Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lidt har han jo breaket hist og pist gennem årene. Men denne ser ud til at være grebet ud af den blå luft
    Det er altså også svært at se hvad AGF skulle med Greve!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Han kan umuligt koste mange kasser pils, tror ikke du skal lægge så meget i det.
      En reserve fra Silkeborg som virkelig ikke har vist et højt niveau i suppen, han kan virkelig ikke koste meget ... Marco Lund er bedre :D!
      Den er jeg med på. Men i sidste uge meldte man ud at man ikke havde råd/plads i budgettet til ham.. Whats changed?
      Jeg ved godt den er langt ude men det er jo også bare spekulation som så meget andet herinde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Det er altså også svært at se hvad AGF skulle med Greve!
        Enig. EFB,SIF,Hobro og Sdj måske. Men ikke de hvii

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja okay. Der er simpelthen en klausul. Havde jeg ikke lige tænkt på. Men 10 mill er en fin pris.
          Jeg tænker at OB aldrig vil lade AK gå i dette vindue hvis man ikke var sikker på de havde en anden løsning på hånden

          JH og Generalen vil aldrig efterlade os med 2 angribere og en nyankommet divisionsspiller. Måske for 5 år siden. Men ikke idag
          Så er det trods alt bedre, at det er en klub i Saudi-Arabien, der udnytter klausulen, end for eksempel Brøndby eller FCM (men den kan selvfølgelig også være sådan skruet sammen, at det kun er udenlandske klubber, der kan udnytte den).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Det er altså også svært at se hvad AGF skulle med Greve!
            Enig - men omvendt havde jeg heller ikke set dem hente Helenius.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Syntes det er en balance gang. I en klub som OB skal man ikke lade en Jonathan Harboe starte inde bare fordi man tror på ham. Det vil jo være hul i hovedet at vælge ham istedet for Drachmann fx. Heller ikke Frøkjær. De må vise det til træning og reserveholdskampe at de er på niveau med de andre

              Og når man er det får man spilletid. Ligesom Frøkjær,OC og Obbekjær fik i efteråret. Ikke før
              Ja, der skal naturligvis være perspektiv i det, Harboe er et stykke fra suppen og kan ikke umiddelbart trænes derop, men jeg tænkte nu også fremadrettet f.eks i forhold til Tarik.
              Men der er det også talentafdelingens ansvar at hente de rigtige spillere og træne dem på en måde så de udvikler sig, derefter er det så trænerens ansvar at give dem spilletid.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja okay. Der er simpelthen en klausul. Havde jeg ikke lige tænkt på. Men 10 mill er en fin pris.
                Jeg tænker at OB aldrig vil lade AK gå i dette vindue hvis man ikke var sikker på de havde en anden løsning på hånden

                JH og Generalen vil aldrig efterlade os med 2 angribere og en nyankommet divisionsspiller. Måske for 5 år siden. Men ikke idag
                10 mill er en god pris for Kadrii.

                bliver nogle spændende sidste dage i vinduet
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Enig - men omvendt havde jeg heller ikke set dem hente Helenius.
                  Han har dog et topniveau der ligger et stykke over Greve, men ja ... Helenius ligner ikke en der kommer tilbage på sit bedste, igen.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Så er det trods alt bedre, at det er en klub i Saudi-Arabien, der udnytter klausulen, end for eksempel Brøndby eller FCM (men den kan selvfølgelig også være sådan skruet sammen, at det kun er udenlandske klubber, der kan udnytte den).
                    Ja det tænker jeg også.. Måske Tverskov også har sådan en på 7,5-10 mill hvis udlandet kalder. Kunne jeg godt forestille mig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Så er det trods alt bedre, at det er en klub i Saudi-Arabien, der udnytter klausulen, end for eksempel Brøndby eller FCM (men den kan selvfølgelig også være sådan skruet sammen, at det kun er udenlandske klubber, der kan udnytte den).
                      Tænker ikke FCM på noget som helst tidspunkt vil kigge i retning af Kadrii og Brøndby tror jeg ikke vil smide den slags penge efter en spiller hos en direkte konkurrent så klausulen lukker så rigeligt af for mulighederne for salg til danske klubber.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        10 mill er en god pris for Kadrii.

                        bliver nogle spændende sidste dage i vinduet
                        Ja for hulen da. 3 ud og 2-3 ind. På 4 dage. Godt de er 2 mand

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Ja, der skal naturligvis være perspektiv i det, Harboe er et stykke fra suppen og kan ikke umiddelbart trænes derop, men jeg tænkte nu også fremadrettet f.eks i forhold til Tarik.
                          Men der er det også talentafdelingens ansvar at hente de rigtige spillere og træne dem på en måde så de udvikler sig, derefter er det så trænerens ansvar at give dem spilletid.
                          Præcis. Perspektiv. Og ingen har nok rigtig været store talenter nok de seneste år til at blive smidt for løverne som 17 årig andet en MJ og Obbekjær.
                          Hvis de er gode nok er de gamle nok. Ellers må de kæmpe sig til det på andet vis. Masser af eksempler på talent ikke er nok i denne branche

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Tænker ikke FCM på noget som helst tidspunkt vil kigge i retning af Kadrii og Brøndby tror jeg ikke vil smide den slags penge efter en spiller hos en direkte konkurrent så klausulen lukker så rigeligt af for mulighederne for salg til danske klubber.
                            Tror heller ikke han overhovedet har været i nogle af de to klubbers reelle overvejelser. Det er formentlig uden for Brøndbys rækkevidde økonomisk, og man kan sige meget godt om Bashkim, men 10 millioner for en spiller med hans alder og skadeshistorik, er nok også hvad den kan strækkes til. FCM vil nok gerne have en form for videresalgspotentiale, når de lægger den slags penge, hvor de i hvert fald kan sælge ham for 2/3x prisen, og det kan man næppe med Bashkim.

                            Comment


                              Uhre eller AK til sdr.jyske når Lieder går til Odense. De vil dog helst have Uhre......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Præcis. Perspektiv. Og ingen har nok rigtig været store talenter nok de seneste år til at blive smidt for løverne som 17 årig andet en MJ og Obbekjær.
                                Hvis de er gode nok er de gamle nok. Ellers må de kæmpe sig til det på andet vis. Masser af eksempler på talent ikke er nok i denne branche
                                Nej, der har ikke været produceret mange talenter med suppepotentiale i OB i de seneste år, men min kommentar var også ment fremadrettet og i forhold til Obbekjær i efteråret og det faktum at Michelsen kalder det første år for et læringsår.

                                Man kan selvfølgelig ikke smide spillere ind der åbenlyst er langt fra, det ville ikke give mening.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X