Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



    Tror lige det modsatte. Næsten gratis og skal nok score sine kasser. En helt anden type end dem vi har
    Men han har jo netop ikke scoret sine kasser i SønderjyskE. Han har hele vejen igennem været kritiseret for at brænde alt for meget, selvom han har fået lov at spille stort set alle kampe. Jeg ved ikke om jeg tror, at det bliver meget bedre, når han nok kommer til at få væsentligt færre chancer fra start, end han gjorde dernede. Men jeg synes nu heller ikke, at Lieder er en decideret dårlig signing. Jeg kan sagtens se ham være en god spiller til bredden, og jeg tror også på, at vi har fået ham på en fornuftig kontrakt, nu han også har en stor interesse i at spille i Odense. Mit største problem er, at vi nu er nødt til at give et stadig stort talent væk den anden vej, for at få ham et halvt år før tid, det tvivler jeg altså på, at en halvt år med Lieder er værd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Men han har jo netop ikke scoret sine kasser i SønderjyskE. Han har hele vejen igennem været kritiseret for at brænde alt for meget, selvom han har fået lov at spille stort set alle kampe. Jeg ved ikke om jeg tror, at det bliver meget bedre, når han nok kommer til at få væsentligt færre chancer fra start, end han gjorde dernede. Men jeg synes nu heller ikke, at Lieder er en decideret dårlig signing. Jeg kan sagtens se ham være en god spiller til bredden, og jeg tror også på, at vi har fået ham på en fornuftig kontrakt, nu han også har en stor interesse i at spille i Odense. Mit største problem er, at vi nu er nødt til at give et stadig stort talent væk den anden vej, for at få ham et halvt år før tid, det tvivler jeg altså på, at en halvt år med Lieder er værd.
      Det sidste er jeg meget enig. Er også vildt skuffet over den Eske handel

      Men det ændrer ikke min tro på at han bliver en succes

      Comment


        Kasper Larsen for Leeuwin
        Mark Lieder for AK
        Aron Thrandarson for Greve
        AJA for AJA

        ? for Kadrii
        ? for Eskesen

        Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
        Jakob Vestergaard fra akademiet

        Bernat forlænget ..
        Frøkjær forlænget ..

        og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..

        Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det sidste er jeg meget enig. Er også vildt skuffet over den Eske handel

          Men det ændrer ikke min tro på at han bliver en succes
          Jeg tror nu egentlig også, at han bliver en succes, bare ud fra beskedne forventninger. Jeg tror ikke han bliver en mand der lavet et to-cifret antal mål per sæson for os, men en god backup til de forventede startere som sagtens kan udfylde pladsen, hvis nogle ryger ind i skade/karantæne eller lidt formkrise, og som er et godt kort at have fra bænken. Ala det som Festersen endte med at blive til efter hans første sæson.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Men er det nok hvis vi skal styrket ud af vindet? Eller minimum status Q?
            Det er vi nok ikke helt, men det er satme også en svær øvelse, når man sælger en kadrii, hvilket vi jo nok blev nødt til, hvis prisen på +10 mio passer.
            Til gengæld synes jeg at man kan forvente bedre erstatninger, som OB står nu. Det er to stærke angribere, man med rette kan forvente sig noget af.
            Det vigtigste er nu heller ikke om sabbi/lieder 1:1 gør det ligeså godt som kadrii eller om KL 1:1 gør det ligeså godt som Ramon. Det helt essentielle er om vi har profilerne klar. Er tverskov, ryan og kløve i topform? Er jebali i topform, er der nærmest en helt ny spiller der. Oliver er fortsat ung. Laver han pludselig de fejl vi forventede af ham i starten? Holder vi os fri af for mange skader.

            Det helt store problem i efteråret var skaderne. Derfor tror jeg isoleret set for sæsonen, at vi kommer til at præstere bedre i foråret, da vi simpelthen ikke kan være så uheldige på skadesfronten igen. Om det så bliver ligeså godt, som hvis efterårets trup var skadesfri, det er nærmest umuligt at vide, for det har vi virkelig ikke oplevet ret tit.
            ​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Du tror ikke vi kan forlænge med ham?
              Desværre ikke, har hørt fra flere personer omkring ham, at han gerne vil til udlandet og videreudvikle sig.
              Jeg ved ikke om det hænger sammen med den manglende tillid/spilletid fra trænerteamet...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Kasper Larsen for Leeuwin
                Mark Lieder for AK
                Aron Thrandarson for Greve
                AJA for AJA

                ? for Kadrii
                ? for Eskesen

                Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
                Jakob Vestergaard fra akademiet

                Bernat forlænget ..
                Frøkjær forlænget ..

                og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..

                Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
                Han hedder Christian Vestergaard. Ikke Jacob

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Kasper Larsen for Leeuwin
                  Mark Lieder for AK
                  Aron Thrandarson for Greve
                  AJA for AJA

                  ? for Kadrii
                  ? for Eskesen

                  Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
                  Jakob Vestergaard fra akademiet

                  Bernat forlænget ..
                  Frøkjær forlænget ..

                  og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..

                  Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
                  Lad os bare håne at ledelsen ser det ikke som:

                  Hyllegård for AK
                  og
                  Lieder for Bashkim

                  Hmmm, måske er det kun Eskesen-salg som gør mig så negativ...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                    Desværre ikke, har hørt fra flere personer omkring ham, at han gerne vil til udlandet og videreudvikle sig.
                    Jeg ved ikke om det hænger sammen med den manglende tillid/spilletid fra trænerteamet...
                    Trist. Han skal bare ikke forlade os uden vi får en eller anden form for kompensation. Helst i million klassen

                    Du kan ikke opsnuse hvad Brighton vil give for ham?
                    Last edited by fmprOB; 28-01-2020, 22:29.

                    Comment


                      Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.

                      Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.

                      I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
                      være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kasper Larsen for Leeuwin
                        Mark Lieder for AK
                        Aron Thrandarson for Greve
                        AJA for AJA

                        ? for Kadrii
                        ? for Eskesen

                        Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
                        Jakob Vestergaard fra akademiet

                        Bernat forlænget ..
                        Frøkjær forlænget ..

                        og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..

                        Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
                        Mon ikke at vi blot går over i 4-4-2 eller 4-3-3, hvis vi skulle blive så skadesramt som i efteråret. Ellers er 5 stoppere vel nok?

                        jeg kan ikke forestille mig andre end at vi får landet sabbi til sidst. Eske spillede alligevel ikke, så det bliver nok bare Harboe der forfremmes til permanent bænkevarmer i stedet for at sidde på tribunen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Lad os bare håne at ledelsen ser det ikke som:

                          Hyllegård for AK
                          og
                          Lieder for Bashkim

                          Hmmm, måske er det kun Eskesen-salg som gør mig så negativ...
                          Men vi ligger stadig under top 6.så status q er ikke nok. Man kan endda tvivle på om det går lige op. Faktisk rykker der 3 hold ud, så håber godt nok JM får en mand på BK niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.

                            Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.

                            I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
                            være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
                            Håber meget din kilde har ret og vi fik den klausul.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.

                              Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.

                              I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
                              være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
                              Cool. Rart at vide man har forsøgt i det mindste. Hvis knægten afviser kan man jo ikke gøre det store. Andet end at beholde ham. Men det har man så ikke valgt. Håber der ligger en 15-20% vidresalgsklausul og venter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                                Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.

                                Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.

                                I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
                                være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
                                Tilbagekøb er et godt træk hvis den holder.

                                Comment

                                Working...
                                X