I forhold til rygterne om et salg af Obbekjær, ville det ikke være lidt underligt at lade ham spille indendørsbold igår, hvis man håber på at skyde ham afsted i det her vindue?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.
men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
Mem hvis jeg skal nævne én som jeg tror på, så er det ham der stod på mål i går.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ErtuÄrul Se indlæg
Gad vide om vi henter en direkte erstatning, eller henter et ungt talent, som skal konkurrere med Madu, som har en kontrakt/karriere at kæmpe for i det næste halve år?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.
men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægI forhold til rygterne om et salg af Obbekjær, ville det ikke være lidt underligt at lade ham spille indendørsbold igår, hvis man håber på at skyde ham afsted i det her vindue?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Nej, det er som sagt BILD Zeitung i Tyskland, der melder ham til Armenia til sommer. Det er bare røget videre via twitter.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stopper
Vi kunne da godt hjælpe lidt til med likviditeten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment