Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det nægter jeg simpelthen at tro på... Ikke når AJA er signet
    Mit bud er at det er 2 som er tænkt i start 11.og at det sker inden en uge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Mit bud er at det er 2 som er tænkt i start 11.og at det sker inden en uge.
      Så gir jeg en øl i lufthavnen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Så gir jeg en øl i lufthavnen
        Hvorfor en lufthavn?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Hvorfor en lufthavn?
          Du har aldrig set Terkel i Knibe? Der

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Du har aldrig set Terkel i Knibe? Der
            Længe siden, sorry ;)

            Comment


              Kasper Larsen dukker op som rygte ind i mellem. Er der nogle, der ved, hvordan hans form er for tiden? På Transformarkt ser han ud til at være transferfri. Er der nogen idé i at håbe på KL? Er han dygtig nok? Passer han ind i den nuværende trup? Er han på niveau med DH?

              Comment


                Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig

                Comment


                  Daniel
                  2 min
                  Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Daniel
                    2 min
                    Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
                    Det vil være godt for begge parter men vores forsvar er godt nok tyndt pt.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Daniel
                      2 min
                      Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
                      Det er ifølge Transfermarkt en historie fra printudgaven af BILD. Og det er først fra sommer; ikke nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Daniel
                        2 min
                        Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
                        Lyder meget interessant. Bielefeld ligger på første plads i 2 Bundesliga og kan overraske med en oprykning. Tror det bliver Bielefeld, HSV og Stutgart sim klarerzde første tre pladser i rlkken til sidst. Edmundsson har det fint der selvom han var ikke altid fast mand i startopstilling (tror han var skadet en tid) og er vellidt hos fansene - læser lidt med i deres fanforum.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                          Det vil være godt for begge parter men vores forsvar er godt nok tyndt pt.
                          Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2.
                            Gad vide om vi henter en direkte erstatning, eller henter et ungt talent, som skal konkurrere med Madu, som har en kontrakt/karriere at kæmpe for i det næste halve år?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
                              Sådan husker jeg dem ikke, andet end at de begge var unge spillere hvor der forventeligt vil komme fejl, særligt når man spiller på et dårligt hold der holder til i bunden af ligaen. Jeg husker Kasper Larsen som ok hurtig, hans størrelse taget i betragtning, og mindes blandt andet en kamp mod FCK hvor han spillede højre kant så han kunne være "Gargamel mod smølfen" over for Bengtsson. Jeg kan huske at der blandt fansne var relativt store forventninger til Kasper, og i det lys er det fair nok at sige at han skuffede, men jeg synes ikke at han faldt igennem. Høegh synes jeg udviklede sig til at være vores bedste forsvarspiller da han spillede, men igen, vi var et dårligt hold der præsterede dårligt og der kom også fejl fra hans fødder. Hans udenlandskarriere synes jeg dog viser at han er en spiller der klart ville forstærke os hvis han ellers er skadesfri og i form. Om Larsen vil være den klasse forsvarer som vi alle sammen håber på vil jeg også tvivle på, men jeg tænker ikke at han er dårligere end Marco, AJA eller Oliver Lund.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
                                Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.
                                men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?

                                Comment

                                Working...
                                X