Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    linket virker ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jeps, jeg hørte den om Sabbi for nogle dage siden, men skrev det ingen steder da jeg ikke tænkte det blev til noget, eller at jeg ville fortælle det videre, selv hvis det var sandt.
      Men i samme forbindelse nævnes "overskud i OSE", så hvis den (også) holder vand er der vel noget om det.
      Jeg tvivlede stærkt på den første melding, men det ser jo ud til at være korrekt ... jeg tvivler endnu mere på den sidste melding (overskud i OSE) ... men lad os se, det vil være vildt at gå fra et stort underskud, i forhold til omsætningen, til et overskud.
      Pas nu på, at du ikke bliver for positiv omkring OB her i 2020. Det kan blive vanskeligt for vi rigtige OB fans, at vænne os til. Godt nytår.
      mvh pnl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det bliver lange høje bolde fra forsvaret op mod de mange angribere OB har hvis ikke der snart kommer nogle forsvarsspillere ... der mangler to-tre stykker til start11 ..

        Men god blanding af talent og afprøvede suppespillere ..
        6. Januar, lige i begyndelsen af transfervinduet og vi har allerede én forlængelse, én ny spiller ind og en klar perspektive for sommeren med Lieder og vel også Sabbi. OB viser sig som klub som er interessant for profiler i superligaen. Og JM fortalte allerede i december at vi går efter forstærkelser i defensiven
        Vi er god og rettidig i gang og interessant for spillere fra den højere hylde. Er ikke bekymret og forventer at der kommer forsvarsspillere ind rettidig om at tage de med i optakten.
        Det er gode tider: glæder mig langt mere om transfervinduet end at frygte det pga af mulige skuffelse. Og det havde jeg ikke altid så i de seneste år. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          6. Januar, lige i begyndelsen af transfervinduet og vi har allerede én forlængelse, én ny spiller ind og en klar perspektive for sommeren med Lieder og vel også Sabbi. OB viser sig som klub som er interessant for profiler i superligaen. Og JM fortalte allerede i december at vi går efter forstærkelser i defensiven
          Vi er god og rettidig i gang og interessant for spillere fra den højere hylde. Er ikke bekymret og forventer at der kommer forsvarsspillere ind rettidig om at tage de med i optakten.
          Det er gode tider: glæder mig langt mere om transfervinduet end at frygte det pga af mulige skuffelse. Og det havde jeg ikke altid så i de seneste år. :-)
          Det er svært at være super negativ efter sådan en dag

          Hyllegaard,Aron og forlængelse med en U19 målmand er jo ikke i sig selv imponerende eller specielt. Lieder er vel en mellemvare indtil andet er bevist.
          Men lander vi Sabbi er jeg dybt imponeret. Så har vi for første gang længe vist at vi kan konkurrere med klubber på linie og lige over os. Det er sgu stærkt. Det gjorde sgu ondt på mig da vi “mistede” Tingager til AGF. Ham ville jeg 100 gange hellere have end Marco og AJA

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

            De er så vidt jeg ved også bosat i Odense. Tarup vist.
            Hvem? AK & konen? Huset i Fruens Bøge solgte de for et par år tid siden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Hvem? AK & konen? Huset i Fruens Bøge solgte de for et par år tid siden.
              Tror han mener Lieder og konen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                linket virker ikke.
                Beklager. Det er bare skakten på Sydsiden ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Nicolaimyllerup123 Se indlæg
                  Seneste tweet fra Søren Sorgenfri
                  @SSorgenfri
                  Simon Makienok emne i Lyngby og OB #sldk #transferdk
                  https://twitter.com/SSorgenfri/statu...63049843695616

                  Håber godt nok at det er Lyngby der går efter den og ikke OB!
                  Skal du ikke bare få solgt lidt VVS-ting?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Beklager. Det er bare skakten på Sydsiden ..
                    Har lige tjekket den. Et lorte ringe forum. Fandt overhovedet ikke hvad jeg ledte efter da den er komplet uoverskuelig og lige så amatøragtig som resten af klubben

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Har lige tjekket den. Et lorte ringe forum. Fandt overhovedet ikke hvad jeg ledte efter da den er komplet uoverskuelig og lige så amatøragtig som resten af klubben
                      Det ér jo også bare en skakt, og ikke et forum, afair/k

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Men nogle gange skal man lige have et økonomisk skub for at lavinen ruller. Bare se FCM,FCN,FCK og delvist AGF.
                        Det kan vi jo håbe sker her.
                        Jeg spår ihvertfald 1-2 store salg i 2020 der sagtens kunne hedde 8-10 mill+ pr stk. Så er det jo bare med at holde lavinen kørende
                        Hvilke spillere tænker du vil kunne sælges for den pris?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvilke spillere tænker du vil kunne sælges for den pris?
                          Bashkim oh Obbekjær ville vel f.eks være bud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                            Nu skal den lige bekræftes først. Det er stadig kun rygter.

                            Comment


                              Når det nu også er spekulations tråden, så kan jeg ikke lade være kaste mig over tanken, at vores seneste indkøb, og mangle på samme, peger i retning at vi lurer på et formationsskifte.

                              Igen, det er ren spekulation, men den måde vi køber og sælger på for tiden, lugter mere af 4-4-2 og 3-4-3, end det lugter af vores nuværende 5-3-2/3-5-2.

                              Det er selvfølgelig med forbehold for det pludselig tager fart med flere transfers, men lige nu er vi helt skæve i truppen, til at spille 5-3-2.

                              Bliver spændende at følge de første træningskampe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Bashkim oh Obbekjær ville vel f.eks være bud
                                Okay.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X