Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øhhh ??
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      På tredje dag i transfervinduet. Havde du forventet mere på nuværende tidspunkt?
      Troede at jeg citerede en der sagde at Leeuwin skulle erstattes og så var det det ... det er jeg ikke enig i ... faktisk syntes jeg at vi er bagud indrette vindue ...

      nej men jeg havde forventet at man hentede før man solgte .. specielt på vores ringeste besatte position ...
      Last edited by Plum; 07-01-2020, 16:52.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Troede at jeg citerede en der sagde at Leeuwin skulle erstattes og så var det det ... det er jeg ikke enig i ... faktisk syntes jeg at vi er bagud indrette vindue ...

        nej men jeg havde forventet at man hentede før man solgte .. specielt på vores ringeste besatte position ...
        Hvis vi får en profileret erstatning for Leeuwin vil jeg da også mene, vi er nogenlunde, hvor vi skal være/kan forvente at være. Vi har fået en ekstra central midtbanemand, hvad er velkomment, men som jeg ærlig talt ikke havde forventet. At vi beholder AJA giver noget stabilitet, og det er tydeligvis en spiller, JM har været glad for. VB forventer jeg til gengæld ikke, der sker noget med medmindre Barrett ryger allerede nu. Man kan vel godt argumentere for, at vi kunne bruge to nye midterforsvarere, hvis vi skal stå styrkede efter transfervinduet på den front - men får vi blot én i DH-klassen godkender jeg det gerne.

        Comment


          Jeg føler mig overbevist om at AJA kun bliver til noget fordi Leeuwin er solgt. Det kan man selvfølgelig ikke sige offentligt men det er sådan det er. Så nu skal man bare have erstattet Ramon

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvis vi får en profileret erstatning for Leeuwin vil jeg da også mene, vi er nogenlunde, hvor vi skal være/kan forvente at være. Vi har fået en ekstra central midtbanemand, hvad er velkomment, men som jeg ærlig talt ikke havde forventet. At vi beholder AJA giver noget stabilitet, og det er tydeligvis en spiller, JM har været glad for. VB forventer jeg til gengæld ikke, der sker noget med medmindre Barrett ryger allerede nu. Man kan vel godt argumentere for, at vi kunne bruge to nye midterforsvarere, hvis vi skal stå styrkede efter transfervinduet på den front - men får vi blot én i DH-klassen godkender jeg det gerne.
            Får vi kun en ny CM ud over AJA så vil jeg mene at vi er status quo i forhold til at Leeuwin er smuttet og da det er der OB har været mest sårbar syntes jeg ikke at det er nok ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg føler mig overbevist om at AJA kun bliver til noget fordi Leeuwin er solgt. Det kan man selvfølgelig ikke sige offentligt men det er sådan det er. Så nu skal man bare have erstattet Ramon
              AJA erstatter jo bare AJA ... og var det nødvendigt ...

              I et tremands forsvar bør OB hente to nye CM da kun Tverskov er god nok ... og så Marko, AJA og Obbekjær som reserver .. i et 4 mands forsvar skal der hentes en ny men så kan der fodres svin med reserver ..

              Jeg forstår den ikke ..

              Tænker ikke at man går i 4-4-2 nu så 3-5-2 sæsonen ud ..

              Oliver
              ? Tverskov ?
              Ryan ? Drachmann ? ?
              Kadrii ?

              Tænker at der er mange ubekendte ...

              Oliver
              AJA Tverskov Marko
              Ryan. Aron. Drachmann. Kløve. JBL
              Kadrii. Jebali



              Er det holdet der kan få OB i top6 i denne sæson?
              Last edited by Plum; 07-01-2020, 17:55.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                AJA erstatter jo bare AJA ... og var det nødvendigt ...

                I et tremands forsvar bør OB hente to nye CM da kun Tverskov er god nok ... og så Marko, AJA og Obbekjær som reserver .. i et 4 mands forsvar skal der hentes en ny men så kan der fodres svin med reserver ..

                Jeg forstår den ikke ..
                For mig afhænger det lidt af hvad der er planen med Obbekjær. Henter vi en stærk erstatning for Ramon og sigter så efter at give Obbe en del spilletid smmen med Tverskov+ny spiller, så kan jeg sagtens acceptere at vi har AJA, Marco og Oliver som garderinger, også selvom det måske vil give visse udslag. Hedder start11 Tverskov, Marco og AJA når transfervinduet slutter, så er det i den grad skidt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  For mig afhænger det lidt af hvad der er planen med Obbekjær. Henter vi en stærk erstatning for Ramon og sigter så efter at give Obbe en del spilletid smmen med Tverskov+ny spiller, så kan jeg sagtens acceptere at vi har AJA, Marco og Oliver som garderinger, også selvom det måske vil give visse udslag. Hedder start11 Tverskov, Marco og AJA når transfervinduet slutter, så er det i den grad skidt
                  Håber inderligt ikke, at vi ender op med et forsvar der hedder, Tverskov, Marco og AJA. Tverskov er selvfølgelig helt godkendt.
                  Jeg forstår simpelthen ikke vi skriver AJA, der så jeg langt hellere, at vi brugte et af vores unge talenter, som gardering og i stedet havde brugt de penge, som vi har brugt på AJAs kontrakt langt bedre..

                  Jeg har iøvrigt tidligere meldt Obbekjær på vej væk fra Ådalen. Har i dag hørt, at han i den kommende uge er inviteret til prøvetræning i en engelsk klub, måske klubben kan lave en pose penge på ham, som kan bruges til en ny klasse forsvarsspiller...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                    Håber inderligt ikke, at vi ender op med et forsvar der hedder, Tverskov, Marco og AJA. Tverskov er selvfølgelig helt godkendt.
                    Jeg forstår simpelthen ikke vi skriver AJA, der så jeg langt hellere, at vi brugte et af vores unge talenter, som gardering og i stedet havde brugt de penge, som vi har brugt på AJAs kontrakt langt bedre..

                    Jeg har iøvrigt tidligere meldt Obbekjær på vej væk fra Ådalen. Har i dag hørt, at han i den kommende uge er inviteret til prøvetræning i en engelsk klub, måske klubben kan lave en pose penge på ham, som kan bruges til en ny klasse forsvarsspiller...
                    Jeg kan godt bekræfte interessen fra den engelske klub, som har haft en spejder på stadion et par gange denne sæson. Derudover har klubben været tilstede i Ådalen af flere omgange, så vidt jeg ved.

                    Comment


                      Jeg tror at det bliver

                      Ryan - O. Lund! - Tverskov Barrett
                      Sabbi - Island - Drachmann - Kløve
                      Jebali Bashkim


                      Ja, jeg tror at Sabbi lander snart. Midtbanen bliver meget stærkere. Jebali og Bashkim vil få et fantastisk forår. Mere balance i holdet.

                      Folk der bør være på vej væk

                      JJT, Opondo, Marco Lund, Greve, AK, Svendsen !

                      Ja, der mangler en centerforsvarer, men midtbanen er stærkere. Det har man nok prioriteret som det vigtigste. Jeg tror det bliver meget bedre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                        Jeg kan godt bekræfte interessen fra den engelske klub, som har haft en spejder på stadion et par gange denne sæson. Derudover har klubben været tilstede i Ådalen af flere omgange, så vidt jeg ved.
                        Hvilken klub? Har du et navn, eller er det hemmeligt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Hvilken klub? Har du et navn, eller er det hemmeligt..
                          Det er vist lidt tys tys. Vi burde snart vide mere. Men jeg kan afsløre, at det ikke er Brentford i hver fald. Det er en sydengelsk Premier League klub, medmindre en ny klub er kommet på banen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                            Det er vist lidt tys tys. Vi burde snart vide mere. Men jeg kan afsløre, at det ikke er Brentford i hver fald. Det er en sydengelsk Premier League klub, medmindre en ny klub er kommet på banen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                              Det er vist lidt tys tys. Vi burde snart vide mere. Men jeg kan afsløre, at det ikke er Brentford i hver fald. Det er en sydengelsk Premier League klub, medmindre en ny klub er kommet på banen.
                              Spændende men også ærgerligt hvis vi mister Obbekjær allerede men håber så i det mindste at vi får en ordentlig betaling for ham. Der skal hentes klasse til midterforsvaret under alle omstændigheder og så kan Vestergaard evt rykkes op i superligatruppen som supplement,

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Det er vist lidt tys tys. Vi burde snart vide mere. Men jeg kan afsløre, at det ikke er Brentford i hver fald. Det er en sydengelsk Premier League klub, medmindre en ny klub er kommet på banen.
                                Sydengelsk PL-klub.. Så må det være enten Brighton, Bournemouth eller Southampton. De sidste to har nogenlunde succes med deres nuværende danskere i truppen.

                                Så vidt jeg husker blev Dreyer i sin tid solgt for cirka 15 mio. kr. til Brighton. Han var et offensivt talent, der lige havde nået at vise gode takter i en halv sæson i Superligaen. Obbekjær er lige dét yngre, men har til gengæld ikke fået meget spilletid. Jeg ved ikke om det er gangbart at forudse en pris på den måde, men mon ikke det er meget samme prisleje Obbekjær ligger i? Tror ikke det kan være særligt meget mere. Så skal det være fordi, der er kan udløses nogle bonusser, hvis han får debut for førsteholdet eller lignende. Heller ikke videre lovende, at de først vil have ham på prøve.

                                Comment

                                Working...
                                X