Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg

    Er helt enig med dig, men fruen havde en opgave til mig (har ellers prøvet at forklare hende, at det er transfer måned) -og så fik jeg ikke logget på igen :(

    som en tidligere har nævnt, har OB tilbuddet en rigtig plan/løn for hans fremtid, mht. BIF havde trukket sig fra forhandlingerne for noget tid siden pga. hans lønkrav

    Har lige vendt Vigen med et par BIF folk, og de mener ikke Bandmanden (ak Niller) er interesseret i at sælge Vigen, da han ser ham som fremtidensmand.
    Fair nok at nogle prioriterer deres koner over Forum. Men lad det nu ikke ske for ofte

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

      Sødt. Men jeg sagde - i modsætning til en anden bruger herinde - at det først var til sommer. Tro på det, eller lade være. Vent og se med udmeldinger om regnskabet, hvis du stadig tvivler.
      Glæder mig allerede. Du har bestemt fået et positivt stempel herfra

      Comment


        Så kom jeg hjem fra jobbet, og jeg må sige at jeg er glad for at der er ved at blive opført et nyt SL-hus i Ådalen. Samtlige vandrør i det gamle hus er jo utætte pt.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          For klubben der så ofte ikke har magtet at skaffe mere end højst en enkelt klasseangriber af gangen er det da stort hvis vi nærmer os det ret simple mål at have tre gode. Det har mange andre klubber. Husker ikke hvornår vi sidst havde det.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Så kom jeg hjem fra jobbet, og jeg må sige at jeg er glad for at der er ved at blive opført et nyt SL-hus i Ådalen. Samtlige vandrør i det gamle hus er jo utætte pt.
            Jeps, jeg hørte den om Sabbi for nogle dage siden, men skrev det ingen steder da jeg ikke tænkte det blev til noget, eller at jeg ville fortælle det videre, selv hvis det var sandt.
            Men i samme forbindelse nævnes "overskud i OSE", så hvis den (også) holder vand er der vel noget om det.
            Jeg tvivlede stærkt på den første melding, men det ser jo ud til at være korrekt ... jeg tvivler endnu mere på den sidste melding (overskud i OSE) ... men lad os se, det vil være vildt at gå fra et stort underskud, i forhold til omsætningen, til et overskud.
            Last edited by Entusiastens; 06-01-2020, 15:12.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              AGF forlænger med Albert Grønbæk, var en tidligere herinde der berettede om vi havde interesse i ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                For klubben der så ofte ikke har magtet at skaffe mere end højst en enkelt klasseangriber af gangen er det da stort hvis vi nærmer os det ret simple mål at have tre gode. Det har mange andre klubber. Husker ikke hvornår vi sidst havde det.
                Hvem i superligaen har 3 gode angribere udover FCK?
                Jeg synes det er så stærkt et signal at sende, at vi med dem vi har nu, ser ud til at signe to nye fra sommer af. Det skal bare også følges op af kvalitet til de øvrige kæder. Vores angribere lavede pænt med mål i efteråret. Men defensiven knækkede og det skal der også reageres på, specielt nu hvor Leeuwin er væk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Nicolaimyllerup123 Se indlæg
                  AGF forlænger med Albert Grønbæk, var en tidligere herinde der berettede om vi havde interesse i ham
                  Jeps, det var mig. Men det var blot viderebragt fra Transfervinduets podcast.

                  Comment


                    Super fedt med Lieder og Sabbi - Der er potentiale.

                    Gad dog godt snart, at OB viste ligeså meget, rettidig omhu, når det kom til det defensive. Der er vi “et par transfervinduer” bagud...
                    Last edited by OBSch; 06-01-2020, 15:34.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeps, jeg hørte den om Sabbi for nogle dage siden, men skrev det ingen steder da jeg ikke tænkte det blev til noget, eller at jeg ville fortælle det videre, selv hvis det var sandt.
                      Men i samme forbindelse nævnes "overskud i OSE", så hvis den (også) holder vand er der vel noget om det.
                      Jeg tvivlede stærkt på den første melding, men det ser jo ud til at være korrekt ... jeg tvivler endnu mere på den sidste melding (overskud i OSE) ... men lad os se, det vil være vildt at gå fra et stort underskud, i forhold til omsætningen, til et overskud.
                      OB solgte spillere for 25-30 mill i 2019 og øgede deres sponsorindtægter med 5-10 mill(sammenlignet med 2018) samt scorede en noget større tv penge andel. Med alt det i ligningen skal det godt nok gå dårligt hvis man ikke kan lave et overskud. Hotellet skulle også være en glimrende forretning hører jeg.
                      Mon ikke at EA har fået nogenlunde styr på resten af biksen og at de præsenterer et overskud på en 3-5 mill

                      Comment


                        Det bliver lange høje bolde fra forsvaret op mod de mange angribere OB har hvis ikke der snart kommer nogle forsvarsspillere ... der mangler to-tre stykker til start11 ..

                        Men god blanding af talent og afprøvede suppespillere ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          OB solgte spillere for 25-30 mill i 2019 og øgede deres sponsorindtægter med 5-10 mill(sammenlignet med 2018) samt scorede en noget større tv penge andel. Med alt det i ligningen skal det godt nok gå dårligt hvis man ikke kan lave et overskud. Hotellet skulle også være en glimrende forretning hører jeg.
                          Mon ikke at EA har fået nogenlunde styr på resten af biksen og at de præsenterer et overskud på en 3-5 mill
                          Det er klart at der er en, for OB/OSE høj indtægt ved salg af spillere i 2019 ... højere end det vil være i en gennemsnitlig sæson, hvis det er det der alene driver overskuddet er det fortsat spinkelt, men lad os se ... jeg synes bestemt også det bliver interessant at se det regnskab.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Nogen er ikke tilfredse .. https://www.bif-support.dk/sso/shout...=0&hide_date=0
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Det er klart at der er en, for OB/OSE høj indtægt ved salg af spillere i 2019 ... højere end det vil være i en gennemsnitlig sæson, hvis det er det der alene driver overskuddet er det fortsat spinkelt, men lad os se ... jeg synes bestemt også det bliver interessant at se det regnskab.
                              Enig. Men nogle gange skal man lige have et økonomisk skub for at lavinen ruller. Bare se FCM,FCN,FCK og delvist AGF.
                              Det kan vi jo håbe sker her.
                              Jeg spår ihvertfald 1-2 store salg i 2020 der sagtens kunne hedde 8-10 mill+ pr stk. Så er det jo bare med at holde lavinen kørende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kan ikke få linket til at virke

                                Comment

                                Working...
                                X