Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

    Det er vist lidt tys tys. Vi burde snart vide mere. Men jeg kan afsløre, at det ikke er Brentford i hver fald. Det er en sydengelsk Premier League klub, medmindre en ny klub er kommet på banen.
    Brighton?
    De er har hvertfald månedlige besøg i ådalen

    Har haft nogle snakke med deres scout. Fantastisk fyr

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://nordjyske.dk/nyheder/sport/v...c-40a88b00ecc0

      Jeg tænkte nok, at det ville gå den her vej... Så har den sidste mand bare at være en profil.
      Ja så kom vi sgu ned på
      jorden igen og plukkede Nederste hylde

      https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...orsvarsspiller
      Last edited by Magge; 07-01-2020, 19:49.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

        Sydengelsk PL-klub.. Så må det være enten Brighton, Bournemouth eller Southampton. De sidste to har nogenlunde succes med deres nuværende danskere i truppen.

        Så vidt jeg husker blev Dreyer i sin tid solgt for cirka 15 mio. kr. til Brighton. Han var et offensivt talent, der lige havde nået at vise gode takter i en halv sæson i Superligaen. Obbekjær er lige dét yngre, men har til gengæld ikke fået meget spilletid. Jeg ved ikke om det er gangbart at forudse en pris på den måde, men mon ikke det er meget samme prisleje Obbekjær ligger i? Tror ikke det kan være særligt meget mere. Så skal det være fordi, der er kan udløses nogle bonusser, hvis han får debut for førsteholdet eller lignende. Heller ikke videre lovende, at de først vil have ham på prøve.
        For det første er der ofte langt fra prøveophold til transfer, især med PL-klubber. For det andet tror jeg, at den direkte sammenligning med Dreyer, hvis du vil lave den, falder noget mere ufordelagtigt ud. Dreyer havde været en kæmpe profil på et seniorhold, ganske vist i første division, men stadig. Obbekjær er stadig langt mere ubeskrevet, når det gælder seniorbold. Men der kan selvfølgelig sagtens være andre parametre, der spiller ind også.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          For det første er der ofte langt fra prøveophold til transfer, især med PL-klubber. For det andet tror jeg, at den direkte sammenligning med Dreyer, hvis du vil lave den, falder noget mere ufordelagtigt ud. Dreyer havde været en kæmpe profil på et seniorhold, ganske vist i første division, men stadig. Obbekjær er stadig langt mere ubeskrevet, når det gælder seniorbold. Men der kan selvfølgelig sagtens være andre parametre, der spiller ind også.
          Interessen skulle vist være meget seriøs.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

            Sydengelsk PL-klub.. Så må det være enten Brighton, Bournemouth eller Southampton. De sidste to har nogenlunde succes med deres nuværende danskere i truppen.

            Så vidt jeg husker blev Dreyer i sin tid solgt for cirka 15 mio. kr. til Brighton. Han var et offensivt talent, der lige havde nået at vise gode takter i en halv sæson i Superligaen. Obbekjær er lige dét yngre, men har til gengæld ikke fået meget spilletid. Jeg ved ikke om det er gangbart at forudse en pris på den måde, men mon ikke det er meget samme prisleje Obbekjær ligger i? Tror ikke det kan være særligt meget mere. Så skal det være fordi, der er kan udløses nogle bonusser, hvis han får debut for førsteholdet eller lignende. Heller ikke videre lovende, at de først vil have ham på prøve.
            Det er nu meget normalt, at de helt unge spillere bliver inviteret til en prøvetræning inden der skrives kontrakt. Det gør man bl.a for, at give spilleren en mulighed for at vurdere om han kan falde til i de rammer, som klubben tilbyder.
            Nøjagtig det samme, som man gjorde med Andreas Søndergaard.
            Tror da bestemt også, at det er med til at sikre en større succesrate med de helt unge spillere der bliver hentet ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              For det første er der ofte langt fra prøveophold til transfer, især med PL-klubber. For det andet tror jeg, at den direkte sammenligning med Dreyer, hvis du vil lave den, falder noget mere ufordelagtigt ud. Dreyer havde været en kæmpe profil på et seniorhold, ganske vist i første division, men stadig. Obbekjær er stadig langt mere ubeskrevet, når det gælder seniorbold. Men der kan selvfølgelig sagtens være andre parametre, der spiller ind også.
              Du har nok ret. Måske alderen kan spille ind. Dreyer var 20 da han skiftede, mens Daniel er 17 nu. Har han ikke også en del U-landsholdskampe og anførerbind i nogle af dem? Ved ikke hvor meget det tæller. Tænker at vi snakker mellem 10 og 15 millioner sådan som markedet er for unge spillere for tiden. Tror i hvert fald, at vi skal op i det leje for at overveje at sælge, eftersom vores sportslige ledelse har givet udtryk for, at de tror meget på ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja så kom vi sgu ned på
                jorden igen og plukkede Nederste hylde

                https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...orsvarsspiller
                Aaaaah, så dårlig er han altså heller ikke. Men naturligvis skal vi have en endnu bedre starter til midterforsvaret. Synes faktisk AJA har en del OB-DNA.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Aaaaah, så dårlig er han altså heller ikke. Men naturligvis skal vi have en endnu bedre starter til midterforsvaret. Synes faktisk AJA har en del OB-DNA.
                  Jeg er ikke tosset med købet men erkender at de kampe han fik på Tverskovs plads da han var skadet gjorde han det sgu okay. Jeg vil heller have ham end Marco på banen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                    Du har nok ret. Måske alderen kan spille ind. Dreyer var 20 da han skiftede, mens Daniel er 17 nu. Har han ikke også en del U-landsholdskampe og anførerbind i nogle af dem? Ved ikke hvor meget det tæller. Tænker at vi snakker mellem 10 og 15 millioner sådan som markedet er for unge spillere for tiden. Tror i hvert fald, at vi skal op i det leje for at overveje at sælge, eftersom vores sportslige ledelse har givet udtryk for, at de tror meget på ham.
                    Jeg tænker 1-1,5 mill pund ikke er urealistisk

                    Comment


                      Synes det er god snusfornuft at forlænge med AJA.

                      Vores 3-5-2 har kun været rigtig fin når JBL og Ryan har været klar begge to. Nu forsviner JBL nok til sommer. Jeg tror der spekuleres meget i at gå tilbage til et 4 mands forsvar. Her giver AJA god mening, han kunne være vores næstbedste højre back efter Ryan. AJA er dog ikke god offensivt, så wingback er han ikke rigtig, men en fin klassisk back og så kunne han samtidig være cirka nummer 3 centralt, efter Tverskov og en ny. Det at han dækker både back og CF gør kontrakten fornuftig. Det tåler da ikke sammenligning med Sabbi nyheden, men bare god fornuft imo.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Synes det er god snusfornuft at forlænge med AJA.

                        Vores 3-5-2 har kun været rigtig fin når JBL og Ryan har været klar begge to. Nu forsviner JBL nok til sommer. Jeg tror der spekuleres meget i at gå tilbage til et 4 mands forsvar. Her giver AJA god mening, han kunne være vores næstbedste højre back efter Ryan. AJA er dog ikke god offensivt, så wingback er han ikke rigtig, men en fin klassisk back og så kunne han samtidig være cirka nummer 3 centralt, efter Tverskov og en ny. Det at han dækker både back og CF gør kontrakten fornuftig. Det tåler da ikke sammenligning med Sabbi nyheden, men bare god fornuft imo.
                        Ved ikke om jeg synes det er snusfornuftigt, men jeg håber også han længere sigt er købt som polyvalent breddespiller. I dette vindue, hvor de fleste spillere er midt i en sæson, der vil det være dyrt at hente to stjerner ind til forsvaret. Derfor anerkender jeg også at den ene bliver AJA, da han dels har gjort en fornuftig figur og samtidig allerede er integreret i truppen. Vi skal bare ikke spises af med ham og så en anden på samme niveau. Mit håb var at vi i dette vindue skiftede AjA ud med noget bedre, og til vinter skiftede leeuwin ud med noget bedre, så vi rykkede os i den rigtige retning. Det ændrede salget af Leeuwin så på Nu står vi indtil videre et skidt længere tilbage og skal minimum have fundet en fuldgod erstatning for leeuwin i dette vindue. Herefter er mit håb at vi i løbet af dette forår kan fryse Marco stille og roligt ud, så han til sommer skiftes ud med en stjerne. Det er det som skal til for at vi igen bliver medaljeaspiranter, hvilket de offensive indkøb indikerer at vi vel snart tør sige at vi skal være.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Ved ikke om jeg synes det er snusfornuftigt, men jeg håber også han længere sigt er købt som polyvalent breddespiller. I dette vindue, hvor de fleste spillere er midt i en sæson, der vil det være dyrt at hente to stjerner ind til forsvaret. Derfor anerkender jeg også at den ene bliver AJA, da han dels har gjort en fornuftig figur og samtidig allerede er integreret i truppen. Vi skal bare ikke spises af med ham og så en anden på samme niveau. Mit håb var at vi i dette vindue skiftede AjA ud med noget bedre, og til vinter skiftede leeuwin ud med noget bedre, så vi rykkede os i den rigtige retning. Det ændrede salget af Leeuwin så på Nu står vi indtil videre et skidt længere tilbage og skal minimum have fundet en fuldgod erstatning for leeuwin i dette vindue. Herefter er mit håb at vi i løbet af dette forår kan fryse Marco stille og roligt ud, så han til sommer skiftes ud med en stjerne. Det er det som skal til for at vi igen bliver medaljeaspiranter, hvilket de offensive indkøb indikerer at vi vel snart tør sige at vi skal være.
                          Med mindre at Obbekjær bliver solgt(og det er sandsynligt han gør snart) skal han kunne tage skridtet som 1. Reserve i næste sæson og presse Marco Lund videre i karrieren

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                            Du har nok ret. Måske alderen kan spille ind. Dreyer var 20 da han skiftede, mens Daniel er 17 nu. Har han ikke også en del U-landsholdskampe og anførerbind i nogle af dem? Ved ikke hvor meget det tæller. Tænker at vi snakker mellem 10 og 15 millioner sådan som markedet er for unge spillere for tiden. Tror i hvert fald, at vi skal op i det leje for at overveje at sælge, eftersom vores sportslige ledelse har givet udtryk for, at de tror meget på ham.
                            Jamen det tror jeg sagtens du kan have ret i. Jeg håber i hvert fald ikke vi sælger, hvis ikke det er det leje vi er i. Min pointe var mere, at det er to ret forskellige stadier, de to spillere er i, og at det derfor også er svært at sige noget om Obbekjærs pris ud fra det, Brighton betalte for Dreyer.

                            Comment


                              Erstatning for JBL: https://www.transfermarkt.com/saba-l...spieler/251029

                              Tilsyneladende en kontraktlængde JH kan lide ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Erstatning for JBL: https://www.transfermarkt.com/saba-l...spieler/251029

                                Tilsyneladende en kontraktlængde JH kan lide ..
                                Han kan da på ingen måde erstatte Barrett. Skulle Sabbi så være hentet ind som erstatning for Ryan?

                                Comment

                                Working...
                                X