Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Nu vi er igang. OB har ikke droppet interessen i Vigen.
    Vigen er imø interessant, men er han ikke 6'er som både Janus og JJT

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ved der er dialog med BIF, men vidste ikke at det er Vigen (har ikke fået navne... troede selv det var Tibbling).
      Var der ikke en der kaldte Uhre for JBL den anden dag?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Var der ikke en der kaldte Uhre for JBL den anden dag?
        Jo.... håber jeg satme ikke på!
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
          Online du må da gerne give mig info :) har ingen kilder overhovedet men nøj hvor er det tamt at der ingen rygter er her på siden :(
          Huh?

          Er du sikker på du har læst det hele? Der har da næsten ikke været andet.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det har du måske ret i... ved bare at der ses på hylder over, hvad vi ellers har været vant til

            Edit: https://www.transfermarkt.com/brondb...ite/verein/206, kan se at Vigen "kun" er EUR 500.000 billigere.... taler vi ikke om to spillere i nogenlunde samme "liga" ?
            Det syntes jeg ikke. Jeg tror ikke vi har råd til nogen af dem da det er spillere omkring start 11 og der plejer vi ikke at kunne købe i BIF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Var der ikke en der kaldte Uhre for JBL den anden dag?
              Det sker ikke.

              Comment


                Hvis der bliver købt flere angribere, så bliver jeg skuffet. Med mindre det er top top niveau. Der mangler 2 forsvarsspillere og en midt. Punktum

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                  Det sker ikke.
                  Præcis. Gir ingen mening og det er en and tydeligvis

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Hvis der bliver købt flere angribere, så bliver jeg skuffet. Med mindre det er top top niveau. Der mangler 2 forsvarsspillere og en midt. Punktum
                    Mht Sabbi rygtet ville det give god mening at være ude i god tid, for at sikre sig en transferfri spiller som tiltræder til sommer hvor vi nok mister noget..

                    Syntes dog at vi har alt for mange midtbanespillere allerede. Men der mangler kvalitet så et optimalt scenarie ville være 2-3 stykker solgt/udlejet og 1 topspiller ind
                    Last edited by fmprOB; 06-01-2020, 08:51.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Mht Sabbi rygtet ville det give god mening at være ude i god tid, for at sikre sig en transferfri spiller som tiltræder til sommer hvor vi nok mister noget..

                      Syntes dog at vi har alt for mange midtbanespillere allerede. Men der mangler kvalitet så et optimalt scenarie ville være 2-3 stykker solgt/udlejet og 1 topspiller ind
                      Ham skal vi bare skrive med hurtigst muligt. Jeg kan forestille mig at et hold som agf vil gå benhårdt efter ham, hvis der kommer et guldbud på Bundu. Det kan komme når som helst, så hvis Sabbi er en vi går efter, så se at få ham landet, inden de øvrige bejlere for alvor skruer op for charmen. Vi er heldigvis i en situation, hvor han nok ikke bliver et must at få ind nu her. Noget tyder på at han selv vil vente til sommer, for at sikre sig den økonomisk mest fordelagtig aftale. Det lever vi fint med, hvor andre sandsynligvis har brug for en fyr som ham nu.

                      Comment


                        OB henter Lieder i Sdj ifølge EB

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-rival/7944439

                        Comment


                          Det må så betyde at Sabbi rygtet nok er en and. Tvivler på vi henter 2 angribere. Eller hva?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det må være fordi man tror, at Bashkim bliver solgt til sommer senest.

                            Comment


                              Lieder ind .... så kan vi snart spille en 2-2-6 ... Mon vi har en angriber eller to der er på vej væk ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Det må være fordi man tror, at Bashkim bliver solgt til sommer senest.
                                Eller afløser for AK.

                                Hans kone spiller vidst også nok håndbold i Odense Håndbold

                                Comment

                                Working...
                                X