Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Hvor jeg var overrasket over at i kunne hente Sabbi foran umiddelbart bedre muligheder, så er det her ikke ret godt ... han er ikke god nok.
    jeg er faktisk lidt målløs. Først henter man på imponerende vis Sabbi og Lieder. Og så betaler man penge for AJA... Jeg kan ikke se en grund, til at skrive 2 år med ham. Han er for langsom og ikke specielt fysisk stærk. Er meget skuffet og uforstående over det køb.
    Men Sabbi og Lieder er rigtig godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Tjek mit første svar til dig :).
      Det var også lidt den jeg prøvede på at svare på imens, men har squ nok misforstået dig lidt på den første

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://nordjyske.dk/nyheder/sport/v...c-40a88b00ecc0

        Jeg tænkte nok, at det ville gå den her vej... Så har den sidste mand bare at være en profil.
        Det bliver så forhåbentligt først sidste da i vinduet hvis alt andet glipper .. og man fastholder 3-5-2 ..
        hvis OB er på vej i 4-4-2 så må Marco og Obbekjær være nok reserver ...
        Kan ikke forestille mig at der ikke hentes en erstatning for Leeuwin .. eller at man forestiller sig at AJA er en fuldgod erstatning ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...epas-i-israel/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Holland eller 2. Bundesliga kunne jeg godt se.

            Min pointe var også, at jeg tror AaB gerne har "ville" af med ham i noget tid og jeg tror lidt de valgte at gå videre da de hentede Thelander. Okore var dog lidt en penis-transfer for dem og de håbede nok at sælge ham videre til et stort beløb. Derfor ville de nok tabe lidt ansigt hvis de endte med at sælge ham til OB. Men vildere handler synes jeg dog er set. Ville stadig ikke kalde det en stor overraskelse ift. niveau/hylde hvis OB hentede ham.

            Jeg kalder den dog nu: Okore skifter Randers på en 2-årig kontrakt den 31/8 :-)
            AaB forlangte 15 mill for ham i sommers (fuldstændigt grotesk iøvrigt) så de vil nok stadig forlange langt flere penge for at sælge til OB, end OB nogensinde vil give, hvorfor et salg til OB virker meget tvivlsomt. Det sagt finder jeg det heller ikke på nogen måde urealistisk at OB fisker ham "gratis" til sommer. Det var vel en langt større overraskelse at Okore skiftede fra København til Aalborg i sin tid, end hvis han skulle skifte til Odense til sommer. Han har på ingen måde præsteret til et stort skifte i AaB, hvor han på mange måder har virket fejlcastet, eller ihvertfald mangler den makker som skulle komplimentere ham og gøre ham god (Tverskov host host).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

              jeg er faktisk lidt målløs. Først henter man på imponerende vis Sabbi og Lieder. Og så betaler man penge for AJA... Jeg kan ikke se en grund, til at skrive 2 år med ham. Han er for langsom og ikke specielt fysisk stærk. Er meget skuffet og uforstående over det køb.
              Men Sabbi og Lieder er rigtig godt.
              Enig. Efter to gode signinger, så går vi to skridt tilbage med AJA. Tverskov får det hårdt,som den eneste i midterforsvaret der kan føre bolden frem. Både Alexander og M. Lund, er jo totalt rådvilde når de kommer en meter udenfor feltet.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det bliver så forhåbentligt først sidste da i vinduet hvis alt andet glipper .. og man fastholder 3-5-2 ..
                hvis OB er på vej i 4-4-2 så må Marco og Obbekjær være nok reserver ...
                Kan ikke forestille mig at der ikke hentes en erstatning for Leeuwin .. eller at man forestiller sig at AJA er en fuldgod erstatning ...
                Tror ikke vi behøver at vente så længe.

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...juel-andersen/

                Comment


                  Han er pinlig den umodne dreng.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Enig. Efter to gode signinger, så går vi to skridt tilbage med AJA. Tverskov får det hårdt,som den eneste i midterforsvaret der kan føre bolden frem. Både Alexander og M. Lund, er jo totalt rådvilde når de kommer en meter udenfor feltet.
                    Det er vel aldrig et tilbageskridt at forlænge med en spiller som allerede har været 6 måneder i klubben, vel snarere bare stilstand som så også kan være kvælende i sig selv. Lad os nu se om vi ikke får en stærk erstatning for Ramon.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Enig. Efter to gode signinger, så går vi to skridt tilbage med AJA. Tverskov får det hårdt,som den eneste i midterforsvaret der kan føre bolden frem. Både Alexander og M. Lund, er jo totalt rådvilde når de kommer en meter udenfor feltet.
                      Præcis. Hvis Tverskov bliver skadet er vi totalt fucked. Mener dybt seriøst at vi har 1 god stopper og så har vi et par stykker som lige så godt kunne spille i 1. Division, det kommer man ikke i top 6 med.
                      Der skal en erstatning for Ramon ind! Ellers er det godt nok useriøst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                        Præcis. Hvis Tverskov bliver skadet er vi totalt fucked. Mener dybt seriøst at vi har 1 god stopper og så har vi et par stykker som lige så godt kunne spille i 1. Division, det kommer man ikke i top 6 med.
                        Der skal en erstatning for Ramon ind! Ellers er det godt nok useriøst.
                        Det kommer der helt sikkert også. Udfordringen er så, at ham der hentes ind død og pine skal være en succes, ellers kommer vi til at gå svækket ud af vinduet defensivt. Og det vil sige, at han nok skal være bedre individuelt end Leeuwin er, for Leeuwin havde altså 1½ anciennitet og indbyrdes forståelse med vores backs og Tverskov, som jo er essensielt, når en defensiv skal hænge sammen. Så den nye mand niveau må gøre op for, at vi har mistet noget klar kontinuitet på den front.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Altså OB køber Okore af AAB?
                          Se DET ville for alvor være overraskende, han vil koste en del penge og det vil ikke være et skridt op for Okore, men jeg var nu også overrasket over at i fik Sabbi for næsen af AGF og Brøndby ... Okore ville dog være en større overraskelse, men tror slet ikke det er muligt ... Okore vil formentlig til noget større/udlandet.
                          Det vil også overraske mig hvis Okore landes i O'ense .. jeg synes dog ikke det er specielt overraskende at Sabbi kommer hertil, fremfor til BIF. De virker lidt vingeskudte på vestegnen pt., og måske er de i virkeligheden der hvor OB var for 2-3 år siden, dog med et stærkere brand.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Enig. Efter to gode signinger, så går vi to skridt tilbage med AJA. Tverskov får det hårdt,som den eneste i midterforsvaret der kan føre bolden frem. Både Alexander og M. Lund, er jo totalt rådvilde når de kommer en meter udenfor feltet.
                            Kan til dels tilgive denne signing, hvis vi går ud og henter en god centerforsvarer i dette vindue. Så må AJA og Marco Lund kæmpe om at være tredje mand i bagkæden. Måske det kan gå med én af de to ved siden af to mere rolige og boldsikre centerforsvarere. Det afhænger selvfølgelig fuldstændigt af, at vi henter endnu en. Selv om jeg selvfølgelig hellere havde set to med stor kvalitet, så er jeg tilbøjelig til at stole på, at Michelsen kan få mere ud af AJA end vi så i efteråret. De ved hvad de henter, så de må have vurderet, at han har været en god nok mulighed i dette vindue. Eller også rækker pengene bare ikke længere, efter vi allerede har været meget aktive, og desuden har en del velbetalte folk i truppen allerede.

                            Når vi henter ham så tidligt i vinduet må det næsten være som en hurtig reaktion på Leuwin-salget, hvor man har vurderet vigtigheden af ikke at trække den alt for længe med at hente til centerforsvaret, hvor vi i forvejen mangler.

                            Comment


                              Og stadig kun status quo
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Og stadig kun status quo
                                På tredje dag i transfervinduet. Havde du forventet mere på nuværende tidspunkt?

                                Comment

                                Working...
                                X