Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægOk, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten
A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
eller
B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
eller
C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.
EDIT: Limefrugten har faktisk en fin pointe, jeg ikke havde tænkt på (at vi bytter AK med Lieder nu), men det forudsætter, at SønderjyskE stadig er interesseret i ham (man kan jo håbe!), og at AK er villig til at gå ned i løn allerede nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægOk, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten
eller
eller
BK er svær at erstatte, han har vel det bedste venstreben i ligaen pt, men omvendt så har vi ham ikke forever.
Comment
-
eller
eller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Flot kaldt
Hvis dette er en alm mandag... Hvad kan der så ikke ske tirsdag. Måske vi skulle have både en sportsdirektør samt en sportschef
Håber snart Sabbi handlen bliver bekræftet officielt og at der også kommer kvalitet til forsvar og midtbane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægElsker når nogen smider sådan et rygte og bare logger af....
som en tidligere har nævnt, har OB tilbuddet en rigtig plan/løn for hans fremtid, mht. BIF havde trukket sig fra forhandlingerne for noget tid siden pga. hans lønkrav
Har lige vendt Vigen med et par BIF folk, og de mener ikke Bandmanden (ak Niller) er interesseret i at sælge Vigen, da han ser ham som fremtidensmand.
Last edited by Watson; 06-01-2020, 13:10.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
Last edited by nixcha; 06-01-2020, 13:45.
Comment
-
Seneste tweet fra Søren Sorgenfri
@SSorgenfri
Simon Makienok emne i Lyngby og OB #sldk #transferdk
https://twitter.com/SSorgenfri/statu...63049843695616
Håber godt nok at det er Lyngby der går efter den og ikke OB!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Nicolaimyllerup123 Se indlægSeneste tweet fra Søren Sorgenfri
@SSorgenfri
Simon Makienok emne i Lyngby og OB #sldk #transferdk
https://twitter.com/SSorgenfri/statu...63049843695616
Håber godt nok at det er Lyngby der går efter den og ikke OB!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Du lagde det rygte efter historien har været rapporteret i FodboldFM og BT for 4 dage siden og i øvrigt delt i flere dage på alle medier. Hvis du nu havde kaldt Mart Lieder, der kom i dag som en overraskelse, så havde jeg nok været mere imponeret.
Comment
Comment