Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.
https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi skal ikke bruge flere forsvarsspillere i dette vindue. Det er helt sikkert. Men offensivt ser det tyndt ud efterhånden
og forstår stadig ikke AJA kontrakten ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.
Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægEr Lieder virkelig værd både Eske og AK? Ville ikke engang bytte AK med ham.
Vi står loge pt umiddelbart meget svækkede efter et skuffende efterår. Jeg forstår det ikke helt.
Comment
-
Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.
Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage
Comment
-
Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHold nu kæft en et vindue! Det er det vildeste show nogensinde i januar - Jesper Hansen signer de sidste papirer på fredag, og så laver han lige et giga mic dropLast edited by Sheed; 28-01-2020, 22:51.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tror næsten hellere, at jeg bare vil se Oli direkte ind i Barretts rolle i stedet. Jeg er ikke meget for hans taktiske færdigheder defensivt, og jeg synes også, at han har været bedst når han har kunne få lov at spille lidt ubekymret som wingback. Men det må da være muligt at finde et eller andet på en lejeaftale bare, som i det mindste kan give noget konkurrence bare. Noget ala Kurzawa som Esbjerg lige har hentet ville da være et fint bud. Måske ham Paulinho i FCM kan lejes, de har jo både Dal Hende og Dyhr til den plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægHar haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.
Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.
I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.
Dog ikke en langtidsløsning .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Noget af en udvikling for manden der brugte de første to år i klubben på at sige "kontinuitet" i hver anden sætning.
- Likes 1
Comment
Comment