Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Luicjkx er på vej væk fra SønderjyskE.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
Barret er i hvert fald fraflyttet sit hus i Lumby, kan jeg bekræfte...
Comment
-
Det kan være et udslag af at barrett er på vej ud. Ved at hente en mere til midten, så har vi dobbeltgardering på begge backs. På den måde kan vi også slippe for at Oli skal flagre rundt på alle pladser i forsvaret hele tiden.
Det kunne også være forfriskende, hvis vi kunne få sendt Marco afsted imod en større profil. Marco har udviklet sig i OB, så selvom han stadig er for svag til os, så kunne jeg godt se flere hold fra nederste halvdel af suppen være interesseret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kan være et udslag af at barrett er på vej ud. Ved at hente en mere til midten, så har vi dobbeltgardering på begge backs. På den måde kan vi også slippe for at Oli skal flagre rundt på alle pladser i forsvaret hele tiden.
Det kunne også være forfriskende, hvis vi kunne få sendt Marco afsted imod en større profil. Marco har udviklet sig i OB, så selvom han stadig er for svag til os, så kunne jeg godt se flere hold fra nederste halvdel af suppen være interesseret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMakienok er før rygtet til OB - er han blevet tilknyttet LBK? Mest naturligt vil imø. være at hive Lieder ind nu.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
I teorien har vi dobbeltgardering på begge backs ja, men at Oliver Lund og Madu skal udgøre besætningen på venstre back er jo på ingen måde godt nok.
Comment
-
I teorien har vi dobbeltgardering på begge backs ja, men at Oliver Lund og Madu skal udgøre besætningen på venstre back er jo på ingen måde godt nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOkore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOkore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
Thomsen giver god mening rent profilmæssigt, men ender nok i Aab på fredag. Men vi skal bruge en angriber!!
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg har hørt nogenlunde det samme. Der arbejdes på højtryk for tiden.
Comment
Comment