Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Sådan set enig, men vi har kun 4-5 spillere med top 6 niveau. Det er for lidt hvis vi skal blive bedre. Vi har vel Ca 8 spillere som er til midten af ligaen. Og nogle som aldrig skulle have en kontrakt.
    Der ee vi også enig. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Han er en ok breddespiller der ikke decideret falder igennem, men det er stadig ikke en god grund i min verden. Principielt forstår jeg ikke idéen i at gå ud og bruge penge på spillere der alligevel aldrig bliver gode nok. Der må findes spillere derude i starten af 20erne, som da vi hentede Marco Lund, som kan agere breddespillere og som i det mindste har potentialet til at udvikle sig til at blive gode nok.
      Jeg synes så ikke AJA er så dårlig som du synes han er. Men sådan er vi jo så forskellige og det er fair nok. I min bog er han en klart bedre forsvarsspiller end Marco Lund som har overtaget pladsen som vores svageste led efter Ludwig. Men lad os for guds skyld se at få landet den sportsdirektør som forhåbentlig kan få nogle økonomiske midler til at finde noget virkelig klasse både til forsvar og midtbane.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Jeg synes så ikke AJA er så dårlig som du synes han er. Men sådan er vi jo så forskellige og det er fair nok. I min bog er han en klart bedre forsvarsspiller end Marco Lund som har overtaget pladsen som vores svageste led efter Ludwig. Men lad os for guds skyld se at få landet den sportsdirektør som forhåbentlig kan få nogle økonomiske midler til at finde noget virkelig klasse både til forsvar og midtbane.
        Meget enig i det hele

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Jeg synes så ikke AJA er så dårlig som du synes han er. Men sådan er vi jo så forskellige og det er fair nok. I min bog er han en klart bedre forsvarsspiller end Marco Lund som har overtaget pladsen som vores svageste led efter Ludwig. Men lad os for guds skyld se at få landet den sportsdirektør som forhåbentlig kan få nogle økonomiske midler til at finde noget virkelig klasse både til forsvar og midtbane.
          Jeg synes også at AJA er vores tredjebedste mand til at forsvare. Problemet er bare at han har et stykke vej op til leeuwin og tverskov, hvilket efterlader ham i venstresiden i treback-kæden. Her er hans venstreben simpelthen for svagt og modstanderholdet kan lægge presset efter det, og vi kommer til at se os i de samme problemer som i hele dette efterår. Tverskov kan med sin teknik og sit overblik redde meget, men hvis vi skal rykke os så skal vi have en, som er bedre end 2* lund og en nogenlunde højrebenet venstre CB. Jeg ser også helst at vi skiller os af med Marko lund, men jeg tror ikke vi kan slippe af med ham nu. Derfor er det nemmeste, hvis vi skal gøre plads til at styrke os at AJA sendes videre. Det er selvfølgelig lidt synd, da han i mine øjne er en habil breddespiller med den rigtige indstilling. Han skaffer bare ikke de resultater vi sulter efter i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg synes også at AJA er vores tredjebedste mand til at forsvare. Problemet er bare at han har et stykke vej op til leeuwin og tverskov, hvilket efterlader ham i venstresiden i treback-kæden. Her er hans venstreben simpelthen for svagt og modstanderholdet kan lægge presset efter det, og vi kommer til at se os i de samme problemer som i hele dette efterår. Tverskov kan med sin teknik og sit overblik redde meget, men hvis vi skal rykke os så skal vi have en, som er bedre end 2* lund og en nogenlunde højrebenet venstre CB. Jeg ser også helst at vi skiller os af med Marko lund, men jeg tror ikke vi kan slippe af med ham nu. Derfor er det nemmeste, hvis vi skal gøre plads til at styrke os at AJA sendes videre. Det er selvfølgelig lidt synd, da han i mine øjne er en habil breddespiller med den rigtige indstilling. Han skaffer bare ikke de resultater vi sulter efter i OB
            Syntes klart at hans bedste plads er centralt. Kan man ikke bare skubbe Tverskov ud til venstre? Så kan han lave opspillet derfra
            Så kan man afhænde Marco til sommer og hente en profil hvor udvalget nok er større hvis DH ikke vil hjem

            Jeg vil meget meget hellere få ryddet op på den meget ordinære midtbane som er overfyldt med kvantitet og bruge midlerne der

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Syntes klart at hans bedste plads er centralt. Kan man ikke bare skubbe Tverskov ud til venstre? Så kan han lave opspillet derfra
              Så kan man afhænde Marco til sommer og hente en profil hvor udvalget nok er større hvis DH ikke vil hjem

              Jeg vil meget meget hellere få ryddet op på den meget ordinære midtbane som er overfyldt med kvantitet og bruge midlerne der
              Det kunne jeg godt stemme for, med Eske og JJT’s manglende udvikling ser det ret skidt id på midten hvor det vel kun er Drachmann som har kvalitet til et top 6 hold.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Kort, koldt og kynisk:

                Der skal kun købes startede eller udviklings-spillere.
                Udviklingsspillere er billigere satsninger/investeringer i fremtiden, men typisk er det unge spillere.

                Køber man en starter, så vil den pågældende spiller automatisk skubbe den på pladsen nuværende spiller ud på bænken, som så igen vil skubbe en på bænken væk - så køber man en starter, højnet man niveauet på både bane og bænk.
                Alternativt kan man hente en starter ind, når en eksisterende spiller sælges eller har kontraktudløb. Kan man ikke lige hente ønskespilleren pga tidspres, så kan man forsøge med en udviklingsspiller i en halvsæson, og så hente erstatningen vinduet efter.

                Altså - det er jo ikke hjernekirurgi?

                Så er der selvf. alle mulige faktorer, som spiller ind - herunder økonomi etc.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Syntes klart at hans bedste plads er centralt. Kan man ikke bare skubbe Tverskov ud til venstre? Så kan han lave opspillet derfra
                  Så kan man afhænde Marco til sommer og hente en profil hvor udvalget nok er større hvis DH ikke vil hjem

                  Jeg vil meget meget hellere få ryddet op på den meget ordinære midtbane som er overfyldt med kvantitet og bruge midlerne der
                  Jo hvis målet ikke er top 6. Kampe vindes i forsvaret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Kort, koldt og kynisk:

                    Der skal kun købes startede eller udviklings-spillere.
                    Udviklingsspillere er billigere satsninger/investeringer i fremtiden, men typisk er det unge spillere.

                    Køber man en starter, så vil den pågældende spiller automatisk skubbe den på pladsen nuværende spiller ud på bænken, som så igen vil skubbe en på bænken væk - så køber man en starter, højnet man niveauet på både bane og bænk.
                    Alternativt kan man hente en starter ind, når en eksisterende spiller sælges eller har kontraktudløb. Kan man ikke lige hente ønskespilleren pga tidspres, så kan man forsøge med en udviklingsspiller i en halvsæson, og så hente erstatningen vinduet efter.

                    Altså - det er jo ikke hjernekirurgi?

                    Så er der selvf. alle mulige faktorer, som spiller ind - herunder økonomi etc.
                    Meget enig, dog er der steder hvor det ikke kræver alverden at komme i start 11.eneste der er fredet er OC ved godt at hun er under middel i ligaen, men han vokser.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Kort, koldt og kynisk:

                      Der skal kun købes startede eller udviklings-spillere.
                      Udviklingsspillere er billigere satsninger/investeringer i fremtiden, men typisk er det unge spillere.

                      Køber man en starter, så vil den pågældende spiller automatisk skubbe den på pladsen nuværende spiller ud på bænken, som så igen vil skubbe en på bænken væk - så køber man en starter, højnet man niveauet på både bane og bænk.
                      Alternativt kan man hente en starter ind, når en eksisterende spiller sælges eller har kontraktudløb. Kan man ikke lige hente ønskespilleren pga tidspres, så kan man forsøge med en udviklingsspiller i en halvsæson, og så hente erstatningen vinduet efter.

                      Altså - det er jo ikke hjernekirurgi?

                      Så er der selvf. alle mulige faktorer, som spiller ind - herunder økonomi etc.
                      Stærkt. Har du søgt jobbet som sportsdirektør i klubben?. Ellers er det bare med at komme igang ;-)

                      Jeg håber iøvrigt også vi snart kan bevæge os derhen økonomisk at vi køber virkelig klasse og ser det som en investering på en noget højre hylde end vi gør pt..
                      Som når AaB eksempelvis bruger forholdsvis mange penge på Lukas A. , men hvor investeringen jo er fantastisk fordi de udover at have en klassespiller i 1 til 2 sæsoner garanteret sælger ham videre for mindst det dobbelte. Det der så er vigtigt er at investere overskuddet fra salg fornuftigt og det er især der, den strategi vi har kørt under JH, har haltet helt vildt meget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Stærkt. Har du søgt jobbet som sportsdirektør i klubben?. Ellers er det bare med at komme igang ;-)

                        Jeg håber iøvrigt også vi snart kan bevæge os derhen økonomisk at vi køber virkelig klasse og ser det som en investering på en noget højre hylde end vi gør pt..
                        Som når AaB eksempelvis bruger forholdsvis mange penge på Lukas A. , men hvor investeringen jo er fantastisk fordi de udover at have en klassespiller i 1 til 2 sæsoner garanteret sælger ham videre for mindst det dobbelte. Det der så er vigtigt er at investere overskuddet fra salg fornuftigt og det er især der, den strategi vi har kørt under JH, har haltet helt vildt meget.
                        Ville sgu være fedt med lidt mod og ambitioner når vi køber ind, vi vil aldrig få nogle gode salg så længe de vildeste indkøb er Kløve, Opondo og lignende.

                        Vi har ingen i truppen lige nu som ligner salgsemner på bare 7-8 mill.
                        Last edited by Magge; 20-12-2019, 11:35.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Stærkt. Har du søgt jobbet som sportsdirektør i klubben?. Ellers er det bare med at komme igang ;-)

                          Jeg håber iøvrigt også vi snart kan bevæge os derhen økonomisk at vi køber virkelig klasse og ser det som en investering på en noget højre hylde end vi gør pt..
                          Som når AaB eksempelvis bruger forholdsvis mange penge på Lukas A. , men hvor investeringen jo er fantastisk fordi de udover at have en klassespiller i 1 til 2 sæsoner garanteret sælger ham videre for mindst det dobbelte. Det der så er vigtigt er at investere overskuddet fra salg fornuftigt og det er især der, den strategi vi har kørt under JH, har haltet helt vildt meget.
                          Var en umulig strategi med JH som er afhængig af cheftræner. Så ender det med man bruger kassen på KEP, AK, Jønne mm og får intet tilbage.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jo hvis målet ikke er top 6. Kampe vindes i forsvaret.
                            Og god fodbold kommer fra midtbanen. Det er vores store problem. Ikke forsvaret.

                            Comment


                              Vi skal bare have Brink og Buchholz tilbage. Så kommer der spændende spillere der kan lave rav i den på banen og i det fynske natteliv ;)
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Og god fodbold kommer fra midtbanen. Det er vores store problem. Ikke forsvaret.
                                Godt forsvar giver sikkerhed. Med sikkerhed kommer godt spil.

                                Comment

                                Working...
                                X