Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
    Når det nu også er spekulations tråden, så kan jeg ikke lade være kaste mig over tanken, at vores seneste indkøb, og mangle på samme, peger i retning at vi lurer på et formationsskifte.

    Igen, det er ren spekulation, men den måde vi køber og sælger på for tiden, lugter mere af 4-4-2 og 3-4-3, end det lugter af vores nuværende 5-3-2/3-5-2.

    Det er selvfølgelig med forbehold for det pludselig tager fart med flere transfers, men lige nu er vi helt skæve i truppen, til at spille 5-3-2.

    Bliver spændende at følge de første træningskampe.
    Tror helt sikkert ikke det blot var en test af systemet, da vi så os med med tre mand i front. Får vi også sabbi ind, så er både ham og Lieder offensive folk, som er vant til at arbejde defensivt også.
    Jeg tilslutter mig også de folk som allerede nu sår tvivl om Jebalis fremtid i OB. Vi så ham koste big time, som kant i vores 3-4-3 system. Ham ser jeg primært som en del af et angriberpar med en hårdtarbejdende midtbane bag sig. Ellers bliver hans defensive mangler sgu for let udstillet, med mindre han gennemgår en fysisk forvandling her i vinterpausen. Kan vi lykkedes med at hente Sabbi nu her, er der så en svensk eller norsk topklub som mangler en angriber. Jebali har et stort navn begge steder og kan givetvis sælges til en rimelig god pris, trods hans lidt lunkne start i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
      Når det nu også er spekulations tråden, så kan jeg ikke lade være kaste mig over tanken, at vores seneste indkøb, og mangle på samme, peger i retning at vi lurer på et formationsskifte.

      Igen, det er ren spekulation, men den måde vi køber og sælger på for tiden, lugter mere af 4-4-2 og 3-4-3, end det lugter af vores nuværende 5-3-2/3-5-2.

      Det er selvfølgelig med forbehold for det pludselig tager fart med flere transfers, men lige nu er vi helt skæve i truppen, til at spille 5-3-2.

      Bliver spændende at følge de første træningskampe.
      Ud fra at der er mere kvalitet på toppen, så burde det være en nyskabelse 2-3-5

      Comment


        Må ærligt sige jeg bliver skuffet hvis vi “bare” henter Lieder og ikke også Sabbi.... Så meget hellere Sabbi end Lieder i klubben!
        siden 1887

        Comment


          En tanke......

          BT siger vi har skrevet med Sabbi. Det er så ikke offentliggjort.

          Kan det tænkes, at vi venter på et salg, en salgssum (Kadrii eller en anden) for at købe Sabbi med det samme ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Bashkim oh Obbekjær ville vel f.eks være bud
            Yep. Sammen med Oliver C og Marcus Alstrup.
            Med tanke på at MJ kostede 15 mill og nogle hårdnakket påstår at vi fik en del mere end 4-5 mill for Grubbe er vi ved at være oppe i en kategori hvor 8-10 mill+ bestemt ikke er utænkeligt for de unge. Kadrii skal nok løbe der op ad til sommer hvis han står med 16-18 mål på kontoen..

            Men tiden må jo vise hvem der har ret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Må ærligt sige jeg bliver skuffet hvis vi “bare” henter Lieder og ikke også Sabbi.... Så meget hellere Sabbi end Lieder i klubben!
              Nu skal man jo altid passe på med at antage noget er sikkert i fodbold. Men både BT og EB har kilder der stråsikkert bekræfter Sabbi har valgt OB. De plejer at have styr på deres kilder - så tror godt du kan regne med Sabbi er præsenteret inden ugen er omme

              Hvem ved, måske man forhandler med Hobro om en øjeblikkelig overgang i disse timer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                En tanke......

                BT siger vi har skrevet med Sabbi. Det er så ikke offentliggjort.

                Kan det tænkes, at vi venter på et salg, en salgssum (Kadrii eller en anden) for at købe Sabbi med det samme ?
                Mon ikke kassekrediten eller NT kan dække for en kort periode.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Må ærligt sige jeg bliver skuffet hvis vi “bare” henter Lieder og ikke også Sabbi.... Så meget hellere Sabbi end Lieder i klubben!
                  Hvis BK bliver solgt, så er vi svækket med Leeuwin og BK, så der kommer forhåbentlig noget til de bagerste positioner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    En tanke......

                    BT siger vi har skrevet med Sabbi. Det er så ikke offentliggjort.

                    Kan det tænkes, at vi venter på et salg, en salgssum (Kadrii eller en anden) for at købe Sabbi med det samme ?
                    Nej. Det kan jeg ikke forestille mig kan lade sig gøre. Hobro har virkelig brug for ham og vi ønsker næppe at smide et par millioner som de vel kræver. Sportsligt har han stor værdi for dem i deres kamp mod nedrykning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                      Nu skal man jo altid passe på med at antage noget er sikkert i fodbold. Men både BT og EB har kilder der stråsikkert bekræfter Sabbi har valgt OB. De plejer at have styr på deres kilder - så tror godt du kan regne med Sabbi er præsenteret inden ugen er omme

                      Hvem ved, måske man forhandler med Hobro om en øjeblikkelig overgang i disse timer
                      Jeg har det også dårligt med at sælge skindet før bjørnen er skudt, men ja det lyder til diverse medier er sikre. Håber også den manglende offentliggørelse skyldes forhandling med Hobro.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Pas nu på, at du ikke bliver for positiv omkring OB her i 2020. Det kan blive vanskeligt for vi rigtige OB fans, at vænne os til. Godt nytår.
                        mvh pnl
                        Jeg skriver det jeg ser/opfatter/tolker hvis OB gør noget smart, så har jeg ingen problemer med at udtrykke det og jeg er ikke "forkert" fan, men slet ikke fan :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeg skriver det jeg ser/opfatter/tolker hvis OB gør noget smart, så har jeg ingen problemer med at udtrykke det og jeg er ikke "forkert" fan, men slet ikke fan :).
                          Nåååååååår er du ikke fan.. ;)
                          siden 1887

                          Comment


                            ved ikke om der står noget vi ikke allerede ved :) Har ikke læst alt! Læste blot at de har fået bekræftet fra flere forskellige kilder at han skifter til os! https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...9?plista=sport

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                              ved ikke om der står noget vi ikke allerede ved :) Har ikke læst alt! Læste blot at de har fået bekræftet fra flere forskellige kilder at han skifter til os! https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...9?plista=sport
                              BT kom med nyheden i formiddags så vi har snakket om det hele dagen

                              Comment


                                Okay havde bare ikke lige læst på nogle af de opslag jeg havde set at flere kilder bekræftede det :) Men har godt fulgt med herinde havde bare ikke noget klogt at tilføje hvilket jeg troede at jeg havde nu. Men bare glem det ;)
                                God aften :)

                                Comment

                                Working...
                                X