Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Sabbi bliver præsenteret til KMD-Cup
    Så må han vel være købt fri, da han ellers vil lave en "Falk", som ingen var specielt begejstret for

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Så må han vel være købt fri, da han ellers vil lave en "Falk", som ingen var specielt begejstret for
      Hvad jeg hører bliver det en “falk”
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Hvad jeg hører bliver det en “falk”
        Hmmmm.... jeg er virkelig glad, hvis vi skriver kontrakt med ham.

        Men synes ikke det er fedt for Hobros fans, hvis han præsenteres i vores trøje, mens han stadigvæk er på kontrakt i Hobro.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Har lige tjekket den. Et lorte ringe forum. Fandt overhovedet ikke hvad jeg ledte efter da den er komplet uoverskuelig og lige så amatøragtig som resten af klubben
          Du kan ikke se skakten uden at være logget ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Jeg håber ikke det er Kadrii vi sælger, måske Jebali som en anden nævner.
            Men hvad med Svendsen, er det muligt han savner Norge og gerne vil hjemad igen?
            Hvis en er på vej videre nu, hvilket jeg ikke tror, så vil det være kadrii. Hvis vi lå i forhandlinger om Svendsen eller jebali lige pt. så nægter jeg at tro på de to var udtaget til KMD-cup. Jeg tror også mest af alt at man bare har været begunstiget at kunne få to dygtige angribere ind og hermed står man stærkt i et kommende transfervindue. Fortsætter Svendsen og kadrii målformen, så er der nok en pæn interesse for begge og det giver mulighed for, at vi kan lytte til interessen uden selv at skulle ud og finde erstatninger for millioner.
            Man bliver bare så skeptisk, fordi det lugter langt væk af rettidig omhu, men rettidig omhu rimer ikke rigtig på det OB vi kender.

            Comment


              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...97909456220160

              Sabbi??

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
                Okore? Aab er eftersigende tæt på et salg.

                Comment


                  Sabi:-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Okore? Aab er eftersigende tæt på et salg.
                    Har du en kilde på den?

                    Comment


                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...sabbi-i-hobro/

                      Comment


                        4 år til Sabbi fra sommer. PENIS-transfer med tanke på, hvem der også ville have fingrene i ham!

                        Comment


                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...sabbi-i-hobro/
                          4år! Det lyder godt. Vi er rigtig god i gang.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Gad vide om JH planlægger et mikedrop, når han smutter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Gad vide om JH planlægger et mikedrop, når han smutter
                              Hvis han lige henter 2 centrale forsvarspillere + 1 VB/wing og evt laver et par fornuftige salg, skal han næsten have lov til det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Har du en kilde på den?
                                http://debatside.dk/viewtopic.php?f=25&p=566456#p566456

                                Comment

                                Working...
                                X