Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg er vild med Dreyer, men har aldrig set ham som en realistisk mulighed. At han skifter til Herning gør mig ikke det store. Jeg tror de ender med en kæmpe stor og dyr trup, med en masse klasse spillere der ikke alle kan være tilfredse med manglende spilletid. Samtidig får deres egne talenter endnu længere til førsteholdsbold.
    Præcis. Det gør jo bare at unge Isaksen får længere til spilletid

    Comment


      Søren Reese og Manjrekar James får løbepas i FCM.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llere-loebepas

      Comment


        Hvis vi kan hente James og Høegh så ser det altså godt ud. Med M. Lund og Obbe som reserve, det kan blive super fornuftigt!

        Det skubber også O. Lund ud som wb reserve og AJA tilbage til Jylland.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
          Søren Reese og Manjrekar James får løbepas i FCM.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llere-loebepas
          Mon ikke Manjrekar havner hos os? Han er i min optik en rigtig dygtig CB som helt sikkert kunne blive et hit sammen med Tverskov. Jeg så ham gerne ankomme og dermed styrke vores trup. Men hvem ved?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Mon ikke Manjrekar havner hos os? Han er i min optik en rigtig dygtig CB som helt sikkert kunne blive et hit sammen med Tverskov. Jeg så ham gerne ankomme og dermed styrke vores trup. Men hvem ved?
            Manjrekar i stedet for AJA fornemmer jeg du mener .. så må der suppleres med Daniel Høegh også.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Manjrekar i stedet for AJA fornemmer jeg du mener .. så må der suppleres med Daniel Høegh også.
              AJA = Sympatisk fyr, har egentligt gjort det fint for os, men han har ikke styrken til at være en del af startopstillingen hos os hvis vi skal i top 6(og MEGET gerne ud og spille Europa næste sæson).

              Men ellers ja. Jeg kender ikke Daniel Høegh, da jeg først er kommet til for 1,5-2 år siden. Så det udtaler jeg mig ikke om..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                Søren Reese og Manjrekar James får løbepas i FCM.
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llere-loebepas
                Kan vi ikke bruge begge?
                Last edited by Plum; 04-01-2020, 11:04.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                  Søren Reese og Manjrekar James får løbepas i FCM.
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llere-loebepas
                  Vil mene de begge vil kunne pynte på vores hold. Især Manjrekar James som vi vist allerede gik efter i sommers. Ham må Michael Hemmingsen også have noget ekstra data på fra sin tid som træner i 1. division, da James var lejet ud til FCF.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Vil mene de begge vil kunne pynte på vores hold. Især Manjrekar James som vi vist allerede gik efter i sommers. Ham må Michael Hemmingsen også have noget ekstra data på fra sin tid som træner i 1. division, da James var lejet ud til FCF.
                    Reese synes jeg er for dårlig på bolden og virker ligeså usikker som 2*lund. Så kunne vi ligeså godt forlænge med AJA.
                    james er talentffuld og har et udviklingspotentiale, foruden at jeg allerede nu tror at han kan løfte os i for til 2x Lund. Vi skal bare ikke gå med på fcm's julelege med udlejning. Han skal købes fri til en fornuftig pris. De skal ikke høste millioner på at han givetvis spiller et kanon halvår i OB f.eks.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Reese synes jeg er for dårlig på bolden og virker ligeså usikker som 2*lund. Så kunne vi ligeså godt forlænge med AJA.
                      james er talentffuld og har et udviklingspotentiale, foruden at jeg allerede nu tror at han kan løfte os i for til 2x Lund. Vi skal bare ikke gå med på fcm's julelege med udlejning. Han skal købes fri til en fornuftig pris. De skal ikke høste millioner på at han givetvis spiller et kanon halvår i OB f.eks.
                      Helt enig mht leje.
                      Er også enig i at James er den af de to vi primært skal gå efter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kan vi ikke bruge begge?
                        Det er begge flere niveauer under Leuwin. Det vil betyde en alvorlig svækkelse af forsvaret. Ja selv AJA er bedre end Reese.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Kan vi ikke bruge begge?
                          Jo de er bedre end Leeuwin, Lund og Lund, og AJA. desuden ville det give os noget offensivt luftstyrke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Reese synes jeg er for dårlig på bolden og virker ligeså usikker som 2*lund. Så kunne vi ligeså godt forlænge med AJA.
                            james er talentffuld og har et udviklingspotentiale, foruden at jeg allerede nu tror at han kan løfte os i for til 2x Lund. Vi skal bare ikke gå med på fcm's julelege med udlejning. Han skal købes fri til en fornuftig pris. De skal ikke høste millioner på at han givetvis spiller et kanon halvår i OB f.eks.
                            Jeg er uenig. Reese er et monster i hovedspillet, og hans boldomgang er ikke dårligere end Marcos og Aja.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Det er begge flere niveauer under Leuwin. Det vil betyde en alvorlig svækkelse af forsvaret. Ja selv AJA er bedre end Reese.
                              Det er jeg slet ikke enig i. Leeuwin var en god stille arbejdsmand når JT spillede, ellers var han usikker. James syntes jeg er bedre, og noget yngre. Reese er god på låget og vil give os noget offensiv styrke, så er det en smagssag om det opvejer at Leeuwin er bedre defensivt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det er jeg slet ikke enig i. Leeuwin var en god stille arbejdsmand når JT spillede, ellers var han usikker. James syntes jeg er bedre, og noget yngre. Reese er god på låget og vil give os noget offensiv styrke, så er det en smagssag om det opvejer at Leeuwin er bedre defensivt.
                                Helt uenig. Leeuwin er lige solgt til nr 2 i Holland et kæmpe skridt op for ham ift OB. Han har et hav af kampe i æresdivisionen. Det vil du bytte ud for 2 spillere der ikke har været i nærheden af holdet i fcm?
                                De vil kun blive fyld i truppen i OB og så er det langt bedre at smide Obbekjær på 1.holdet.
                                Alt under Okore niveau er simpelthen ikke godt nok når Ramon nu er væk.
                                Jeg tænker de henter en udefra som ingen af os kender som de gjorde i 2018.

                                Comment

                                Working...
                                X