Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det ville være en spændende start 11. Tror dog at Thomsen er for dyr ift kvalitet. Tænker de forlanger 3-5 mill for ham
    Thomsen har afvist os, og ML er jo ikke en BK. Godt nok lavede han 30 mål i 31 kampe, men ien svag liga.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

      Ja, det er nok deromkring, men bare for en gang skyld kunne det være fedt at se OB bare trykke lidt til den....;-)
      Åhh jo. Men ved sgutte med ham til den pris

      Comment


        Vildt nok at SønderjyskE formentligt kan præstere at have flere fynboer inde omkring deres hold, end vi kan. Med tanke på, at JHs helt store landvinding har skulle være talentarbejdet og flere fynboer i truppen, er det ikke en særligt imponerende udvikling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Forstår simpelthen ikke, at man allerede giver op på Julius nu. Lej ham dog ud i et år, halvandet måske endda, og få forhandlet en option på plads med den klub der lejer ham, men i det mindste stadig hold muligheden åben for, at man kan hive ham tilbage igen. Det er 10 måneder siden, at han sidst spillede en U-landskamp. Den slags spillere kan hurtigt blive penge værd, og der er jo åbenlyst stadig et potentiale som bare trænger til andre rammer lige nu. Jeg kunne forstå, hvis det var Greve der røg afsted på den måde, hans potentiale er næppe til meget mere end det vi har set. Frygter sgu, at SønderjyskE ender med at have gjort sig en rigtigt god handel her, og vi ender med at smide guld på gaden for at få en blød mellemvare af en Superligaangriber et halvt år før tid.
          Lieder og AK handlen giver mening at kæde sammen. Tror ikke OB betaler det store for Lieder. Og jeg ser Lieder som en bedre angriber end AK på nuværende tidspunkt. Det behøver ikke at være tilfældet om 6 måneder.

          Julius Eskesen tror jeg er en seperat handel. Er enig i at det er en skam at man ikke kunne forlænge og leje ham ud. Måske vil Julius bare ikke lejes ud. Og det har man valgt at respektere og skilles som venner med et muligt fremtidigt samarbejde i sigte. Det kunne måske bare ikke ske ved udlejning.

          Håber det kommer en nyt midtbane ind. A la N. Thomsen.

          Comment


            Obbekjær bliver i Odense, Brighton og OB kan tilsyneladende ikke blive enige...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Thomsen har afvist os, og ML er jo ikke en BK. Godt nok lavede han 30 mål i 31 kampe, men ien svag liga.
              Altså 30 mål i den næstbedste hollandske er jo super flot, og jeg havde da gladeligt givet Lieder chancen for 1½ år siden, da han også stod og bankede på døren, men ikke endte med at få en kontrakt. Det der kan undre er så, at vi nu har set ham spille 50 Superligakampe, hvor han ikke har præsteret meget mere end på det gennemsnitlige, og så udstyrer vi ham pludselig med en kontrakt. Vi skulle da bare have hentet ham dengang så.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                Obbekjær bliver i Odense, Brighton og OB kan tilsyneladende ikke blive enige...
                Havde håbet på et stort salg. Men hvis de havde forventet at hente ham for småpenge er det nok for det bedste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Altså 30 mål i den næstbedste hollandske er jo super flot, og jeg havde da gladeligt givet Lieder chancen for 1½ år siden, da han også stod og bankede på døren, men ikke endte med at få en kontrakt. Det der kan undre er så, at vi nu har set ham spille 50 Superligakampe, hvor han ikke har præsteret meget mere end på det gennemsnitlige, og så udstyrer vi ham pludselig med en kontrakt. Vi skulle da bare have hentet ham dengang så.
                  Enig, kan slet ikke se Lieder få succes hos os, desværre..

                  Comment


                    Hvorfor bliver der ophævet med AK?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Lieder og AK handlen giver mening at kæde sammen. Tror ikke OB betaler det store for Lieder. Og jeg ser Lieder som en bedre angriber end AK på nuværende tidspunkt. Det behøver ikke at være tilfældet om 6 måneder.

                      Julius Eskesen tror jeg er en seperat handel. Er enig i at det er en skam at man ikke kunne forlænge og leje ham ud. Måske vil Julius bare ikke lejes ud. Og det har man valgt at respektere og skilles som venner med et muligt fremtidigt samarbejde i sigte. Det kunne måske bare ikke ske ved udlejning.

                      Håber det kommer en nyt midtbane ind. A la N. Thomsen.
                      Altså AK er jo blevet ophævet, så det kan i sagens natur ikke være en én til én handel. Kan godt være at Eskesen også helt firkantet skal ses som en seperat handel, men det er jo åbenlyst en del af en byttehandel, og ikke noget som vi kommer til at indkassere flere millioner på.

                      En forlængelse med Julius var jo ikke nødvendig, vi havde papir på ham i 1½ år endnu, og man kunne for min skyld sagtens sende ham på leje et sted i det halvandet år, og så i det mindste bare have haft muligheden for, at man kunne lave en forlængelse og få ham tilbage på et senere tidspunkt. Jeg tror ikke på, at det vil være et totalt umuligt scenarie at lave en aftale med Julius om, og at han kunne spille det næste år eller halvandet i f.eks. SønderjyskE, og at han så eventuelt kunne komme tilbage. Der kan ske meget på det stykke tid, det kan sagtens være, at cheftræneren er en anden til den tid, og jeg nægter at tro på, at Julius har opgivet idéen om at spille for OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Altså 30 mål i den næstbedste hollandske er jo super flot, og jeg havde da gladeligt givet Lieder chancen for 1½ år siden, da han også stod og bankede på døren, men ikke endte med at få en kontrakt. Det der kan undre er så, at vi nu har set ham spille 50 Superligakampe, hvor han ikke har præsteret meget mere end på det gennemsnitlige, og så udstyrer vi ham pludselig med en kontrakt. Vi skulle da bare have hentet ham dengang så.
                        Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                        Enig, kan slet ikke se Lieder få succes hos os, desværre..
                        Tror lige det modsatte. Næsten gratis og skal nok score sine kasser. En helt anden type end dem vi har

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hvorfor bliver der ophævet med AK?
                          Fordi man ikke var dygtig nok til at få ham solgt vel?

                          Comment


                            Tror at man har lavet en aftale med AK om et mindre beløb nu og her og samtidig givet ham muligheden for en sign on-fee eller hvad pokker det hedder :) På den måde har man sluppet af med hans løn og kun mistet en smule på at ophæve ham.. Bare mine tanker ved ikke en dyt!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Havde håbet på et stort salg. Men hvis de havde forventet at hente ham for småpenge er det nok for det bedste
                              Ærgerligt de ikke kunne blive enige. Tænker der kun er en chance mere for at lave mønter på Obbekjær, til sommerferiens transfervindue. Derefter vil han kun have et år tilbage af hans aftale..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                                Ærgerligt de ikke kunne blive enige. Tænker der kun er en chance mere for at lave mønter på Obbekjær, til sommerferiens transfervindue. Derefter vil han kun have et år tilbage af hans aftale..
                                Du tror ikke vi kan forlænge med ham?

                                Comment

                                Working...
                                X