Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse

X
- 

Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
- Likes 2

Comment
 - 

Daniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerejTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
 - 

Det vil være godt for begge parterOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDaniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
 men vores forsvar er godt nok tyndt pt. 

Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
 - 

Det er ifølge Transfermarkt en historie fra printudgaven af BILD. Og det er først fra sommer; ikke nu.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDaniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
Comment
 - 

Lyder meget interessant. Bielefeld ligger på første plads i 2 Bundesliga og kan overraske med en oprykning. Tror det bliver Bielefeld, HSV og Stutgart sim klarerzde første tre pladser i rlkken til sidst. Edmundsson har det fint der selvom han var ikke altid fast mand i startopstilling (tror han var skadet en tid) og er vellidt hos fansene - læser lidt med i deres fanforum.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDaniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Gad vide om vi henter en direkte erstatning, eller henter et ungt talent, som skal konkurrere med Madu, som har en kontrakt/karriere at kæmpe for i det næste halve år?Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2.
Comment
 - 

Sådan husker jeg dem ikke, andet end at de begge var unge spillere hvor der forventeligt vil komme fejl, særligt når man spiller på et dårligt hold der holder til i bunden af ligaen. Jeg husker Kasper Larsen som ok hurtig, hans størrelse taget i betragtning, og mindes blandt andet en kamp mod FCK hvor han spillede højre kant så han kunne være "Gargamel mod smølfen" over for Bengtsson. Jeg kan huske at der blandt fansne var relativt store forventninger til Kasper, og i det lys er det fair nok at sige at han skuffede, men jeg synes ikke at han faldt igennem. Høegh synes jeg udviklede sig til at være vores bedste forsvarspiller da han spillede, men igen, vi var et dårligt hold der præsterede dårligt og der kom også fejl fra hans fødder. Hans udenlandskarriere synes jeg dog viser at han er en spiller der klart ville forstærke os hvis han ellers er skadesfri og i form. Om Larsen vil være den klasse forsvarer som vi alle sammen håber på vil jeg også tvivle på, men jeg tænker ikke at han er dårligere end Marco, AJA eller Oliver Lund.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
- Likes 1

Comment
 - 

Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
Comment

Comment