Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Synes kløve er for meget skadet eller ude af form. Men ja når han så er i god form er han en af de beste vi har på midten.
    Ville dog hellere se Opondo og eskesen slås om den plads på midten, synes de begge har meget at byde på især når de er så unge. Jeg mener de skal have chancen fra start i efteråret, så er de klar til næste sæson!

    En barretforlængelse har jeg givet op med, tror også han selv har givet op med OB. Det har det ihvertfald set ud til!
    Det er da tydeligt at Opondo pt er 1 niveau under Kløve og tænker at Eske er 2. Måden man bliver bedre på er at hente bedre spillere end dem man har og sortere de dårligste fra. Ville være tosset at afhænde ham når vores midtbane ikke er bedre

    Er ikke enig med Barret. Igen. Vi har ikke bedre end ham. Hvorfor så slippe ham?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er da tydeligt at Opondo pt er 1 niveau under Kløve og tænker at Eske er 2. Måden man bliver bedre på er at hente bedre spillere end dem man har og sortere de dårligste fra. Ville være tosset at afhænde ham når vores midtbane ikke er bedre

      Er ikke enig med Barret. Igen. Vi har ikke bedre end ham. Hvorfor så slippe ham?
      Vi ser nok bare forskelligt på sæsonens sidste halvdel.
      Vi skal endnu engang kæmpe om at komme med i top 6 til sidste dag, ikke i nærheden af top 3 og ude af pokalen. Synes bare vi allerede nu kan gøre os klar til næste sæson, ved at sælge dem vi allerede nu ved ikke er her til næste sæson (barret)
      Og så kan kløve give et lille salg til en bedre midterforsvar, og samtidig kan Opondo og Eskesen komme i form og blive klar til den nye sæson.
      siden 1887

      Comment


        Jeg er godt nok stadig skuffet over den måde vi har håndteret Casper Nielsens afgang på. CN var gået hen og blevet en vigtig spiller for os, mod min forventning, så når vi sælger ham for en god pris, i en sæson hvor vi også sælger MJ for mange penge og endda opnår vores målsætning, så har jeg en forventning om, at man går ud og bruger penge på noget kvalitet.

        At hente Opondo, der dårligt havde spillet en håndfuld gode Superligakampe, virkede som et halvstort sats at gå med som afløser, og det er da mildest talt heller ikke blevet forløst endnu. Nu går man så ud og henter Thrándarson, som med al respekt vel også må betegnes som noget af et sats, når man kommer fra en liga på det niveau han har spillet i de sidste to år, og med hans tilgang skal der så naturligt også nogen ud.

        Hvor ville jeg bare ønske, at vi havde holdt os til vores gamle strategi med "Profiler udefra og egne talenter", i stedet for det her. For de penge vi nu betaler både Opondo og Thrándarson, kunne man sikkert få en spiller der har bevist sig på noget højere niveau end de har, og så kunne vi beholde Greve og/eller Eskesen som backups. Det vil jeg langt hellere se, end den her tilførsel af mellemspillere der ikke rigtigt flytter noget alligevel. Det er og har været det værste ved Jesper Hansens tid i klubben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Vi ser nok bare forskelligt på sæsonens sidste halvdel.
          Vi skal endnu engang kæmpe om at komme med i top 6 til sidste dag, ikke i nærheden af top 3 og ude af pokalen. Synes bare vi allerede nu kan gøre os klar til næste sæson, ved at sælge dem vi allerede nu ved ikke er her til næste sæson (barret)
          Og så kan kløve give et lille salg til en bedre midterforsvar, og samtidig kan Opondo og Eskesen komme i form og blive klar til den nye sæson.
          Med 3 nedrykkere i en tæt tæt superliga tænker jeg at vi skal holde fokus på denne sæson. Vi har jo tit hørt om spillere der vil væk(Kasper Pedersen og Del Hende fx) hvor det ikke lykkedes og de ender med at blive. Det kan også ske her

          Det sidste du skriver fatter jeg ingenting af. De bedste spiller. Og det er ikke Opondo og Eskesen pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg er godt nok stadig skuffet over den måde vi har håndteret Casper Nielsens afgang på. CN var gået hen og blevet en vigtig spiller for os, mod min forventning, så når vi sælger ham for en god pris, i en sæson hvor vi også sælger MJ for mange penge og endda opnår vores målsætning, så har jeg en forventning om, at man går ud og bruger penge på noget kvalitet.

            At hente Opondo, der dårligt havde spillet en håndfuld gode Superligakampe, virkede som et halvstort sats at gå med som afløser, og det er da mildest talt heller ikke blevet forløst endnu. Nu går man så ud og henter Thrándarson, som med al respekt vel også må betegnes som noget af et sats, når man kommer fra en liga på det niveau han har spillet i de sidste to år, og med hans tilgang skal der så naturligt også nogen ud.

            Hvor ville jeg bare ønske, at vi havde holdt os til vores gamle strategi med "Profiler udefra og egne talenter", i stedet for det her. For de penge vi nu betaler både Opondo og Thrándarson, kunne man sikkert få en spiller der har bevist sig på noget højere niveau end de har, og så kunne vi beholde Greve og/eller Eskesen som backups. Det vil jeg langt hellere se, end den her tilførsel af mellemspillere der ikke rigtigt flytter noget alligevel. Det er og har været det værste ved Jesper Hansens tid i klubben.
            Meget enig i dette

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det er da tydeligt at Opondo pt er 1 niveau under Kløve og tænker at Eske er 2. Måden man bliver bedre på er at hente bedre spillere end dem man har og sortere de dårligste fra. Ville være tosset at afhænde ham når vores midtbane ikke er bedre

              Er ikke enig med Barret. Igen. Vi har ikke bedre end ham. Hvorfor så slippe ham?
              Vi har ikke bedre end ham, det kan du sige om hver af vore spillere. Det er da jordens dårligste undskyldning, for at beholde ham eller andre, som ikke er gode nok i truppen. En Barret, som præsterer langt under forrige sæsons niveau, måske fordi han allerede har tankerne et andet sted, bør erstattes af noget bedre og det kan kun gå for langsomt !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Vi har ikke bedre end ham, det kan du sige om hver af vore spillere. Det er da jordens dårligste undskyldning, for at beholde ham eller andre, som ikke er gode nok i truppen. En Barret, som præsterer langt under forrige sæsons niveau, måske fordi han allerede har tankerne et andet sted, bør erstattes af noget bedre og det kan kun gå for langsomt !
                Præcis
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Med 3 nedrykkere i en tæt tæt superliga tænker jeg at vi skal holde fokus på denne sæson. Vi har jo tit hørt om spillere der vil væk(Kasper Pedersen og Del Hende fx) hvor det ikke lykkedes og de ender med at blive. Det kan også ske her

                  Det sidste du skriver fatter jeg ingenting af. De bedste spiller. Og det er ikke Opondo og Eskesen pt
                  Jeg synes ikke Kløve er god nok når han endelig er i top form. Derfor mener jeg han skal sælges nu, og så kan Opondo eller Eskesen få chancen i foråret og hvis de heller ikke har kvaliteten må man købe ind til sommer.
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Vi har ikke bedre end ham, det kan du sige om hver af vore spillere. Det er da jordens dårligste undskyldning, for at beholde ham eller andre, som ikke er gode nok i truppen. En Barret, som præsterer langt under forrige sæsons niveau, måske fordi han allerede har tankerne et andet sted, bør erstattes af noget bedre og det kan kun gå for langsomt !
                    Øhhh nej. Han er vores bedste VB og vi kan ikke få noget stort for ham. Og netop det du skriver er da jordens dårligste undskyldning/slidte frase. Knægten gir alt for OB og gør sit absolut ypperste for at vi får succes som kan gøre at det bliver nemmere for ham at komme afsted..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Jeg synes ikke Kløve er god nok når han endelig er i top form. Derfor mener jeg han skal sælges nu, og så kan Opondo eller Eskesen få chancen i foråret og hvis de heller ikke har kvaliteten må man købe ind til sommer.
                      Men det er der jo ikke en jordisk chance for sker, først og fremmest fordi vores cheftræner tydeligvis er lodret uenig i din analyse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Jeg synes ikke Kløve er god nok når han endelig er i top form. Derfor mener jeg han skal sælges nu, og så kan Opondo eller Eskesen få chancen i foråret og hvis de heller ikke har kvaliteten må man købe ind til sommer.
                        Du har ret til din mening. Syntes bare den er forkert

                        At ønske 2 af vores største 18/19 profiler væk pga lidt formnedgang og skader skriger til himlen hvor øjebliksbillede agtigt der bliver tænkt her.
                        Lad os afhænde 2 af vores profiler for ingen penge for at give 2 dårligere spillere chancen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Men det er der jo ikke en jordisk chance for sker, først og fremmest fordi vores cheftræner tydeligvis er lodret uenig i din analyse.
                          Præcis

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Rimeligt dårlige sammenligninger. Bashkim var 19, og var allerede dengang fulgt tæt af store klubber, bl.a. Dortmund. Søren Berg er fra en helt anden tid, og jo en mand der aldrig havde spillet professionelt dengang, som ham her har gjort i mange år. Selvfølgelig kan han ende med at blive god, men bedømt ud fra det niveau han har spillet på, kan man godt sætte nogle forventninger, og den næstbedste norske række er sgu ikke noget særligt højt niveau.
                            Og det samme kan siges om superligaen. Større er springet faktisk ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Uden at kende Aron, så lugter det ikke af at vi har top 6 ambitioner - i hvert fald ikke i handlinger. Er bange for, ar vi får endnu en på Opondo, JJT, Greve, og kløve niveau. Det er fint nok til 6-10 pladsen, men ser de andre klubber bygger på og løber fra os.
                              Kom lad os broķke os

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Og det samme kan siges om superligaen. Større er springet faktisk ikke.
                                Jo, det er det. Magne Sturød var årets spiller i den næstbedste norske række da vi hentede ham.

                                Comment

                                Working...
                                X