Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Mon ikke at vi blot går over i 4-4-2 eller 4-3-3, hvis vi skulle blive så skadesramt som i efteråret. Ellers er 5 stoppere vel nok?

    jeg kan ikke forestille mig andre end at vi får landet sabbi til sidst. Eske spillede alligevel ikke, så det bliver nok bare Harboe der forfremmes til permanent bænkevarmer i stedet for at sidde på tribunen.
    Vi skal ikke bruge flere forsvarsspillere i dette vindue. Det er helt sikkert. Men offensivt ser det tyndt ud efterhånden

    Comment


      Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.

      https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi skal ikke bruge flere forsvarsspillere i dette vindue. Det er helt sikkert. Men offensivt ser det tyndt ud efterhånden
        Gik da gerne af med JBL eller Madu for en ny VB ...

        og forstår stadig ikke AJA kontrakten ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg

          I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
          være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
          Fornuftigt nok hvis det holder stik. Så må vi bare håbe, at han ikke ender med at blive så god, at han er interessant for større klubber end OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.
            Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.

            Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Er Lieder virkelig værd både Eske og AK? Ville ikke engang bytte AK med ham.
              Helt enig. Vi får en udskiftningsspiller og slipper af med et stort talent og en proven topangriber, der underpræsterer.

              Vi står loge pt umiddelbart meget svækkede efter et skuffende efterår. Jeg forstår det ikke helt.

              Comment


                Hold nu kæft en et vindue! Det er det vildeste show nogensinde i januar - Jesper Hansen signer de sidste papirer på fredag, og så laver han lige et giga mic drop

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.

                  Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage
                  Eller måske ham franskmanden der var til prøvetræning i Haderslev.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu holder det her Ragnarok satme snart op. Så skal der satme et par millioner i kompensation.

                    Bedste bud vil være at skifte til 4-4-2 og sætte Oli på VB vel. Stadig der han har spillet sine bedste kampe. Vi når ikke at finde en på 3 dage
                    Tror næsten hellere, at jeg bare vil se Oli direkte ind i Barretts rolle i stedet. Jeg er ikke meget for hans taktiske færdigheder defensivt, og jeg synes også, at han har været bedst når han har kunne få lov at spille lidt ubekymret som wingback. Men det må da være muligt at finde et eller andet på en lejeaftale bare, som i det mindste kan give noget konkurrence bare. Noget ala Kurzawa som Esbjerg lige har hentet ville da være et fint bud. Måske ham Paulinho i FCM kan lejes, de har jo både Dal Hende og Dyhr til den plads.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Hold nu kæft en et vindue! Det er det vildeste show nogensinde i januar - Jesper Hansen signer de sidste papirer på fredag, og så laver han lige et giga mic drop
                      Noget af en udvikling for manden der brugte de første to år i klubben på at sige "kontinuitet" i hver anden sætning.
                      Last edited by Sheed; 28-01-2020, 22:51.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Tror næsten hellere, at jeg bare vil se Oli direkte ind i Barretts rolle i stedet. Jeg er ikke meget for hans taktiske færdigheder defensivt, og jeg synes også, at han har været bedst når han har kunne få lov at spille lidt ubekymret som wingback. Men det må da være muligt at finde et eller andet på en lejeaftale bare, som i det mindste kan give noget konkurrence bare. Noget ala Kurzawa som Esbjerg lige har hentet ville da være et fint bud. Måske ham Paulinho i FCM kan lejes, de har jo både Dal Hende og Dyhr til den plads.
                        Som wingback kunne Oli sagtens være en mulighed. Syntes han var okay overall set i de kampe han fik.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.

                          Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.

                          I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
                          være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
                          Det håber jeg virkelig er rigtigt! Jeg drømmer i hvert fald stadig om et hold af Eskesen...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.

                            https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642
                            https://www.transfermarkt.com/niklas...spieler/113039

                            Dog ikke en langtidsløsning ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.

                              https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642
                              Marc dal Hende?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Noget af en udvikling for manden der brugte de første to år i klubben på at sige "kontinuitet" i hver anden sætning.
                                Haha, ja - her på falderebet er det mere i retning af https://www.youtube.com/watch?v=3exJnEdzV_0

                                Comment

                                Working...
                                X