Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ade-heerenveen

    Ikke Høegh der fin løbepas så nu bliver det nok svært at hente han ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      ja med salget af Leeuwin, så er det nok svært at finde to klassespillere i et vintervindue. Derfor er juel måske den bedste løsning foruden at vi også skal have en fuldgod erstatning for Leeuwin.
      og så er OB jo status quo i forhold til efteråret ... det er ikke godt nok ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Nogen som ved om Andreas Skovgaard kan styrke os i defensiven ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Ved ikke om jeg er helt enig her.

          For det første udløber hans kontrakt mig bekendt til sommer. For det andet synes jeg ikke Okore helt entydigt har været en succes for AaB. Han har spillet en del kampe, men har også været ret udskældt. AaB svømmer ikke i penge og jeg tror de håbede han ville vise sig som en større profil da de hentede ham.

          De har lige hentet Thelander hjem på en dyr kontrakt og har forlænget med deres egen Kasper Pedersen (hvilket nok heller ikke var helt billigt). Okore har vidst tidligere udtalt, at han ikke var interesseret i at forlænge med AaB - men jeg er heller ikke sikker på, at AaB ville være interesseret i det.

          Okore vil måske til en større adresse, men jeg ved ikke om hans præstationer har gjort ham interessant for de adresser. Har svært ved at se FCK/FCM hente ham. Brøndby måske? CV kender ham vel fra FCK, men ved ikke om det er for så meget godt?

          Jeg håber ikke meget på Okore til OB, men jeg ville ikke blive vildt overrasket hvis de store tilbud til Okore udebliver henover sommeren så han til sidst står i en situation hvor hans bedste tilbud er fra klubber på ca. den hylde han er nu (og der ser jeg trods alt OB).
          Tjek mit svar til Chrisser også og så skrev jeg jo med den præmis at OB køber ham, men selv til sommer ser jeg det ikke som realistisk ... jeg tror han smutter til Holland eller en god klub i 2. Bundesliga måske endda højeste række i en af de gode lande, meen så skal han være bedre, end hidtil i AAB, fra nu og indtil sommer.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Er han bedre end Greve/Kløve?
            Spørger du om Sabbi er bedre end Greve og Kløve?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Så fik vi den på plads !

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...juel-andersen/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Tjek mit svar til Chrisser også og så skrev jeg jo med den præmis at OB køber ham, men selv til sommer ser jeg det ikke som realistisk ... jeg tror han smutter til Holland eller en god klub i 2. Bundesliga måske endda højeste række i en af de gode lande, meen så skal han være bedre, end hidtil i AAB, fra nu og indtil sommer.
                Ja han vil til større adresser, men kan ikke se hvad FCK skulle med ham og hvorfor han skulle tage tilbage til FCK. Efter min optik ville han ikke få meget spilletid, hvis nogen, i FCK. Så ville det nok være bedre for ham at, enten blive i AAB ind til hans kontrakt udløber, skifte til udlandet eller til en anden dansk klub, hvor jeg mener at vi sagtens kunne være inde i billedet. Om klubber som AGF og BØF er interesseret i ham, aner jeg ikke???

                Som plum skriver, så vil det, nu hvor Leeuwin er smuttet, være status quo i forhold til efteråret, hvis vi signer Okore sammen med AJA.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                  Ja han vil til større adresser, men kan ikke se hvad FCK skulle med ham og hvorfor han skulle tage tilbage til FCK. Efter min optik ville han ikke få meget spilletid, hvis nogen, i FCK. Så ville det nok være bedre for ham at, enten blive i AAB ind til hans kontrakt udløber, skifte til udlandet eller til en anden dansk klub, hvor jeg mener at vi sagtens kunne være inde i billedet. Om klubber som AGF og BØF er interesseret i ham, aner jeg ikke???

                  Som plum skriver, så vil det, nu hvor Leeuwin er smuttet, være status quo i forhold til efteråret, hvis vi signer Okore sammen med AJA.
                  Tjek mit første svar til dig :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Tjek mit svar til Chrisser også og så skrev jeg jo med den præmis at OB køber ham, men selv til sommer ser jeg det ikke som realistisk ... jeg tror han smutter til Holland eller en god klub i 2. Bundesliga måske endda højeste række i en af de gode lande, meen så skal han være bedre, end hidtil i AAB, fra nu og indtil sommer.
                    Holland eller 2. Bundesliga kunne jeg godt se.

                    Min pointe var også, at jeg tror AaB gerne har "ville" af med ham i noget tid og jeg tror lidt de valgte at gå videre da de hentede Thelander. Okore var dog lidt en penis-transfer for dem og de håbede nok at sælge ham videre til et stort beløb. Derfor ville de nok tabe lidt ansigt hvis de endte med at sælge ham til OB. Men vildere handler synes jeg dog er set. Ville stadig ikke kalde det en stor overraskelse ift. niveau/hylde hvis OB hentede ham.

                    Jeg kalder den dog nu: Okore skifter Randers på en 2-årig kontrakt den 31/8 :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Hvor jeg var overrasket over at i kunne hente Sabbi foran umiddelbart bedre muligheder, så er det her ikke ret godt ... han er ikke god nok.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Holland eller 2. Bundesliga kunne jeg godt se.

                        Min pointe var også, at jeg tror AaB gerne har "ville" af med ham i noget tid og jeg tror lidt de valgte at gå videre da de hentede Thelander. Okore var dog lidt en penis-transfer for dem og de håbede nok at sælge ham videre til et stort beløb. Derfor ville de nok tabe lidt ansigt hvis de endte med at sælge ham til OB. Men vildere handler synes jeg dog er set. Ville stadig ikke kalde det en stor overraskelse ift. niveau/hylde hvis OB hentede ham.

                        Jeg kalder den dog nu: Okore skifter Randers på en 2-årig kontrakt den 31/8 :-)
                        Så siger jeg Heerenveen, nu eller til sommer :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ade-heerenveen

                          Ikke Høegh der fin løbepas så nu bliver det nok svært at hente han ..
                          Vi kan vel krydse fingre for at DH også får løbepas

                          Men som Online spørger, kan Andreas Skovgaard styrke vores defensiv?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Nogen som ved om Andreas Skovgaard kan styrke os i defensiven ?
                            Jeg ville ikke håbe på ham, hvis jeg var jer ... jeg husker ham som tung og med mange store fejl i sit spil.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Ikke det man gik og drømte om. Selv hvis der hentes en stærk stopper som erstatning for Ramon (hvilket jeg vil blive meget skuffet over hvis ikke det sker) så ligner det mere status quo i forsvaret som ellers trænger til forstærkninger hvis man virkelig mener det seriøst med top6. Jeg synes dog personligt at det var midtbanen der mest manglede en klasse spiller, har vi fået ham i Aron vil jeg personligt godkende vinduet, men det er en stor ubekendt. I det mindste er det en relativt kort kontrakt til AJA hvis artiklen ellers får ret.

                              Comment


                                Jeg synes faktisk at Aleksander Juul er en hæderlig spiller. Måske har man brugt pengene fremad banen, og så håber, at det kan aflaste forsvaret mere. Forsvarer har været spændt hårdt for p.g.a. den meget tynde midtbane.

                                Comment

                                Working...
                                X