Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Giv mig ét godt argument for, at vi skal give en kontrakt til en spiller i slutningen af 20erne som ikke er god nok til at starte for os, og som naturligvis heller ikke bliver det. Bare ét.
    Jesper Hansen......vi kan så sagtens diskutere om argumentet er godt!....men det ville bestemt ikke overraske mig, og nu har han jo desværre dirgent stokken et vindue mere (hvilket også er totalt galimatias)

    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Giv mig ét godt argument for, at vi skal give en kontrakt til en spiller i slutningen af 20erne som ikke er god nok til at starte for os, og som naturligvis heller ikke bliver det. Bare ét.
      Økonomi.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Giv mig ét godt argument for, at vi skal give en kontrakt til en spiller i slutningen af 20erne som ikke er god nok til at starte for os, og som naturligvis heller ikke bliver det. Bare ét.
        Fordi han vil være en glimrende breddespiller med en god rutine som kan dække både CF og højre back.
        Det ændre dog ikke på at vi stadig har mangler til start 11 både på CF, back og midtbane.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Fordi han vil være en glimrende breddespiller med en god rutine som kan dække både CF og højre back.
          Det ændre dog ikke på at vi stadig har mangler til start 11 både på CF, back og midtbane.
          Ville lige skrive det samme. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Økonomi.
            Vi var i forhandlinger om bl.a. at hente Thelander, til noget der minder om 150.000 om måneden, så den holder desværre ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Fordi han vil være en glimrende breddespiller med en god rutine som kan dække både CF og højre back.
              Det ændre dog ikke på at vi stadig har mangler til start 11 både på CF, back og midtbane.
              Han er en ok breddespiller der ikke decideret falder igennem, men det er stadig ikke en god grund i min verden. Principielt forstår jeg ikke idéen i at gå ud og bruge penge på spillere der alligevel aldrig bliver gode nok. Der må findes spillere derude i starten af 20erne, som da vi hentede Marco Lund, som kan agere breddespillere og som i det mindste har potentialet til at udvikle sig til at blive gode nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Nu er det ikke 2×Lund OG Marco (som er ja én af de Lunds) ;-)
                I hensigt af Juel, Oli og Marco kan der være flere scenarier.
                Det er ja muligt at man ikke bygger på Marco.
                Eller der kan spille overvejelser om back-positioner ind. Juel og Oli kan spille backpositioner og kan ses som backup der. Oli snuppede endda Barretts plads i efteråret som er tilbage nu men det er meget god muligt at det er Barretts sidste OB-sæson. I trupsammensætning er der så også muligheder at fortsætte med alle tre selvom det lykkes at steppe op i cf.
                Så det taler ikke imod Juel. Tror vi skriver med ham. Vil du vædde? En øl på stadion? Siger vi skriver til sommer 2021 med Juel.
                Nu skal Hansen helt ud af klubben inden jeg kommer på stadion. Hvis jeg skal vælge en af de nuværende som reserve ville det også nok være OL. Dog er det med hjertet oppe i halsen hver gang han har en aktion, der er altid 3 plus ekstremt farlige clearinger/fejl fra hans side. Elsker hans indstilling, men ikke hans evner. Lund og AJA kan let erstattes af noget bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Økonomi.
                  nope, alle JH stunds med at købe billigt, har været som at pisse lårtykke stråler i bukserne. Det varmer kun et kort sekund. Det er den strategi der har bragt os i fare, og gjort at andre er løbet fra os.
                  Kvalitet kvalitet kvalitet. Slut med indkøb af overskuds spillere og tilfældige indkøb i første division.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    nope, alle JH stunds med at købe billigt, har været som at pisse lårtykke stråler i bukserne. Det varmer kun et kort sekund. Det er den strategi der har bragt os i fare, og gjort at andre er løbet fra os.
                    Kvalitet kvalitet kvalitet. Slut med indkøb af overskuds spillere og tilfældige indkøb i første division.
                    Jeg nævner det bare som et oplagt argument for, hvorfor der skulle skrives med ham. Det var ikke min egen drøm, jeg udbasunerede dér...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Jeg nævner det bare som et oplagt argument for, hvorfor der skulle skrives med ham. Det var ikke min egen drøm, jeg udbasunerede dér...
                      Men det kan jo dårligt kaldes et argument. AJAs sikkert relativt lave løn er jo et udslag for, at han hører til i den tunge ende, når det kommer til Superligaforsvarer. Hvis argumentet er, at det skal være billigt bare for at være billigt, så skal vi jo bare gå på strandhugst i 1. division, men så følger niveauet jo også som regel med.

                      Vi har lige nu 4 spillere til hvad der som regel er 3 pladser, og så en udviklingsspiller i Obbekjær, og en lappeløsning i OL, der dog aldrig burde blive brugt der. Problemet er, at kun 2 af de 4 har niveau til at skulle være startere, og de 2 andre er både niveaumæssigt og sandsynligvis også økonomisk beregnet til at være backups. Vi skal selvfølgelig have skiftet en af de backups ud med en starter, især hvis Leeuwin også rykker til sommer, og i og med at Marco Lund er den yngre spiller der stadig kan udvikle sig og som vi har kontrakt med i 1½ år endnu, så er det for mig helt indlysende, at AJA selvfølgelig ikke får en permanent aftale. Læg dertil, at der var konkrete rygter på noget nær en håndfuld andre konkrete navne i sommervinduet, så noget ønskespiller kan han heller ikke være.

                      Hvis det eneste der sker på forsvarsfronten i det her vindue er, at AJA får en permanent aftale, så siger det sgu en del om de sportslige ambitioner OB har, eller måske navnligt ikke har.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Men det kan jo dårligt kaldes et argument. AJAs sikkert relativt lave løn er jo et udslag for, at han hører til i den tunge ende, når det kommer til Superligaforsvarer. Hvis argumentet er, at det skal være billigt bare for at være billigt, så skal vi jo bare gå på strandhugst i 1. division, men så følger niveauet jo også som regel med.

                        Vi har lige nu 4 spillere til hvad der som regel er 3 pladser, og så en udviklingsspiller i Obbekjær, og en lappeløsning i OL, der dog aldrig burde blive brugt der. Problemet er, at kun 2 af de 4 har niveau til at skulle være startere, og de 2 andre er både niveaumæssigt og sandsynligvis også økonomisk beregnet til at være backups. Vi skal selvfølgelig have skiftet en af de backups ud med en starter, især hvis Leeuwin også rykker til sommer, og i og med at Marco Lund er den yngre spiller der stadig kan udvikle sig og som vi har kontrakt med i 1½ år endnu, så er det for mig helt indlysende, at AJA selvfølgelig ikke får en permanent aftale. Læg dertil, at der var konkrete rygter på noget nær en håndfuld andre konkrete navne i sommervinduet, så noget ønskespiller kan han heller ikke være.

                        Hvis det eneste der sker på forsvarsfronten i det her vindue er, at AJA får en permanent aftale, så siger det sgu en del om de sportslige ambitioner OB har, eller måske navnligt ikke har.
                        Du lægger alt for meget i mit svar. Du søgte et svar på, hvorfor man skulle overveje at skrive med ham. Jeg synes hverken han er en god sportslig løsning eller noget, men nævnte bare, at han var formentlig billig at smide en forlængelse efter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Du lægger alt for meget i mit svar. Du søgte et svar på, hvorfor man skulle overveje at skrive med ham. Jeg synes hverken han er en god sportslig løsning eller noget, men nævnte bare, at han var formentlig billig at smide en forlængelse efter.
                          Jamen det er jeg da helt enig med dig i, og det kunne da sikkert også være et argument i nogens verden, men jeg mener stadig ikke, at det er et enkeltstående argument, at noget er billigt. Vi kan sikkert også finde en ude i Fjordager der vil spille næsten gratis, hvis det er.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg


                            Hvis det eneste der sker på forsvarsfronten i det her vindue er, at AJA får en permanent aftale, så siger det sgu en del om de sportslige ambitioner OB har, eller måske navnligt ikke har.
                            Der er vi enig. Men vi må vel også at vi kan ikke have en trup med 22 topspiller. Det ville være total urealistisk i hensigt af økonomien. Vi skal steppe op i hensigt af kvaliteten i truppen. Men vi har ja også brug for breddespiller. Og der er Juel ikke et dårligt bud da han har rutine viser sig som solid og kan spille flere positioner.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Der er vi enig. Men vi må vel også at vi kan ikke have en trup med 22 topspiller. Det ville være total urealistisk i hensigt af økonomien. Vi skal steppe op i hensigt af kvaliteten i truppen. Men vi har ja også brug for breddespiller. Og der er Juel ikke et dårligt bud da han har rutine viser sig som solid og kan spille flere positioner.
                              Jeg argumenterer heller ikke for en trup med 22 topspillere, jeg argumenter for, at når man spiller med 3 midterforsvarer, så skal man også have 3 spillere der er gode nok til at starte for et top 6-hold, og vi har 2 lige nu. Tilgengæld har vi nok en breddespiller for meget, når vi har både Marco Lund, AJA og Obbekjær som udviklingsspiller, der gerne skulle komme tættere på holdet som tiden går. Så med mindre at vi har så mange penge, at vi sagtens kan have ekstra defensiv bredde gående rundt, samtidig med at vi henter en mand til start 11, så kan jeg ikke se nogen grund til at give AJA en aftale, og selv da, så ville jeg hellere se ham vekslet til en yngre spiller med udviklingspotentiale hentet på lidt lavere niveau. Det kunne f.eks. være en af klubbens egne talenter i Jacob Buus, som har været fast mand i 1½ sæson nu i en nuværende topklub i 1. division. Og der er sikkert mange andre gode bud også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Der er vi enig. Men vi må vel også at vi kan ikke have en trup med 22 topspiller. Det ville være total urealistisk i hensigt af økonomien. Vi skal steppe op i hensigt af kvaliteten i truppen. Men vi har ja også brug for breddespiller. Og der er Juel ikke et dårligt bud da han har rutine viser sig som solid og kan spille flere positioner.
                                Sådan set enig, men vi har kun 4-5 spillere med top 6 niveau. Det er for lidt hvis vi skal blive bedre. Vi har vel Ca 8 spillere som er til midten af ligaen. Og nogle som aldrig skulle have en kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X