Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Marc dal Hende?
    Ikke realistisk IMO i dette vindue. Og nok heller ikke senere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Altså AK er jo blevet ophævet, så det kan i sagens natur ikke være en én til én handel. Kan godt være at Eskesen også helt firkantet skal ses som en seperat handel, men det er jo åbenlyst en del af en byttehandel, og ikke noget som vi kommer til at indkassere flere millioner på.

      En forlængelse med Julius var jo ikke nødvendig, vi havde papir på ham i 1½ år endnu, og man kunne for min skyld sagtens sende ham på leje et sted i det halvandet år, og så i det mindste bare have haft muligheden for, at man kunne lave en forlængelse og få ham tilbage på et senere tidspunkt. Jeg tror ikke på, at det vil være et totalt umuligt scenarie at lave en aftale med Julius om, og at han kunne spille det næste år eller halvandet i f.eks. SønderjyskE, og at han så eventuelt kunne komme tilbage. Der kan ske meget på det stykke tid, det kan sagtens være, at cheftræneren er en anden til den tid, og jeg nægter at tro på, at Julius har opgivet idéen om at spille for OB.
      Ophævelsen med AK er en del af prisen på Lieder. De giver ikke noget, og OB giver et symbolsk beløb for Lieder. Og så får vi mere for Eskesen.

      Jeg tror stadig ikke at Eskesen gad leje, eller måske vil SønderJyskE ikke leje ham for at give en bedre spiller tilbage. Altså det er ikke OB som ikke ville det du ønsker. Det er en kombi af SønderJyskE og Eskesen eller en af dem.

      Comment


        Så på bundlinjen, så ender Eske, AK og en pose penge, i Haderslev........... og Lieder ender i Odense.


        ​​​​​​Er de pisse fulde i Ådalen?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvorfor bliver der ophævet med AK?
          Vi slipper for at betale løn til en spiller som har behov for nye græsgange og som aldrig rigtig slog igennem da han kom fra AaB. Det var til tider pinefuldt at se AK totalt blottet for selvtillid i OB trøjen, når nu man ved hvor giftig han kan være når han er i balance og på toppen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Så på bundlinjen, så ender Eske, AK og en pose penge, i Haderslev........... og Lieder ender i Odense.


            ​​​​​​Er de pisse fulde i Ådalen?
            Mon ikke at posen med penge ender i Ådalen? Og alene AKs løn er næsten 1,5 mill vi sparer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mon ikke at posen med penge ender i Ådalen? Og alene AKs løn er næsten 1,5 mill vi sparer
              Det forestiller jeg mig ikke den gør.

              Ved ikke om AK bare har sagt farvel til de penge uden kompensation, men det ville selvfølgelig ikke gøre noget, hvis han har.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                "Vi drømmer alle om et hold af Eskesen". Jeg nægter at acceptere det her som et farvel, så jeg nøjes med at sige på gensyn. Du vil blive savnet! Jeg håber du kommer til at gøre det latterligt godt i Sønderjyske

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Det forestiller jeg mig ikke den gør.

                  Ved ikke om AK bare har sagt farvel til de penge uden kompensation, men det ville selvfølgelig ikke gøre noget, hvis han har.
                  Tror vi har fået mere for Eske end de har fået for Lieder. Om AK har fået noget er svært at sige. Tænker han selv har banket på JHs dør og bedt om lov til at smutte. Og når man så allerde har ny klub på plads får man sjældent noget med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Vi slipper for at betale løn til en spiller som har behov for nye græsgange og som aldrig rigtig slog igennem da han kom fra AaB. Det var til tider pinefuldt at se AK totalt blottet for selvtillid i OB trøjen, når nu man ved hvor giftig han kan være når han er i balance og på toppen.
                    Aldrig rigtigt?... i den sæson da han kom til scorede han 12 i 24 kampe og i 17/18 scorede han 15 i 32 kampe ..
                    men enig i at det var sløjt til sidst ...

                    men stadig .. noget på vægten må han vel veje når man er i forhandlinger med klubben om andre spillere ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.

                      Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage
                      Til sommer kunne det være spændende at kigge på Adrian Pereira fra Viking FK. Ung venstreback med gode offensive kvaliteter, som også har gjort, at han har scoret nogle rigtigt flotte mål. Han er ikke helt ringe defensivt heller.

                      https://www.transfermarkt.com/adrian...ieler/507310#/

                      https://youtu.be/1mH6Q_G8vNI

                      Jeg kan egentlig godt lide Lieder handlen, men det kunne da have været fedt at hente en yngre spiller med videresalgspotentiale ind i stedet, lidt ligesom man gjorde med Utaka dengang. Nu har jeg set et par kampe med Pape Gueye fra Aalesund, hvor Aron selvfølgelig også har spillet med, og Pape er virkelig god. Han er hurtig, stor og kan helt sikkert sælges for mange penge, hvis han får forløst hans potentiale.

                      https://www.transfermarkt.com/pape-h...spieler/585339

                      https://youtu.be/4xcqL8EH9lo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror vi har fået mere for Eske end de har fået for Lieder. Om AK har fået noget er svært at sige. Tænker han selv har banket på JHs dør og bedt om lov til at smutte. Og når man så allerde har ny klub på plads får man sjældent noget med
                        Det tror jeg så ikke vi har.
                        Ja, det er svært lige at vide. Vi må se om der kommer noget frem i medierne en af dagene.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                          Tror jeg ikk at man kan
                          Det er så det eneste tidspunkt man KAN få lavet en videresalgsklausul...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.

                            https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642
                            Barret er i hvert fald fraflyttet sit hus i Lumby, kan jeg bekræfte...

                            Comment


                              Hvornår er det helt præcist at vinduet lukker i DK

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Hvornår er det helt præcist at vinduet lukker i DK
                                Når klokken slår 00 natten til lørdag

                                Comment

                                Working...
                                X