Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Eller afløser for AK.

    Hans kone spiller vidst også nok håndbold i Odense Håndbold
    De er så vidt jeg ved også bosat i Odense. Tarup vist.

    Comment


      https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...emmanuel-sabbi

      som jeg sagde. Ingen øf herfra;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
        Flot kaldt

        Hvis dette er en alm mandag... Hvad kan der så ikke ske tirsdag. Måske vi skulle have både en sportsdirektør samt en sportschef

        Comment


          Markant at vi hapser Sabbi. Har været en profil længe, og været rygtet til større adresser i både ind- og udland. Fedt at vi er nået dertil, hvor vi kan begynde at være interessant for de bedste spillere i klubberne omkring og lige under os.

          Comment


            Hvis både Lieder og Sabbi skifter til klubben, så må det næsten betyde, at man vil sælge Bashkim til sommer. Måske har klubben lovet ham et udlandsskifte, og han har også haft en fin sæson, selvom det har været en tand for svingende efter min smag. Men det samme kan man også sige om resten af holdet!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
              Hvis både Lieder og Sabbi skifter til klubben, så må det næsten betyde, at man vil sælge Bashkim til sommer. Måske har klubben lovet ham et udlandsskifte, og han har også haft en fin sæson, selvom det har været en tand for svingende efter min smag. Men det samme kan man også sige om resten af holdet!
              Måske måske. Men hvis man har ambitioner beholder man Kadrii mm det er et 10 mill+ bud. Han er vores bedste angriber uden tvivl

              Comment


                Det er jo helt vildt med alle de angribere. Det må simpelthen betyde at man forventer et salg af Bashkim og så selvfølgelig forventer en snarlig afgang for AK. Et eller andet sted kan jeg heller ikke forestille mig andet end at JM i højere og højere grad vil få sit 3-4-3 eller et 4-4-3-system, hvis vi pludselig har 4 prominente angribere og en hyllegaard som 5. valg. Ellers bliver det satme svært at mætte alle de munde. Det bør også betyde at vi får en rimelig stor udrensning sat igang på midtbanen. Det tyder godt nok på at man vil forsøge at forkæle os med noget offensiv fodbold, når de går så offensivt til værks på signinger af angribere!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                  Lækkert kaldt! En tilgang af Sabbi er høj høj klasse, også selvom han får en høj løn. Det koster penge at lave penge, og han er lige præcis sådan en spiller som kan styrke os sportsligt og ende med et flot salg! Dejlig start på ugen hvis den holder

                  Comment


                    Er jeg den eneste der sidder og får en tanke om, at Jebali måske allerede kan være på vej videre? Har ikke helt slået til, og er formentlig dyr i løn, og måske man hele tiden har haft for øje, at han ville være en kortsigtet forstærkning, fordi hans CV trods alt må give anledning til lidt interesse fra udenlandske klubber? Måske man endda har lavet en aftale med ham, da vi hentede ham fra Saudi Arabien, at vi ville få ham i gang og nyde godt af hans evner, for så at skyde ham af. Måske var det i virkeligheden en del af overtalelsen for at få ham til OB?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det er jo helt vildt med alle de angribere. Det må simpelthen betyde at man forventer et salg af Bashkim og så selvfølgelig forventer en snarlig afgang for AK. Et eller andet sted kan jeg heller ikke forestille mig andet end at JM i højere og højere grad vil få sit 3-4-3 eller et 4-4-3-system, hvis vi pludselig har 4 prominente angribere og en hyllegaard som 5. valg. Ellers bliver det satme svært at mætte alle de munde. Det bør også betyde at vi får en rimelig stor udrensning sat igang på midtbanen. Det tyder godt nok på at man vil forsøge at forkæle os med noget offensiv fodbold, når de går så offensivt til værks på signinger af angribere!!
                      Jeg kan godt se for at hans 3-4-3 (5-2-3 om man vil) kan fungere, men det kræver bare, at vores to centrale midtbanespillere skal være defensivt orienterede - og at vores angribere ikke hænger i returløbene. Altså endnu en Drachmann, for især JJT og Greve fylder bare ikke nok defensivt. Jeg kan jo godt se idéen i, at en 3-4-3 (eller 3-4-1-2 med Jebali som en slags 10'er og to arbejdsheste i front) kan mindske vores afhængighed af gode wingbacks, fordi vi så kan spille den ind til en teknisk stærk spiller som netop Jebali, som har den der x-faktor, der kan skabe noget med en dribling, og som vi vel ikke har set siden Falk. Det er en spændende kabale, der skal gå op i forhold til at finde balancen mellem offensiv og defensiv. Det kunne godt tyde på, at truppen kommer til at gennemgå en større forandring i løbet af 2020, nu vi alligevel har haft et spillersalg i forsvaret, hvor vi er tyndt besat (og Barrett forlader os snart), en midtbane, som mangler kvalitet og skal trimmes, og et angreb, der nok er løntungt og stærkt besat, men i forandring (AK kontraktudløb, Bashkim sommersalg).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Er jeg den eneste der sidder og får en tanke om, at Jebali måske allerede kan være på vej videre? Har ikke helt slået til, og er formentlig dyr i løn, og måske man hele tiden har haft for øje, at han ville være en kortsigtet forstærkning, fordi hans CV trods alt må give anledning til lidt interesse fra udenlandske klubber? Måske man endda har lavet en aftale med ham, da vi hentede ham fra Saudi Arabien, at vi ville få ham i gang og nyde godt af hans evner, for så at skyde ham af. Måske var det i virkeligheden en del af overtalelsen for at få ham til OB?
                        Lidt a'la Viborg forsøgte med Verhagen (uden sammenligning ellers overhovedet) ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Er jeg den eneste der sidder og får en tanke om, at Jebali måske allerede kan være på vej videre? Har ikke helt slået til, og er formentlig dyr i løn, og måske man hele tiden har haft for øje, at han ville være en kortsigtet forstærkning, fordi hans CV trods alt må give anledning til lidt interesse fra udenlandske klubber? Måske man endda har lavet en aftale med ham, da vi hentede ham fra Saudi Arabien, at vi ville få ham i gang og nyde godt af hans evner, for så at skyde ham af. Måske var det i virkeligheden en del af overtalelsen for at få ham til OB?
                          Synes at det en interessant tanke du kommer med der, men hvis han ikke slår til i foråret, hvilken udenlandsk klub vil så købe ham?

                          Comment


                            Mart Lieder er nu bekræftet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Var der ikke en der kaldte Uhre for JBL den anden dag?
                              Jo, men det kunne jo være Vigen i stedet. Uhre ville være mystisk med de tilgange der kommer til sommer.

                              Comment


                                Ok, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten

                                A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
                                eller
                                B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
                                eller
                                C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.

                                Comment

                                Working...
                                X