealistisk. Men det er jo også blot ønsker.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Forstår ikke hvad du mener med, at OB kompenserer for ophævelsen? Alternativt skulle SønderjyskE jo have betalt transfersum for AK? I og med OB ophæver, sparer de denne udgift, og kan måske lidt nemmere få råd til hans løn.

        Om Lieder var topscorer eller ej, ændrer jo ikke på, at han allerede havde skrevet under med OB, og at en spiller i Superliga-regi (der har skrevet med en ny klub) med under 6 måneder tilbage typisk ikke koster svimlende summer. Synes ikke det er så kompliceret.
        Det sker jo ofte ved en ophævelse, at en spiller får noget med i kompensation, fordi han enten står uden løn, eller med en lavere løn. Ja, det er absolut en mulighed, det du skriver der... men der er jo også det ved det, at Sdr. i stedet står med en sign-on fee til AK, fordi de ikke har betalt en transfersum.

        Nej, helt enig i at det ikke er en svimlende sum. Selvfølgelig er det ikke det. Jeg forestiller mig jo også kun, at det er højere end det vi fik for Eske.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

          Sander var vel stadig en af de bærende spillere i Odd og fik fast spilletid, selvom han selvfølgelig ikke fik scoret så mange mål. En angriber fra OBOS-ligaen, som Aalesund jo har spillet i, kan OB vel måske godt hente? Kan heller ikke se, hvorfor Adrian Pereira skulle være urealistisk. Men det er jo også blot ønsker.
          Fra den næstbedste række er det en mulighed, helt sikkert.
          Men jeg mener ikke, eller så skal der være mange assisteringer, man kan betegne en spiller der ikke har scoret som angriber, i mere end et år ... som en profil.

          En ung spiller som gør det godt i den bedste række i Sverige eller Norge kan måske skifte til FCM eller FCK, men ikke til OB ... det har de ikke økonomi, eller er attraktive nok sportsligt til, så ja sådan en som Pereira, godt nok kun vurderet på stats, vil jeg betegne som urealistisk for OB.
          Last edited by Entusiastens; 29-01-2020, 15:34.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Også min vurdering. Selvom Haysen spinder det lidt i denne artikel

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...odbold-danmark

            Vi må have overskuddet i denne handel. Selv om det nok ikke er det store. Gætter på nogle få hundrede tusinde
            Kunne ikke lige finde et specifikt indlæg.

            Jeg tror i højere grad på at Julius kan blive en succes i suppen, han har noget som kan bruges, okay fart, visioner og driblinger og et potentiale som ikke er fuldt udnyttet og så skal han lige lære at afslutte, men det kan komme (tjek en video med Messi da han er 16 og får kampe for Barcelona B ... vanvittige driblinger, mindre vilde afslutninger)
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Der sker mere i midterforsvaret siger de i BT’s Transfervindue
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Der sker mere i midterforsvaret siger de i BT’s Transfervindue

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Der sker mere i midterforsvaret siger de i BT’s Transfervindue
                  Og muligvis mere....
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Og muligvis mere....
                    Vi har 5 midtstoppere i truppen. Plus Oli..... Og Vestergaard til sommer
                    Det må enten være fordi vi sælger 1 eller fordi vi får adgang til en profil..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi har 5 midtstoppere i truppen. Plus Oli..... Og Vestergaard til sommer
                      Det må enten være fordi vi sælger 1 eller fordi vi får adgang til en profil..
                      Jeg har tidligere argumenteret for at vi bør prøve at få en profil ind i midterforsvaret og sige tak for indsatsen til Marco. Sker det synes jeg vi står nogenlunde stærkt, givet at Jebali er ved at være på det niveau, han er købt ind til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg har tidligere argumenteret for at vi bør prøve at få en profil ind i midterforsvaret og sige tak for indsatsen til Marco. Sker det synes jeg vi står nogenlunde stærkt, givet at Jebali er ved at være på det niveau, han er købt ind til.
                        Ville jeg nu også være klar til! Gerne ud med Marco ind med James eller Høegh
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg har tidligere argumenteret for at vi bør prøve at få en profil ind i midterforsvaret og sige tak for indsatsen til Marco. Sker det synes jeg vi står nogenlunde stærkt, givet at Jebali er ved at være på det niveau, han er købt ind til.
                          Enig og forstår stadig ikke at der er signet med AJA ...

                          Tverskov på vej ud???
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Enig og forstår stadig ikke at der er signet med AJA ...

                            Tverskov på vej ud???
                            De nævnte ikke om det var ud eller ind... lød dog som ind
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Enig og forstår stadig ikke at der er signet med AJA ...

                              Tverskov på vej ud???
                              Nu er AJA vel også backup som hb. Og en o.k. breddespiller da han kan spille forskellige positioner.

                              Tverskov ud kan jeg ikke forestille mig. Det ville betyde at vi smider hele cf væk i et vintervinduet uden tid at spille et nyt forsvar tilsammen. Det ville være forfærdeligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Enig og forstår stadig ikke at der er signet med AJA ...

                                Tverskov på vej ud???
                                5 midterstoppere synes jeg nu ikke er for mange, hvis vi skal spille med tre i bagkæden, så stigningen af AJA skal vel vurderes på om man mener han er bedre/mere brugbar end Marco.

                                Comment

                                Working...
                                X