Hvis der bliver købt flere angribere, så bliver jeg skuffet. Med mindre det er top top niveau. Der mangler 2 forsvarsspillere og en midt. Punktum
Mht Sabbi rygtet ville det give god mening at være ude i god tid, for at sikre sig en transferfri spiller som tiltræder til sommer hvor vi nok mister noget..
Syntes dog at vi har alt for mange midtbanespillere allerede. Men der mangler kvalitet så et optimalt scenarie ville være 2-3 stykker solgt/udlejet og 1 topspiller ind
Mht Sabbi rygtet ville det give god mening at være ude i god tid, for at sikre sig en transferfri spiller som tiltræder til sommer hvor vi nok mister noget..
Syntes dog at vi har alt for mange midtbanespillere allerede. Men der mangler kvalitet så et optimalt scenarie ville være 2-3 stykker solgt/udlejet og 1 topspiller ind
Ham skal vi bare skrive med hurtigst muligt. Jeg kan forestille mig at et hold som agf vil gå benhårdt efter ham, hvis der kommer et guldbud på Bundu. Det kan komme når som helst, så hvis Sabbi er en vi går efter, så se at få ham landet, inden de øvrige bejlere for alvor skruer op for charmen. Vi er heldigvis i en situation, hvor han nok ikke bliver et must at få ind nu her. Noget tyder på at han selv vil vente til sommer, for at sikre sig den økonomisk mest fordelagtig aftale. Det lever vi fint med, hvor andre sandsynligvis har brug for en fyr som ham nu.
Comment