Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Alt held og lykke til Greve i Randers. Har altid været vild med Greves energi og drive, selvom der har manglet det sidste. Jeg er personligt rigtig ærgerlig over, det store gennembrud aldrig kom i OB, for han virker som typen, der virkelig har brændt for at slå igennem.

    Greve har rigtig mange af de rigtige værktøjer i kassen, men der mangler liiiige det sidste, og det er jo desvære dét, der har gjort, at han aldrig blev den nye Rasmus Falk.

    Jeg håber han vokser i Randers, og ender tilbage i stribet som en bedre spiller på et tidspunkt. :)
    Apropos Rasmus Falk. Så husker jeg den kamp mod FCK hvor Greve overstrålede Rasmus Falk fuldstændig. Jeg tror han ville have godt af spille kontinuerligt

    Comment


      Tipsbladet melder at prisen for Kadrii er 10-15 mill.

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lle-i-udlandet

      Comment


        Til dem der drømte om Saba L

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-randers-exit

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Alt held og lykke til Greve i Randers. Har altid været vild med Greves energi og drive, selvom der har manglet det sidste. Jeg er personligt rigtig ærgerlig over, det store gennembrud aldrig kom i OB, for han virker som typen, der virkelig har brændt for at slå igennem.

          Greve har rigtig mange af de rigtige værktøjer i kassen, men der mangler liiiige det sidste, og det er jo desvære dét, der har gjort, at han aldrig blev den nye Rasmus Falk.

          Jeg håber han vokser i Randers, og ender tilbage i stribet som en bedre spiller på et tidspunkt. :)
          Du rammer mine tanker om Greve lige på - ønskede inderligt at han ville slå igennem hos os, og troede også længe på at han havde, hvad der skulle til, men de sidste år er det virket til at han er stagneret helt, så nok bedst for alle, at han får en frisk start.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Man har jo vidst nogle dage at Kadrii er på vej væk. Også inden man udtog truppen til Belek. Så forstår umiddelbart slet ikke noget af at man giver AK fri mm man er 101% sikker på at man kan hente minimum 1 ud af de 2.
            Jeg er helt med på at det ikke gavner noget at melde ud man er på angriberjagt nu. Men hvorfor overhovedet kommentere det????
            I Greves artikel står der jo absolut INTET om at “vi er dækket godt ind” eller lign. Man kan jo bare lade være med at skrive noget.

            Så prøver man at lave et lille spin i artiklen om Kadrii for at få det på bold.dk og tipsbladet.dk med overskiften “vi er dækket godt ind”. Og det lykkedes fint
            Men hvem narrer han? Absolut ingen med lidt forstand på fodbold. Og det giver INGEN fordel i forhandlingerne i den kommende da de jo selv kan se at vi nok står med 2 angribere og en uprøvet danmarksserie spiller i en forårssæson hvor vi skal jagte Top 6..
            De 2 sportsdirektører i Sdj og Hobro har jo bare siddet og skraldgrint af hans dumme kommentar og venter på hans opkald. Alt imens jeg som fan bare ryster på hovedet og glæder mig til den dag hvor jeg forhåbentlig ikke skal høre på sådan noget amatør lommepsykologi
            Nu er der jo også forskel på at sælge Greve og Kadrii. Alle ved jo også at greves betydning i OB er en my af hvad kadriis har været, og derfor er det lidt mere relevant at forholde sig til hvad det har af betydning for truppen.
            Hvorfor de så ikke har taget AK med, må jeg give dig ret i ikke giver mening, hvis ikke det betyder han skal væk imod at der kommer en Lieder eller sabbi ind, så derfor er det nok også det der sker. Uanset hvad, så formoder jeg at vi har tre angribere foruden hyllegaard når vinduet lukker. Ud fra det vil jeg give JH ret i at vi har fine alternativer i angrebet omend jeg tror at både Lieder og sabbi vil gøre det markant bedre end AK og derfor håber minimum en af dem kommer ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Nu er der jo også forskel på at sælge Greve og Kadrii. Alle ved jo også at greves betydning i OB er en my af hvad kadriis har været, og derfor er det lidt mere relevant at forholde sig til hvad det har af betydning for truppen.
              Hvorfor de så ikke har taget AK med, må jeg give dig ret i ikke giver mening, hvis ikke det betyder han skal væk imod at der kommer en Lieder eller sabbi ind, så derfor er det nok også det der sker. Uanset hvad, så formoder jeg at vi har tre angribere foruden hyllegaard når vinduet lukker. Ud fra det vil jeg give JH ret i at vi har fine alternativer i angrebet omend jeg tror at både Lieder og sabbi vil gøre det markant bedre end AK og derfor håber minimum en af dem kommer ind.
              Mon ikke klubben har tænkt, at han skal videre og regnet sig frem til, at muligheden for at finde en ny klub nok er bedre, ved at han bliver hjemme trods alt. Så kan han fokusere 100% på det. Ryger AK nu her også, så tror jeg, at man henter en af de to, vi allerede har skrevet med fra sommer. Og så tror jeg ikke på, at der kommer til at ske meget mere i det her vindue, som i øvrigt har mindet mig mere om Football Manager end real life i Ådalen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Mon ikke klubben har tænkt, at han skal videre og regnet sig frem til, at muligheden for at finde en ny klub nok er bedre, ved at han bliver hjemme trods alt. Så kan han fokusere 100% på det. Ryger AK nu her også, så tror jeg, at man henter en af de to, vi allerede har skrevet med fra sommer. Og så tror jeg ikke på, at der kommer til at ske meget mere i det her vindue, som i øvrigt har mindet mig mere om Football Manager end real life i Ådalen
                Jo og på den måde er det selvfølgelig også hensigten at han skal ud. Jeg har en lille forhåbning om at vi stadig kan hente både sabbi og Lieder her til sidst. Det afhænger nok bare af de andres kabale. I Hobro har der også været lidt rygter om babayan. De skiller sig ikke af med begge, så tror de afventer til det sidste og sender den ene afsted, simpelthen, fordi der skal penge i kassen. Lieder kommer nok ind, hvis sdj kan få halet uhre ind. Omvendt venter OB jo nok også på at AK rent faktisk finder en klub. Vi har før hørt om spillere, som får fri til at finde en klub, men ikke lykkedes med det. OB skal givetvis lige have AK's løn afvejen inden en ny dyr angriber hales ind.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jo og på den måde er det selvfølgelig også hensigten at han skal ud. Jeg har en lille forhåbning om at vi stadig kan hente både sabbi og Lieder her til sidst. Det afhænger nok bare af de andres kabale. I Hobro har der også været lidt rygter om babayan. De skiller sig ikke af med begge, så tror de afventer til det sidste og sender den ene afsted, simpelthen, fordi der skal penge i kassen. Lieder kommer nok ind, hvis sdj kan få halet uhre ind. Omvendt venter OB jo nok også på at AK rent faktisk finder en klub. Vi har før hørt om spillere, som får fri til at finde en klub, men ikke lykkedes med det. OB skal givetvis lige have AK's løn afvejen inden en ny dyr angriber hales ind.
                  Du kan have nogle pointer, og selvom indkøb eller at ES kommer nu ikke nødvendigvis betyder en bedre placering, så er sandheden også den, at der er større forskel på løn AK tjener og det beløb vi få i forhold til om vi blive nummer 5 eller nummer 10. Derfor må man nogle gange satse og de 2 millioner som Inter sender vores vej kan umuligt være med i noget budget.
                  Værste senarie er at vi ende med at tabe en kamp om at undgå et rykke ud til sidst. Jeg tror ikke det kommer dertil, men ligesom vi er tæt på top 6, så er vi heller ikke langt fra bunden.

                  Comment


                    Er i vågne herinde?

                    Comment


                      Så sker der noget gutter

                      Comment


                        Nu er jeg vågen ihvertfald!?

                        Comment


                          What what what....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Nu er jeg vågen ihvertfald!?
                            Det samme her

                            Comment


                              Jeg synes nok også, der var ved at blive lidt for stille herinde

                              Comment


                                Hva såååå????
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X